Dacia, mali brend s velikim planovima

0
684

Od stvaranja 1968. preko pripajanja Renault Grupi 1999. pa sve do danas, mala rumunjska marka nezaustavljivo raste i pokorava me?unarodna tržišta, a sve zahvaljuju?i isprobanom receptu za uspjeh: ponudi jednostavnih vozila po najboljoj cijeni. Dacia danas više no ikad odgovara na suvremene potrebe i sprema se ispisati novo poglavlje vlastite pri?e o uspjehu.

Pomalo nekonvencionalnim pristupom, Dacia posljednjih 15 godina izaziva ?u?enje u automobilskom svijetu. U sve kompleksnijem okruženju, marka se okre?e kupcima koji prednost daju racionalnim oblicima potrošnje i danas je prisutna u 44 zemlje te broji više od sedam milijuna kupaca.

Bilo jednom u pokrajini Daciji…
Dacia je utemeljena 1968. godine s jasnim ciljem: svim Rumunjima ponuditi suvremena, robusna i štedljiva vozila. Ime je dobila po istoimenoj povijesnoj pokrajini na podru?ju današnje Rumunjske.
Pod vodstvom Louisa Schweitzera, Dacia se 1999. godine pridružuje Renault Grupi i okre?e novu stranicu.

No, pravi zaokret u povijesti marke dogodio se 2004. godine kada je predstavljen Logan – suvremena, robusna i, ponajprije, pristupa?na obiteljska limuzina. Originalno dizajniran za tržišta u razvoju i ponu?en po nenadmašnoj cijeni od samo 5000 eura, ovaj je model ostvario veliki prodajni uspjeh ?ak i na zapadnoeuropskom tržištu, gdje se prodaje od 2005. Logan je bio prava revolucija na tržištu automobila jer je kupcima omogu?io da si priušte novo vozilo po cijeni rabljenog.

Godine 2008. predstavljen je Sandero, Dacijina druga uspješnica proizvedena pod okriljem Renault Grupe. Sandero se ujedno dokazao i kao najprodavaniji model marke. Njegove brojne prednosti – prostor u kabini dostojan više klase, prakti?ne i svestrane zna?ajke vozila po nenadmašnoj cijeni – stavile su ga u sam vrh prodaje privatnim kupcima u Europi.

Dacia je 2010. ponovno uzdrmala automobilsku industriju ponudivši najpristupa?niji SUV na tržištu: Duster, privla?no i cjenovno pristupa?no vozilo spremno pokoriti svaki teren. I taj je model ostvario zavidan prodajni uspjeh.
No, pri?a tu ne staje. Novu revoluciju marke predvodi Spring, najpovoljniji elektri?ni automobil na europskom tržištu. Predstavljanjem elektri?nog gradskog automobila s izgledom SUV-a, Dacia još jednom ruši konvencije i stavlja elektri?nu mobilnost na raspolaganje svima.

Dacia za danas i sutra
Dacia je sve modernija i više no ikad prilago?ena zahtjevima vremena no ne zaboravlja pružiti ono ?emu duguje svoj uspjeh: najbolji omjer cijene i kvalitete u svim vozilima. Od dizajna preko proizvodnje i transporta do prodaje, marka ostaje vjerna strategiji optimizacije troškova na svakom koraku kako bi kupci platili samo za ono što im je zaista potrebno.

Ciljevi marke? Pokoriti nova tržišta jedinstvenim i posebno u?inkovitim poslovnim modelom te bogatijom ponudom vozila kojom ?e zadovoljiti osnovne potrebe kupaca. Sve to uz širenje palete proizvoda, posebno u segmentu C. Dacia Bigster Concept, predstavljen u sije?nju 2021. prilikom otkrivanja strateškog plana Renaulution, najava je novog zaokreta marke.

Bigster Concept dokaz je da ?e Dacia nastaviti razvijati još privla?nija, još više cool, ali i dalje pristupa?na i esencijalna terenska vozila. Stvoren za vožnju na otvorenom i po prašnjavim cestama, Bigster Concept pravi je ogoljeni SUV u svojoj klasi. Bez suvišnih dodataka, kroma i lažnih aluminijskih umetaka, koncept nudi samo ono najosnovnije. K tome su njegovi vanjski zaštitni dijelovi izra?eni od neobra?enih recikliranih materijala, što je doista hrabar potez. Jednostavne linije i bezvremenske proporcije svjedo?anstvo su robusnosti, pustolovne prirode i slobodnog duha marke.

Dacia uskoro predstavlja novi vizualni identitet kojim se sprema ispisati novo poglavlje svoje povijesti. Nova vizualna obilježja marke ali i njezinih terenaca odražavaju suštinsku potrebu suvremenog svijeta: ponovno se povezati s okolinom i podijeliti jednostavna zadovoljstva s najbližima

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com