Black Swan, prvi elektri?an putni?ki brod opremljen rabljenim baterijama

0
293

Seine Alliance predstavila je po?etkom tjedna Black Swan, prvi elektri?ni brod namijenjen privatnim i poslovnim korisnicima koji je posebno dizajniran za plovidbe po rijeci Seini i opremljen rabljenim baterijama. Seine Alliance i njezini partneri – grupa Renault i društvo Green-Vision – žele prikazati u?inkovitost modela koji se temelji na na?elima kružne ekonomije kako bi se u svrhu njegove reprodukcije potakla sinergija izme?u razli?itih aktera u podru?ju mobilnosti.

Uz sve brojnija rješenja za o?uvanje planeta, ova inicijativa pružatelja usluga rije?nog prometa daje nadu za budu?nost. Zahvaljuju?i iznimnom angažmanu za o?uvanje okoliša, brojni njihovi projekti služe kao primjer postupne energetske tranzicije. To je nadahnulo i Black Swan, brod bez emisija koji može primiti 2 do 8 osoba te je pogodan za dvosatne izlete. Pokre?u ga dva elektri?na motora te ne zahtijeva uporabu generatora ili dodatnog motora s unutarnjim izgaranjem. Stoga nudi posve bešumnu plovidbu, bez ispušnih plinova. Rije? je dobrovoljnom prelasku na u?inkovitiji oblik mobilnosti kako bi se smanjio negativan utjecaj rije?nih aktivnosti na okoliš.

Kružna ekonomija, sigurnost i udobnost u vožnji
Black Swan opremljen je dvama posve elektri?nim, autonomnim i neovisnim pogonima za bezbrižnu plovidbu. Litij-ionske baterije preuzimaju se iz Renaultovih vozila na kraju životnog vijeka, da bi se zatim obnovile i prenamijenile. Baterije su smještene u ku?išta od nehr?aju?eg ?elika ugra?ena ispod bo?nih klupa. Ta su ku?išta posebno dizajnirana kako bi se zajam?ila sigurna uporaba i nepropusnost.

Svaki je propeler povezan s dva paketa baterija nominalne snage 10 kW (najve?e snage 20 kW) koji omogu?uju jednostavno postizanje uobi?ajene brzine plovidbe (na rijeci Seini primjenjuje se ograni?enje brzine). Ukupna masa baterija iznosi 278 kg, zbog ?ega su lakše od spremnika za gorivo u brodovima pokretanima motorom s unutarnjim izgaranjem.
Trup broda i dalje krase dinami?ne linije i bezvremenski dizajn njegova talijanskog konstruktora, Tullia Abbatea, no ovaj put bez izvanbrodskih ili unutarbrodskih motora. Podvodne pogonsko-upravlja?ke jedinice omogu?uju pokretanje broda i upravljanje njime. Zahvaljuju?i ovom tehni?kom rješenju, brod se odlikuje ugla?enijim profilom, a mogu?e je poboljšati ergonomi?nost kokpita kako bi se pojednostavnilo upravljanje i putnicima omogu?ila potpuna udobnost tihe plovidbe. Usto, putnici mogu uživati u dvosatnoj plovidbi nakon samo 2 do 3 sata punjenja.

Brod koji ?e promijeniti rije?ni promet
Tehni?ko predstavljanje broda Black Swan održano je u ponedjeljak 4. studenoga, na lokaciji Atelier du France. Pružatelji usluga rije?nog prometa iz cijelog svijeta okupili su se u pristaništu Port de Grenelle u Parizu kako bi saznali sve o elegantnom i funkcionalnom brodu koji bi mogao potaknuti prelazak na ekološki prihvatljive pogone za oko 150 komercijalnih plovila koja sudjeluju u pariškom rije?nom prometu.

Predstavljanje za medije održat ?e se u prvoj polovici 2020., za kada je najavljeno i puštanje Black Swana u uporabu (nakon što se ishode potrebne dozvole od vlasti).
Tada ?e i Seine Alliance zapo?eti s obnovom novog broda, prije nego što nastavi s elektrifikacijom cjelokupne flote koju planira provesti do 2024.

Podizanjem letvice u podru?ju kreativnosti, vožnje bez emisija i funkcionalnosti, pri ?emu i dalje zadržava elegantan izgled, Black Swan najavljuje novu generaciju plovila. Sinergija s Grupom Renault i društvom Green-Vision omogu?it ?e pametnu uporabu obnovljenih proizvoda kao neizostavnog elementa istinski održivog razvoja.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com