Honda Integra Type R DC2 – visokoturažna legenda

0
3801

Soichiro Honda bavio se utrkama pa je Stari, kako su ga zaposlenici iz poštovanja i od milja znali izme?u sebe zvati, dirigirao razvojem modela tako da pružaju i voza?ki užitak.

Devedesetih godina kupac je mogao ušetati u Hondin salon i kupiti auto težak oko tonu, s dvostrukim popre?nim ramenima za sva ?etiri kota?a i visokoturažnim motorom. Do kraja desetlje?a Honda je razvijala ovu formulu relativno pristupa?nog, kvalitetnog automobila s vrhunskim inženjeringom, a me?u najcjenjenijim prednjepogonašima nalazi se i Integra Type R.

Integra je razvijena iz Civica kao luksuznije i sportskije orijentirani model, a Daliborova DC2 Integra je primjerak najja?e Integre, modela razvijenog za utrke s visokom tehnologijom: Type R.

Osim što u retrovizoru pokazuje rep i spojler, pod haubom ima ugra?en B18 motor sa 190 KS i crvenim poljem koje po?inje na oko 8500 okretaja u minuti (ovisno o varijanti motora za pojedina tržišta). Uz varijabilnu usisnu granu (dugi kanali za niske i kratki za visoke okretaje), koristi i VTEC sustav upravljanja tajminga ventila.

U motorima s unutarnjim izgaranjem, sustavi varijabilnog upravljanja ventilima u upotrebi su više od stolje?a, a variraju timing ventila, hod i trajanje faze. Pri velikoserijskim automobilskim motorima, Honda je 1989. prva ponudila sustav koji varira ta tri navedena parametra: i usisni i ispušni ventili na DOHC motoru bili su elektroni?ki regulirani preko hidrauli?kih klipova koji su uklju?ivali ili isklju?ivali drugi komplet brijegova za aktuaciju ventila. Tako se pri nižim okretajima bolje vrtloži smjesa i atomizira gorivo, a na višim se tajming i hod ventila mijenjaju tako da se optimizira rad motora u tom režimu, smanje otpori, iskoristi inercija plinova itd.

Rezultat je visoka izlazna snaga zbog odli?nog “disanja” motora u sprezi s preciznom mehani?kom izradom komponenti. Kod starijih VTEC motora aktivacija režima za visoke okretaje primjetno se ?uje pa i ta karakteristi?na promjena zvuka dodaje ?ar vožnji. Suvremeni sustavi kontinuirano variraju fazu ventila, a razvijaju se (Koenigsegg/Freevalve) camless tehnologije (izbacivanje bregastih vratila iz uporabe): korištenjem elektromagnetskih ili hidropneumatskih aktuatora, upravljanje ventilima može biti programirano tako da bude gotovo indiskretno i optimizirano sukladno uvjetima i zahtjevima vožnje. Uz to, izbjegavanje upotrebe bregastih vratila smanjuje masu, broj pokretnih dijelova i mehani?ke gubitke.

DC2 Integra proizvodila se od 1993. do 2001., a od onda su se automobili, uklju?uju?i i Honde, izmijenili: postali su sigurniji, ali zbog eko normi i marži izgubili su voza?ku oštrinu. Teži su, koriste jednostavnije ovjese, motore ugo?ene za niske okretaje i ergonomiju podre?enu udobnosti i prigušivanju dinamike vožnje. Taj nastali kontrast poja?ava nostalgiju za oldschool automobilima koji se koriste kada se ne mora probijati po gradskoj gužvi ili iskoristiti svaki kubi?ni centimetar gepeka, nego upravo za doživljaj, npr. neoptere?enog putovanja panoramskom cestom.

Od drugih zanimljivosti možemo navesti kratku getribu sa šper diferencijalom, manje zvu?ne izolacije, poja?anja šasije i tanje, lakše vjetrobransko staklo. Uz dvostruke vilice za ovjes, konstruirane prema iskustvima iz F1, rezultat je lagani, upravljivi i snažni automobil koji se s razlogom upisao me?u legende s ceste i piste.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com