Hyundai predstavio koncept Ioniq Seven

0
328

Hyundai Motor Company je na AutoMobility LA u Los Angelesu predstavio SEVEN, koncept novog elektri?nog sportskog terenca (SUEV). Ovaj koncept elektri?nog SUV-a koji donosi novi vjetar u segmentu bit ?e izložen na štandu Hyundaija, zajedno s drugim vode?im proizvodima u segmentima, kao što su IONIQ 5 i XCIENT Fuel Cell, u LA Convention Centru, od 19. do 28. studenog.

Nakon koncepta 45 u 2019. i koncepta Prophecy 2020. godine, koncept SEVEN otvara novo poglavlje za marku IONIQ, Hyundaijevog izloga baterijskih elektri?nih vozila (BEV). Njegove dizajnerske i tehnološke inovacije daju prioritet vrijednostima za kupca u odnosu na industrijske norme. SEVEN je tako?er jasan prikaz Hyundaijeve predanosti uglji?noj neutralnosti do 2045. godine.

IONIQ: Namjenska marka BEV automobila koja utjelovljuje Hyundaijevu viziju budu?e mobilnosti

Svako vozilo razvijeno za marku IONIQ nudi korisni?ko iskustvo sljede?e generacije koje neprimjetno integrira najnaprednije tehnologije u postavke svakodnevnog života. Koncept SEVEN savršen je primjer IONIQ-a, sa svojim prostornim inovacijama i higijenskim zna?ajkama koje pretvaraju vozilo u inovativni životni prostor na kota?ima.

“Kao opipljiv dokaz Hyundaijeve vizije ‘Progress for Humanity’ (‘Napredak za ?ovje?anstvo’), IONIQ mijenja paradigmu korisni?kih iskustava elektri?nih vozila, prilago?avaju?i se razli?itim životnim stilovima bez ograni?enja,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsjednik i globalni direktor marketinga, Hyundai Motor Company. “SEVEN predstavlja našu predanost pristupu usmjerenom na ?ovjeka u svrhu redefiniranja svakodnevnog iskustva”.

Redefiniraju?i SUV s aerodinami?ki ?istom vanjštinom i snažnom pojavom
SEVEN koncept je izgra?en na globalnoj modularnoj platformi za elektri?na vozila (Electric-Global Modular Platform, E-GMP) Hyundai Motor Grupe, namjenskoj platformi za BEV vozila. Dugi me?uosovinski razmak i ravna podnica platforme E-GMP omogu?uju potpuno novu klasu vozila koja kupcima nudi nova iskustva.

Koncept SEVEN ima aerodinami?ki ?istu siluetu koja se razlikuje od tipi?nog SUV-a. Niski, prednji rub poklopca motora, aerodinami?na linija krova i izduženi me?uosovinski razmak jasno odudaraju od tradicionalnih SUV vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Minimalisti?ki dizajn koncepta SEVEN u kontrastu je s mo?nim stavom i dominantnom, robusnom pojavom. U prilog snažnoj pojavi koncepta SEVEN su i kota?i s integriranim aktivnim zra?nim zaklopcima, koji se otvaraju ili uvla?e ovisno o zahtjevima, za hla?enjem ko?nica ili manjim otporom zraka.

?ak i po no?i, SEVEN se lako prepoznaje po IONIQ-ovim prepoznatljivim parametrijskim piksel svjetlima koja isporu?uju svjetlosnu sekvencu dobrodošlice pri pokretanju. Parametrijski pikseli pružaju zajedni?ku nit vodilju dizajna, povezuju?i digitalne i analogne stilove, kao podsjetnik da su njegovi dizajneri razmotrili svaki aspekt dizajna koncepta SEVEN, sve do jednog piksela.

Interijer u stilu premium lounge salona kao dobrodošlica za eru autonomne vožnje
Prioritet dizajna interijera koncepta SEVEN je u inovaciji prostranosti koji nudi ve?u slobodu našim kupcima, više nego ikada ranije. Me?uosovinski razmak koncepta SEVEN doseže 3,2 metra, zahvaljuju?i njegovom dizajnerskom klju?u koji kota?e pomi?e prema van, kako bi se me?uosovinski razmak što je više produžio.

Ravna podnica omogu?uje Hyundaiju da istraži alternativu tradicionalnom rasporedu sjedala u redovima, stvaraju?i fluidniji raspored interijera. Vrata bez stupova i s nasuprotnim otvaranjem nude veli?anstven ulaz koji otkriva ugodan interijer s potpuno novom dimenzijom prostora. Pojednostavljena linija krova, duga?ak me?uosovinski razmak i ravna podnica, koja se proteže do tre?eg reda otvara nove mogu?nosti za opremanje interijera poput premium lounge salona.

SEVEN tako?er utjelovljuje Hyundaijevu budu?u viziju autonomne mobilnosti. Voza?evo sjedalo ima uvla?nu upravlja?ku palicu koja se skriva kada se ne koristi. Bez potrebe za uobi?ajenom opremom za voza?a, ultra tanak kokpit i integrirani zasloni stvaraju doživljaj lounge prostora. Raspored sjedala za razliku od tradicionalnih SUV vozila dolazi s okretnim sjedalima ležaljkama i zakrivljenom klupom. Ovaj raspored sjedala može se prilagoditi ovisno o na?inima vožnje koje kontrolira voza? ili autonomnim na?inima vožnje.

SEVEN nudi fleksibilan prostor i razne ure?aje u automobilu koji se mogu personalizirati za individualne putnike. Ovaj pristup usmjeren na ?ovjeka omogu?uje konceptu SEVEN predvi?anje budu?nosti mobilnosti i povezivosti dok postavlja temelje za budu?e IONIQ modele.

SEVEN ima konzolu ‘Universal Island’, posebno dizajnirane ku?anske aparate i višenamjensko grafi?ko korisni?ko su?elje Smart Hub. Kada se Smart Hub i prednja sjedala kombiniraju sa stražnjim sjedalom koje se namjesti poput ležaljke, SEVEN postaje prostor u kojem kupci mogu provoditi kvalitetno vrijeme sami ili zajedno u sjaju ambijentalnog svjetla bo?nih vrata. U vožnji, ugra?eni mini hladnjak koncepta SEVEN pruža rashla?eno osvježenje u pokretu, a odjeljci za cipele osvježavaju obu?u putnika.

Ostakljeni krov koncepta ima panoramski zaslon koji ne samo da prikazuje razli?ite sadržaje prema željama putnika, ve? i mijenja cjelokupnu unutarnju atmosferu kako bi donio maksimalno opuštanje i užitak tijekom putovanja.

“SEVEN se usu?uje skrenuti s utabane staze”, rekao je SangYup Lee, viši potpredsjednik i šef Hyundaijevog globalnog dizajnerskog centra. “SEVEN predstavlja ono što SUV mora postati u eri elektri?nih vozila s jedinstvenom aerodinami?nom ?istom formom koja ne ugrožava njegovu robusnu osobnost. Interijer otvara novu dimenziju prostora koja brine o svom putniku kao njegovom obiteljskom životnom prostoru.”

Održivo i higijensko okruženje mobilnosti

Hyundai se usredoto?io na razvoj vozila kako bi uvijek osigurao sigurno i zdravo iskustvo putovanja. SEVEN koristi razli?ite ekološki prihvatljive materijale i nudi vrhunske higijenske zna?ajke koje su vode?e u segmentu, kao što su Hygiene Airflow System i UVC sterilizacija.

Karoserija SEVEN koncepta obojena je bio-bojom, a materijali u unutrašnjosti su od recikliranih i obnovljivih materijala. Mineralni premaz, bambusovo drvo i tepih, bio smola i unutarnje boje temelje se na obnovljivim izvorima koji mogu smanjiti one?iš?enje iz procesa proizvodnje. Opsežna upotreba bakra i higijenski obra?ene tkanine s dokazanim antibakterijskim funkcijama osigurava da sve površine unutar koncepta SEVEN ostaju ?iste u svakom trenutku.

Hygiene Airflow System inspiriran je sofisticiranim upravljanjem protokom zraka u putni?kim zrakoplovima. U svom vertikalnom na?inu rada, zrak ulazi kroz ugra?ene usisnike zraka u krovnim nosa?ima iz kojih zrak putuje odozgo prema dolje, a izlazi kroz vanjski otvor iza stražnjih kota?a. U vodoravnom na?inu rada, zrak struji od tanke armaturne plo?e do stražnjih ventilacijskih otvora.

Što je najvažnije, ovaj se sustav može aktivirati neovisno je li vozilo u pokretu ili ne, kako bi se smanjila me?usobna kontaminacija me?u putnicima i izolirao protok zraka izme?u putnika sprijeda i straga.

UVC sterilizacija se aktivira kada iz vozila putnici iza?u. Upravlja?ka palica, ladica za pohranu stvari sprijeda i zvu?nici se izvla?e. Zatim, integrirane sanitarne UV-C svjetiljke pomažu u ?iš?enju životnog prostora od bakterija i virusa. Osim toga, u klupi i Smart Hub konzoli postoje pretinci za dezinfekciju osobnih stvari.

Snažne performanse s potpuno elektri?nim dometom od preko 480 km

Zahvaljuju?i svojoj svestranoj E-GMP platformi, SEVEN ?e mo?i pružiti izvanredan domet vožnje i ultra-brzo punjenje, pružaju?i iskustvo vožnje prilago?eno potrebama kupaca. U stvarnim uvjetima s punja?em od 350 kW, SEVEN je sposoban napuniti od 10 posto do 80 posto kapaciteta baterije za oko 20 minuta. Koncept je tako?er projektiran za postizanje ciljanog dometa od preko 480 km.

XCIENT kamion na gorive ?elije premijerno na AutoMobility LA
Hyundaijev novi XCIENT kamion na vodikove gorive ?elije premijerno ?e biti predstavljen AutoMobility LA u Los Angelesu. Hyundai se udružio na globalnoj razini kako bi kamione XCIENT Fuel Cell uveo u komercijalnu uporabu prijevoza, a 46 ih ve? posluje u Švicarskoj. Sada Hyundai proširuje svoje djelovanje u Kaliforniji, s najve?om primjenom tih vozila u SAD-u. XCIENT ?e biti izložen na Hyundaijevom štandu uz tehnološke stru?njake koji ?e na licu mjesta pomo?i zainteresiranima s upitima.

Premijera IONIQ 5 modela na AutoMobility LA
IONIQ 5 ?e tako?er imati svoju premijeru u Sjevernoj Americi na AutoMobility LA. IONIQ 5 je Hyundaijev potpuno novi i potpuno elektri?ni CUV srednje veli?ine. Njegov dizajn istražuje nova iskustva mogu?a samo s E-GMP platformom. RWD verzija sa stražnjim pogonom cilja na potpuno elektri?ni domet od 480 km. Njegova unutrašnjost ima jedinstvene proporcije s me?uosovinskim razmakom od 3000 mm i podiže ljestvicu udobnosti i upotrebljivosti s ravnom podnicom. Interijer tako?er odražava Hyundaijevu predanost održivosti korištenjem ekološki prihvatljivih materijala i boja inspiriranih prirodom na mnogim dodirnim to?kama. IONIQ 5 tako?er pruža Vehicle-to-Load (V2L) funkciju, koja može pretvoriti vozilo u punja? na kota?ima za napajanje raznih kompaktnih ure?aja na putovanju.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com