Kako ispolirati automobil poput profesionalca?

0
2210

Automobil, koliko god bio star, može izgledati kao milijun kuna, a da za to ne potrošite silne novce. ?ak nije potrebno ni odvesti ga pera?u automobila jer sve možete obaviti u vlastitom dvorištu. Ne vjerujete? ?itajte dalje i povjerovat ?ete.

Za po?etak, treba znati da poliranje strojem za poliranje treba ograni?iti na jednom godišnje. Naime, ako se koristi pre?esto, može oštetiti boju karoserije, a to nikako ne želite. Op?eniti savjet je poliranje jednom godišnje, a potom nanošenje voska svakih nekoliko mjeseci. Ako se pridržavate ovog zlatnog pravila, automobil ?e vam izgledati sjajno, i to doslovno!

KORAK PRVI
Za po?etak dobro operite automobil. Tako?er, dobro je napomenuti da bi ga bilo dobro prati u zasjenjenom prostoru kako se ne bi brzo sušio na suncu. Kada ga operete pokupite vodu s lima, ali nemojte ga sasvim osušiti.

KORAK DRUGI
Stavite novu navlaku na svoj stroj za poliranje, a sredstvo za poliranje nanesite po automobilu (koli?ina ovisi o uputama proizvo?a?a). Za po?etak koristite srednju brzinu na svom kota?u za poliranje te na ovaj na?in razmažite sredstvo za poliranje po limu jednog dijela automobila (recimo vrata). Tajna dobrog poliranja u ovom koraku jest da držite kota? za poliranje uvijek paralelno s limom automobila. Na ovaj na?in ne?e nastati nejednakosti po površini. Primijenite uvijek isti pritisak na površinu i uvijek iste pokrete naprijed – nazad. Kada se zagrije kota? na stroju za poliranje vidjet ?ete kako se lim vašeg vozila po?inje sjajiti. U tom trenutku napravite svega još nekoliko pokreta naprijed – nazad i završite te krenite na sljede?i dio lima na vozilu pa sve ponovite. Važno je znati da lim prije poliranja treba biti lagano vlažan, no ne sasvim mokar.

KORAK TRE?I
Isperite kota? za poliranje kako se ne bi nakupilo previše sredstva što može stvarati probleme u daljnjem radu. Tako?er, dobro je znati da se vanjski dijelovi kota?a za poliranje okre?u brže nego unutarnji pa budite posebno oprezni pri poliranju dijelova uz stakla i na sli?nim mjestima koja možete dohvatiti samo s vanjskim dijelom kota?a za poliranje. Naime, zbog brže vrtnje, taj dio kota?a ?esto ima manje sredstva za poliranje pa biste, ako ste nepažljivi mogli oštetiti lim na nekim dijelovima.

KORAK ?ETVRTI
Kada ste cijelo vozilo ispolirali, opet ga operite. Najbolje je ru?no pranje pomo?u crijeva i spužve. Nakon toga ga dobro posušite krpom.

KORAK PETI
Sada je vrijeme za finalni dodir. Na kota? za poliranje stavite mekani, spužvasti nastavak te na njega nanesite vosak i sredstvo za fino laštenje lima. Neka omjer bude 60 : 40 u korist voska. Ovako ?e se sakriti dodatne ogrebotine koje su eventualno ostale nakon poliranja. Pri ovom koraku tako?er koristite srednju brzinu te jednak pritisak i ujedna?ene pokrete naprijed – natrag.

KORAK ŠESTI
Dok vosak odra?uje svoje na limu, vi se bacite na ?iš?enje unutrašnjosti, usisavanje, brisanje prašine s kokpita i sli?no. Nakon toga uzmite mekanu tkaninu, najbolje nekakav ru?nik i lagano o?istite eventualne ostatke voska s lima. Potom automobil pomaknite na sunce i pregledajte kakav je dojam, jesu li sve ogrebotine nestale i jeste li zadovoljni. I to je to! Za najbolje rezultate ponovite dio sa stavljanjem voska svakih nekoliko mjeseci.

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com