Jeste li znali da je Dacia Sandero drugi najprodavaniji auto u Hrvata! Koja je magi?na tajna senzacionalnog uspjeha “rumunja”

0
600

VIDEO: ?emu duguje takav uspjeh? I PLINU! GOTOVO SVAKI DRUGI POGONI LPG! I to po izrazito atraktivnim cijenama, dakako, ali i suvremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitetu i duh vremena, zajedno s pametnim rješenjima u ?ijem je uvo?enju bio predvodnik.

U Hrvatskoj Sandero zauzima 2. mjesto na tržištu privatnih kupaca i prvo mjesto u u segmentu malih gradskih hatchbackova 2022.

Kao najprodavaniji automobil u segmentu privatnih kupaca u Europi od 2017., Dacia Sandero obilježio je eru izvanrednim tržišnim uspjehom. Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste i ve? ima kultni status.

64% kupaca* kupuje Sandero zbog njegove cijene, 22% zbog dizajna i 18% zbog odanosti robnoj marki. U Hrvatskoj ponajviše zbog LPG-a, cijene i prakti?nosti.

U Europi 44% ljudi koji kupuju novu verziju Dacie Sandero opisuje je kao elegantnu, u usporedbi s 20% onih koji su kupili raniju verziju kada se pojavila na tržištu.

Mogu?nost odabira novog automobila po razumnoj cijeni, koji vas može pratiti kamo god da se uputite, ?ak i ako krenete u pogrešnom smjeru; uživanje u gradskoj ili izvangradskoj vožnji, uz jednog suputnika ili cijelu obitelj, ili pak bez njih: Dacia Sandero ispunjava sve vaše potrebe i želje. On je više od obi?nog automobila, on je sada ve? legendarni igra? na tržištu i prvi izbor privatnih kupaca u Europi svake godine od 2017. (U Hrvatskoj je Sandero vode?i model u segmentu malih gradskih hatchbackova!) Kako je ovaj model koji se pojavio 2008. uspio kroz tri generacije privu?i sve te kupce vrlo razli?itih profila (2,6 milijuna prodanih automobila!), a da ni u jednom trenutku nije doveo u pitanje svoje temeljne vrijednosti?

Prvi korak prema „širokim prostranstvima”

Vratimo se najprije malo u prošlost kako bismo razumjeli podrijetlo pri?e o uspjehu modela Sandero. Nakon uspjeha Logana 2004., Dacia je 2008. odlu?ila na tržište staviti još jedan revolucionarni model: Sandero, robustan i okretan gradski automobil za sve. Godinu dana kasnije, ina?ica Stepway bila je spremna za izlazak na ceste, najavljuju?i prve korake marke na tržištu automobila za izvangradsku vožnju. Izdašnim dimenzijama, visokim razmakom od tla, prakti?nim dizajnom i uvijek pristupa?nom cijenom osvojio je srca „pametnih” kupaca, a njegove nove sigurnosne zna?ajke naišle su na posebno odobravanje kupaca. Sve to ?ini Sandero najprodavanijim automobilom u segmentu privatnih kupaca u Europi još od 2017.

Pri?a o uspjehu nastavila se i 2021. tre?om generacijom modela Sandero……?ija je privla?nost dodatno pove?ana odvažnijim i suvremenijim dizajnom u kombinaciji s pametnom i inovativnom opremom – ukratko, sada je još više kul, ali i dalje izrazito pristupa?an.

„Predstavljanje Sandera bilo je ogroman korak za marku i omogu?ilo je Daciji pravi uzlet. Rije? je o kultnom, prepoznatljivom modelu koji je zadržao osnovnu ideju svojeg dizajna, ali je svaka generacija ipak dobila na privla?nosti, robusnosti i odvažnosti.”

Ina?ica Stepway nadmašila je sva o?ekivanja. Svestran, prakti?niji od tradicionalnog gradskog automobila kad poželite oti?i na izlet izvan grada, no ipak manje glomazan od SUV-a, privukao je pažnju svih kategorija kupaca. Ina?ica Stepway danas ?ini 66 % prodaje modela Sandero u Europi, dok je u Hrvatskoj to 77%!

Tri generacije Sandera slijedile su jedna drugu, a ukupan broj prodanih vozila dosegnuo je 2,6 milijuna od predstavljanja modela. Pet najve?ih tržišta ovog modela u Europi jesu Francuska, Njema?ka, Italija, Španjolska i Ujedinjena Kraljevina, a 42 % automobila koje danas prodamo pokre?u dvogorivni benzinsko-plinski motori koji su prihvatljivi za okoliš. Otkrit ?emo i jednu proizvodnu tajnu: Dacia Sandero proizvodi se u tri tvornice, na ?etiri proizvodne linije. Svake minute s proizvodne trake si?e jedno vozilo.

Sandero, predvodnik u pametnim rješenjima

No ovaj uspjeh nije slu?ajan. Kad inženjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova u Daciji odlu?e osmisliti novi model bez promjene DNK-a koji je marku u?inio toliko uspješnom, oni temeljito istraže sve mogu?nosti. Sva rješenja stavljaju se pod mikroskop ne bi li se pronašlo ono koje najbolje ispunjava o?ekivanja kupaca, odnosno ono koje omogu?uje najvišu razinu prakti?nosti uz najpristupa?niju cijenu. U nastavku navodimo 10 primjera „optimizacije troškova dizajna” (design-to-cost) i pametnih rješenja koja su pridonijela ugledu modela i njegovu tržišnom uspjehu.

1. Modularni krovni nosa?i
– pametno rješenje koje je rezultat Dacijinog znanja i stru?nosti! Jednostavno i u nekoliko sekundi uzdužne nosa?e pretvorite u popre?ne i obrnuto. Nema potrebe za kupnjom drugog seta nosa?a da biste prevozili krovni kov?eg, bicikl ili skije. Ova se inovacija prvi put pojavila u Dacijinoj ponudi vozila s tre?om generacijom modela Sandero Stepway, a zatim postala dostupna i u drugim modelima.

2. Sustav Media Control,
koji vam omogu?uje upotrebu vlastitog pametnog telefona kao zaslona multimedijskog sustava u automobilu uz radio. Rije? je o inovaciji koja se temelji na razvoju pametnog rješenja: postolja za spajanje integriranog u armaturnu plo?u, ?iju smo ugradnju zamislili na samom po?etku projekta.

3. Jednostavna i prakti?na armaturna plo?a,
opremljena elementom koji ?ini veliku razliku u dizajnu: tekstilna vrpca proteže se cijelom dužinom armaturne plo?e da biste uživali u osje?aju koji ostavlja pod prstima. Kupac dobiva atraktivnu unutrašnjost bez pla?anja skupih materijala.

4. Panoramski krov,
dostupan u tre?oj generaciji modela Sandero.

5. Prostranost i udobnost.
Ove dvije rije?i definicija su svake generacije Sandera. Prostor za koljena u najnovijem je modelu pove?an za 40 mm, što pruža ve?u udobnost putnicima na stražnjim sjedalima.

6. Univerzalni dizajn
– kako se prilagoditi potrebama i životnim uvjetima kupaca u 44 zemlje, uzimaju?i u obzir nacionalno zakonodavstvo, stanje cesta u tim zemljama i obrasce putovanja? U Daciji se sve temeljito analizira. Na primjer, 16-in?ne gume ostale su zna?ajka koja se nije mijenjala kroz sve tri generacije kako bi se ispunili zahtjevi svih tržišta na kojima je Dacia prisutna.

7. Dizajn
Kako bi nova generacija Sandera održala korak sa svojim vremenom, bilo je važno ponuditi modernije kvake na vratima bolje prilago?ene novom dizajnu. Prilago?eni pristup potaknuo je naše inženjere da prona?u najbolje rješenje: moderan dizajn s vanjske strane koji se odlikuje klasi?nim izgledom u obliku ru?ice hladnjaka te jednostavan, mehani?ki mehanizam s unutarnje strane. Nadalje, u ovom modelu antenu smo prvi put smjestili na stražnji dio vozila, dok je u ranijim generacijama bila postavljena na prednji dio.

8. Prakti?nost:
u središnju konzolu integrirana je kukica na koju možete objesiti torbu ili manje osobne predmete. Domišljato!

9. Mogu?nosti prilago?ene svim ukusima.
Kupci Sandera možda nisu svi isti, ali povezuje ih jedna univerzalna želja: posjedovati automobil koji ispunjava njihove osnovne potrebe. Tre?a generacija Sandera nudi niz posebnih mogu?nosti: elektroni?ku parkirnu ko?nicu, panoramski krov ili posebne presvlake itd.

10. Privla?an najširem krugu kupaca…,
…ponosnima što su dio Dacijine obitelji! Što ako je najambiciozniji izazov zadržati kupce, slušati ih, uvesti inovacije i nastaviti osvajati tržište bez promjene DNK-a vašeg automobila? To je izazov s kojim su se naši inženjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova uspješno suo?ili, o ?emu svjedo?i ?injenica da su kupci Sandera vrlo razli?iti, ali imaju barem nešto zajedni?ko: ponosni su što su vlasnici Dacije! Brojke govore same za sebe:

U Francuskoj je 15% kupaca Sandera mla?e od 40 godina. U prosjeku su kupci nove generacije Dacie Sandero tri godine mla?i od kupaca ranije generacije.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com