Na autocestama u Hrvatskoj ograni?enje bi moglo biti pove?ano na 140 km/h

0
481

Kona?no je netko shvatio koliko su automobili napredovali sa stajališta sigurnosti pa se predlaže pove?anje najve?e dozvoljene brzine na autocesti sa 130 na 140 km/h.

Prema prvom nacrtu prijedloga novog Zakona o sigurnosti prometa u Hrvatskoj predlaže se pove?anje najve?e dozvoljene brzine na autocesti sa 130 na 140 km/h, no, u praksi to zna?i da ?ete, kad se u obzir uzme 10 posto tolerancije na izmjerenu brzinu i 10 posto tolerancije na mjerni ure?aj, bez kazne autocestama u Hrvatskoj mo?i voziti 164 km/h.

Kona?no, rekli bi mnogi! I to s punim pravom, jer suvremeni automobili znatno su napredovali u posljednjih dvadesetak godina. Pogotovo sa stajališta aktivne i pasivne sigurnosti. Sporedna je ?injenica da starost voznog parka u Hrvatskoj iznosi gotovo 13 godina, bitno je to da su i ti automobili znatno napredniji i sigurniji od onih kojima smo se vozili prije.

Ovom odlukom pove?at ?e se proto?nost prometa na autocestama, a pritom se ne?e ugroziti sigurnost. S druge strane isti daj nacrt prijedloga novog Zakona o sigurnosti prometa u Hrvatskoj predvi?a prili?no represivne mjere za najteže prometne prekršaje.

Tako ?e svi koji pro?u kroz crveno svjetlo na semaforu, neovisno o drugim okolnostima, ostati bez voza?ke dozvole, onaj voza? koji prekora?i dozvoljenu brzinu na autocesti za više od 50 km/h mogao bi završiti u zatvoru na 60 dana, a ista mjera slijedi i za ponavljanje vožnje u pogrešnom smjeru, kao i za odbijanje alkotestiranja. Za u?estalo ponavljanje najtežih prekršaja predvi?ena je mjera oduzimanja vozila.

Koliko ?e takva represija polu?iti uspjeha, tek ?emo vidjeti ako zakon bude usvojen. No, kako god bilo pobornici smo edukacije, a ne represije. Uostalom, kazne su i dosad bile prili?ne za najteže prometne prekršaje, ali ko?nica jest pravosu?e, koje dopušta da zakon nije jednak za sve.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com