Goodyear u partnerstvu sa Citroënom pomi?e granice autonomne urbane mobilnosti

0
345

Citroën, kultni francuski proizvo?a? automobila, nedavno je u Parizu predstavio svoj pogled na budu?nost urbane autonomne mobilnosti. Revolucionarno prijevozno sredstvo Citroën Autonomous Mobility Vision zasniva se na autonomnoj višesmjernoj elektri?noj platformi nazvanoj The Citroën Skate koja može ugostiti seriju razli?itih „kapsula“ kojima omogu?uje najrazli?itije vrste mobilnosti i usluga.

Zamisao za Citroën Skate i „kapsule“ nadahnuo je projekt The Urban Collëctif, u kojem sudjeluju Citroën, me?unarodni hotelski lanac Accor i medijska tvrtka JCDecaux.
Tijekom cijelog projekta Goodyearova ekipa iz studija za napredno dizajniranje usko je sura?ivala sa Citroënovom razvojnom ekipom i tako razvila prototip Eagle 360, koji je u savršenom skladu s vizijom i ciljevima Citroën Autonomous Mobility Visiona.

Zbog svojeg oblika, prototip Eagle 360 kompaktan je, okretan i zahvaljuju?i manevarskim sposobnostima idealan za rješenja urbane i autonomne mobilnosti budu?nosti.
Goodyear je svoj koncept Eagle 360 prvi put predstavio 2016. godine na me?unarodnom sajmu automobila u Ženevi, a 2017. godine uslijedila je repriza u ina?ici Eagle 360 Urban.

U ?asopisu Time koncept Eagle 360 proglašen je jednom od 25 najboljih inovacija 2016. godine. Inspiracija za prototip Eagle 360, koji sada upotrebljava Citroën, potje?e upravo iz tih koncepata i s njima dijeli više inovativnih zamisli, a uvodi i nove, njemu svojstvene zna?ajke:

• Velika manevarska sposobnost: zahvaljuju?i okruglom obliku, taj se prototip gume može pomicati u svim smjerovima, što mu daje veliku sposobnost manevriranja, a putnicima osigurava udobnost. Prototip Eagle 360 omogu?uje glatku vožnju jer se nesmetano pomi?e i bo?no. Tako omogu?uje da platforma Citroën Skate bez problema zaobi?e eventualnu prepreku.
• Bez održavanja: prototip Eagle 360 guma je bez komprimiranog zraka. Budu?i da ne treba provjeravati tlak zraka u gumi, nema opasnosti da ?e se guma probušiti.
• Izdržljivost: s obzirom na to da je površina gaznog sloja prototipa Eagle 360 ?etiri puta ve?a nego kod standardne gume, i trošenje je ?etiri puta sporije, što zna?i da gume treba rje?e mijenjati.
• Ve?i doseg: prototip Eagle 360 ima krutu unutarnju strukturu i gumenu smjesu s malim otporom kotrljanja, stoga se na kontaktnoj površini pri kontaktu s cestom minimalno savija. To pridonosi smanjenju gubitka energije i manjem otporu kotrljanja, što pove?ava doseg baterije elektri?nog vozila.
• Konstantno prianjanje: prototip Eagle 360 s heksagonalnim lamelama osigurava stabilno i trajno prianjanje bez obzira na smjer kretanja gume.
Spomenuto partnerstvo najnovije je u bogatoj suradnji izme?u Goodyeara i Citroënove razvojne ekipe. Konceptne i prototipne gume za Goodyear ve? su niz godina temelj suo?avanja s izazovima mobilnosti sutrašnjice i razvoja novih, inovativnih proizvoda i usluga.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com