10 automobila koje ne biste trebali prodavati jer ?e im vrijednost samo rasti

0
2920

Kupite jeftino, prodajte skupo. To je životni moto koji slijedi svaki burzovni mešetar, agent za nekretnine ili prodava? automobila.

Tržišta rabljenih automobila rade na isti na?in. Stoga ne ?udi da postoji bezbroj mogu?nosti za kupovinu automobila kao investicijskih vozila. Me?utim, skupljanje luksuznih vozila zahtijeva zna?ajna ulaganja, kao i znatne troškove. Tako?er je potrebno i široko op?e znanje o automobilima.

Stru?njaci iz registra povijesti automobila carVertical analizirali su tržište automobila i pripremili popis od 10 automobila koje ne biste trebali prodavati jer ?e im vrijednost samo rasti. Tako?er su koristili i svoju bazu podataka carVertical, koja sadrži tisu?e izvješ?a o povijesti automobila, kako bi istražili neke statistike o ovim specifi?nim modelima. Evo i kona?nog popisa:

Alfa Romeo GTV (1993. – 2004.)

Stru?njaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su uvijek voljeli odvažna i neobi?na rješenja, potvrdili su svoj pristup dizajnu s automobilom Alfa Romeo GTV.

Kao i ve?ina coupea iz tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom od ?etiri ili šest cilindara. Iako je njihov 4-cilindarski model bio poznat po svojoj agilnosti, najvrjednija verzija GTV-a bila je opremljena veli?anstvenim 6-cilindarskom jedinicom Busso.

Motor koji je postao as u rukavu Alfa Romea glavni je uzrok zna?ajnog pove?anja cijene automobila Alfa Romeo GTV. Iako, kao i ve?ini talijanskih automobila, vrijednost ne raste brzo kao njema?kim kolegama, dobro održavani primjerci danas se prodaju za više od 30 000 €.

Prema pregledima povijesti vozila na carVerticalu, 29% tih automobila imalo je razli?ite nedostatke koji bi mogli utjecati na na?in rada automobila.

Audi V8 (1988. – 1993.)

Audi A8 prepoznat je u široj javnosti kao tehni?ki i inženjerski vrhunac ove marke.
Me?utim, ?ak i prije nego što se pojavila Audi A8 limuzina, Audi V8 je nakratko bio najprepoznatljiviji proizvod tvrtke.

Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je ?inio razliku u odnosu na ostale automobile u to vrijeme. Neki od mo?nijih modela tako?er su imali ru?ni mjenja? sa šest brzina.

Audi A8 nije toliko zadivljuju? kao BMW serije 7 ili kao prestižni Mercedes-Benz S-klase, ali važan je iz drugih razloga. Audi V8 postavio je temelje današnje tvrtke, vrhunskog proizvo?a?a automobila i izravnog konkurenta i BMW-u i Mercedes-Benzu. Štoviše, Audi V8 je mnogo rje?i od ostalih kolega, pa nije iznena?enje da je vrijednost luksuzne limuzine po?ela rasti.

Prema izvješ?ima o povijesti automobila carVertical, na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18% ima namještenu kilometražu.

BMW 540i (1992. – 1996.)

Desetlje?ima je serija 5 bila na ?elu klase luksuznih limuzina. No, generacija E34 uspijeva zauzeti srednji položaj izme?u znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava krizu srednjih godina.

8-cilindarska varijanta bila je dostupna samo nekoliko godina. Kao rezultat toga, znatno je rje?a u Europi i Sjedinjenim Ameri?kim Državama nego BMW M5. Osim toga, snaga modela V8 vrlo je sli?na onoj BMW-a M5.

Najugodniji aspekt ovog modela jest pristupa?na cijena; dok je vrijednost BMW-a M5 iznimno porasla, 540i je mnogo jeftiniji, ali to ne?e dugo trajati.

Jaguar XK8 (1996. – 2006.)

Jaguar XK8, koji je debitirao u devedesetima, proizveden je kao coupe ili kabriolet. Nudio je razli?ite snage motora i udobnost kako bi zadovoljio ve?inu vlasnika XK-a.

Jaguar XK8 bio je jedan od prvih uistinu modernih Jaguara koji su podigli ljestvicu u smislu kvalitete, tehnologije i ostalih vrijednosti.

Pripremite se izdvojiti izme?u 15 000 i 20 000 € za dobro održavan i njegovan primjerak.
Jaguar XK-R, koji je iznimno tražen kod automobilskih entuzijasta, košta još više.

Me?utim, prema pregledima povijesti vozila carVertical, 29% automobila ovog modela imalo je nedostatke, a 18% imalo je namještenu kilometražu.

Land Rover Defender (Serija I, Serija II)

Land Rover nije skrivao ?injenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, prakti?na kupnja za farmere.

Njegov osnovni dizajn i sposobnost prevladavanja svih mogu?ih prepreka omogu?ili su Land Rover Defenderu da dobije status vrlo sposobnog terenskog SUV-a.

Danas bi vrijednost serija I i II mogla iznenaditi mnoge. Na primjer, SUV-ovi koji su vidjeli i dobre i loše dane stoje izme?u 10 000 i 15 000 €, dok su oni koji su obnovljeni ili vrlo dobro o?uvani vri-jedni i više od 30 000 €.

Prema pregledima povijesti automobila carVertical, 15% ovih vozila imalo je problema, dok je 2% imalo krivotvorenu kilometražu.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.)

Mercedes-Benz je tijekom svoje relativno duge proizvodnje na tržište stavio više od dva milijuna automobila W124. Neki su završili na otpadu, no drugi još pokazuju znakove života. Pažljivo održavani modeli vrijede cijelo bogatstvo.

Naravno, najvrjedniji W124 ozna?eni su kao 500E ili E500 (ovisno o godini proizvodnje). Me?u-tim, nekoliko stepenica niže, E300, E320 i E420 imaju potencijala postati profitabilni i proizvod za koji ?e se boriti mnogi kolekcionari.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 14% ovih automobila imaju razli?ita ošte?enja, a njih 5% namještenu kilometražu.

Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.)

Ahilova peta Volva uvijek je bio Saab. U ovom je modelu prioritet sigurnost putnika, dok istodobno pruža šarm i snagu zahvaljuju?i iznimnim turbopunja?ima.

Saab 9000 CS Aero je više od limuzine srednje veli?ine. Predstavljen je na kraju procesa proizvodnje i smatrao se vrhuncem Saab serije 9000 u svojoj posljednjoj godini proizvodnje. Bio je kao to?ka na i koja je u ovom slu?aju ozna?ila kraj jedne pri?e.

Saab 9000 CS Aero je, kao što se može pretpostaviti, prili?no rijedak automobil ovih dana. Iako Saab nije otkrio koliko ih je napravljeno, ovaj bi model mogao biti dobra investicija.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 8% njih ima ozbiljna ili manja ošte?enja.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota je uvijek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svijetu.

Iako dijele isto ime, dva modela imaju više tehni?kih i tehnoloških razlika nego što mislite. J80 je uspio kombinirati jednostavnost i svakodnevnu prakti?nost. T100 bio je znatno luksuzniji, dizajniran za duža putovanja, ali s istim talentom za izvla?enje iz blata.

Široki raspon uzbudljivih zna?ajki sada omogu?ava vlasnicima SUV-ova J80 i J100 da uživaju u iznimno visokoj vrijednosti. ?ak i primjerci koji su vidjeli neke od najtežih i najudaljenijih dijelova svijeta mogu donijeti do 40 000 €.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da ih je 36% imalo ošte?enja, a njih 8% namještenu kilometražu.

Volkswagen Corrado VR6 (1991. – 1995.)

Volkswagen je u zadnjih nekoliko desetlje?a ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vri-jednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti iznimka.

Neobi?an izgled, izuzetan motor i odli?na uravnotežena suspenzija natjerat ?e vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetima.

Volkswagen Corrado tada nije bio popularan kao Opel Calibra, ali danas je to prednost. Vrijed-nost 6-cilindarske verzije posljednjih je godina po?ela zna?ajno rasti, a o?ekuje se da ?e se taj trend nastaviti.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 14% automobila Volkswagen Corrados ima ošte?enja, a njih 5% krivotvorenu kilometražu.

Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.)

U osamdesetim je godinama Volvo 740 Turbo bio dokaz da tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924.

Fleksibilnost Volva 740 Turbo i njegova sposobnost kombiniranja prakti?nosti s nevjerojatnim performansama ?ine ga izvanrednim primjerkom automobila ?ija vrijednost raste. Predvi?a se nastavak tog trenda, posebno u godinama koje dolaze.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 33% automobila Volvo 740 Turbo ima ošte?enja, a njih 8% krivotvorenu kilometražu.

Sažetak
Ulaganje u vozila još je uvijek koncept koji ne razumiju svi. Za neke bi to moglo zvu?ati previše riskantno, no s pravim poznavanjem automobila, to može pružiti pristojan povrat investicije u relativno kratko vrijeme.

Me?utim, ako razmišljate o kupnji skupog automobila, s obzirom na neke od podataka navedene gore, vrijedi provjeriti povijest automobila. To se može lako napraviti na carVerticalu. S vrlo malo informacija kao što su broj šasije (VIN) ili registracija, kupci mogu utvrditi je li automobil vrijedan novca – ili bi ga trebalo izbje?i ili pregovarati.

Klikom na OVAJ LINK na svom omiljenom auto portalu www.autopress.hr možete ostvariti 15 % popusta prilikom kompletne provjere automobila u sklopu CarVertical izvješ?a u kojem ?ete imati uvid u zapise o kilometraži, prethodnim nesre?ama…

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com