Elektri?ni auto svima, a ne samo njima! To je Dacia Spring koja se svije?om traži, koja stoji uz poticaje i manje od 80.000 kn

0
29037

Unato? nestašici ?ipova i ?ega sve ne, sjajna vijest za kompaniju u francuskom vlasništvu. Dacia Spring dostigao je 40.000 narudžbi u Europi…, a svih raspoloživih 137 u Hrvatskoj planulo je u samo nekoliko dana. Ponajviše zbog iznimne cijene od 137.333 kuna** u Hrvatskoj, a još više zbog poticaja i od 70.000 kuna koji ga ?ine pravim bingom. Doseg do 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u) i 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) ?ini ga iznimno zanimljivim ne samo za gradsku, ve? i za prigradsku vožnju. Baterija je 27,4 kWh. Traži se i u nas primjerak više, jer to je prvi elektri?ni auto za obi?an plebs.

Prvi kupci Dacije Spring kako u Europi tako i u Hrvatskoj od kraja prošlog mjeseca dolaze u prodajne salone marke kako bi preuzeli svoj primjerak. Novi se model mogao prednaru?iti od ožujka do lipnja 2021.

Jedinstven program prednarudžbi, pokrenut u nekoliko europskih zemalja (Francuska, Italija, Njema?ka, Rumunjska, Španjolska i dr.), doživio je golem uspjeh s više od 16.000 zaprimljenih prednarudžbi u samo tri mjeseca! U Hrvatskoj je tijekom prijava za subvencije naru?eno 137 primjeraka Dacije Spring koji ?e se postupno isporu?ivati do prolje?a 2022.

A tek smo na po?etku! Diljem Europe, bilo u gradskim, prigradskim ili ruralnim podru?jima, Dacia Spring nastavlja osvajati nove kupce s oko 5000 narudžbi mjese?no od srpnja nadalje.

Predstavljanjem posve elektri?nog gradskog automobila s izgledom SUV-a po vrlo pristupa?noj cijeni, Dacia je pokazala da itekako prati aktualne trendove. Jednostavnost upotrebe i punjenja, kao i doseg do 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u) i 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) ?ine ga važnim prijevoznim sredstvom za ve?inu Europljana koji u prosjeku dnevno prije?u 30 km. Povrh toga je dostupan po nenadmašnoj cijeni.

Spring privla?i kupce koji su ve? izgradili povjerenje prema marki i vozilima koje proizvodi (esencijalna, robusna i pristupa?na vozila s najboljim omjerom cijene i kvalitete).

Povrh toga, ovaj model privla?i brojne kupce koji po prvi put kupuju vozilo marke Dacia (8 od 10 kupaca u Francuskoj).

Xavier Martinet, direktor Odjela za prodaju i marketing pri Daciji: – „S 40.000 narudžbi u osam mjeseci, Spring bilježi sjajan po?etak prodaje. ?ine?i elektri?nu mobilnost dostupnom svima, Spring privla?i kupce koji su ve? upoznati s markom Dacia, ali i brojne nove kupce. r-EVolucija je zapo?ela!

Dacia nudi puno, uz bluetooth, DAB+, USB-priklju?ak i senzor svjetla uklju?uje i ?etiri elektri?na prozora te ru?ni klima-ure?aj. snaga motora je 33 kW (45 KS), a kapacitet zra?no hla?ene 240-voltne baterije je 27,4 kWh. Punjenje je uvijek jednofazno, a na wallboxu snage 3,7 kW, do punog kapaciteta baterije, ono traje oko 8,5 sati. Uz opcijsku CCS-uti?nicu za punjenje (nadoplata), Dacia crpi do 30 kW elektri?ne energije na brzi punja?, odnosno od nule do 80 posto vam je tada potrebno svega sat vremena. U gradskom režimu vožnje, prema WLTP-ciklusu, mala Dacia (1045 kg) prelazi 305 kilometara, dok u kombiniranim uvjetima doseg pada na oko 230.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com