Ovako će izgledati nova Toyota 86, kao smanjena Supra

0
1

Nedostatak snage, koji je bio najveći prodajni problem, nova Toyota 86 riješit će prelaskom s motora 2.0 na motor 2.4, vjerojatno stiže i turbopunjač.

Nakon brojnih informacija i dezinformacija Japanci su konačno počeli otkrivati karte. Tamošnji mediji prvotno su objavili kako Subaru BRZ i Toyota 86 odlaze u povijest, ali svega nekoliko dana kasnije uprave oba proizvođača demantirale su takve najave i potvrdile kako Subaru BRZ i Toyota 86 druge generacije stižu najkasnije 2021., ali vjerojatno već krajem 2020. godine.

Iz Toyote stižu najave o većem fokusu na sportske modele, na krilima odličnih reakcija novu Toyotu Supru, koja je tehnički blizanac BMW-a Z4. No, za razliku od prve Toyote 86, koja je nudila izniman vozački užitak u pogledu kontroliranog drifta, ali joj je za ozbiljnije sportske dosege nedostajalo snage. Naime, 2-litreni bokserski atmosferski benzinac kojeg je isporučivao Subaru razvijao je 200 KS, što je po današnjim standardima nedovoljno, jer svaki prosječan sportski kompakt razvija oko 250 KS.

Mnogi vlasnici su stoga rješenje pronalazili u raznim tuning zahvatima. Od svih na koje smo naletjeli svakako su najzanimljiviji projekti ugradnja GM-ovog V8 motora oznake LS3 sa 580 KS i ugradnja neponovljivog atmosferskog 5.0 V10 sa 507 KS iz BMW-a M5 E60.

Nova Toyota 86 neće imati problem s nedostatkom snage, jer će umjesto 2-litrenog motora koristiti 2.4-litreni. Već u atmosferskoj izvedbi razvijat će najmanje 260 KS, dok će varijanta s turbopunjačem biti napucana na oko 350 KS. Time će Toyota 86 već postati prilično snažnim konkurentom baznoj Supri.

Naravno, fokus na nisko težište, oštro upravljanje, malu masu, agilnost i suverenu stabilnost i dalje će biti u fokusu. Podrazumijevaju se stražnji pogon sa zatvaračem diferencijala i ručni 6-stupanjski mjenjač.

Izgledom će se snažno naslanjati na dizajn koji je predstavila Supra, a kako bi mogla izgledati nova Toyota 86 prikazao je portal Motor1.com.