Koenigsegg: kralj iz Švedske

0
480

Koenigsegg je mali proizvo?a? hiperautomobila koji stvara izrazito dojmljive automobile od 1996. kada je završen prvi prototip, CC. Od onda tvrtka razvija specifi?nu formulu dizajna, a 2002. je prvi model CC8S uru?en kupcu. Slijedili su CCX (ime zna?i competition coupe 10th anniversary, natjecateljski kupe za 10. obljetnicu testne vožnje prototipa CC) koji je poštivao nametnute stroge eko norme (kasnije ukinute za maloserijske automobile), CCXR koji je mogao koristiti smjese etanola i benzina u raznim omjerima, CCXR Trevita (doslovno, tri bijela – a proizvedena su samo dva od planirana tri) koji je bio sastavljen od uglji?nih vlakana premazanim dijamantnim slojem uz inconel ispušni sustav i napredniju aerodinamiku, te Agera (2010. – 2018.)  koja je koristila štoseve poput mikroskopskih otvora za unutarnje osvjetljenje koje se zato ?ini kao da sjaji kroz aluminijske panele interijera.

Agera je bila prvi model koji je koristio Koenigseggov twin turbo V8, umjesto prethodnog V8 s dva kompresora temeljenog na Fordovom motoru. Zatim, tu je Regera, koja je benzinski motor uparila s direktnim prijenosom (fiksni omjer, bez brzina), pri ?emu elektromotori pogone stražnje kota?e na niskim brzinama, a nakon toga pogon preuzimaju tre?i elektromotor na kardanu i  twin turbo V8. Jedna od izvedbi Agere je i One:1, automobil s megavatom snage, odnosno 1360 KS, a ime mu je i posveta fantasti?nom omjeru snage i težine, jer teži i 1360 kg. Još jedna varijanta ovog modela je poznata; Agera RS drži brzinski rekord za cestovne automobile na javnoj cesti, prosje?nih 447.2 km/h, 2017.

Nasljednik Agere je Jesko, predstavljen 2019. Motor ovaj put koristi flatplane radilicu, a turbine imaju komore od 20 l u koje elektri?ni kompresori tla?e zrak, kako bi se efikasnije eliminirala turbo rupa. Prijenos je višelamelni 9-brzinski, odnosno, koristi nekoliko kuplunga i omogu?uje iznimno brze izmjene, a umjesto zamašnjaka koristi rotacijsku inerciju drugih vlastitih komponenti. Trenutno postoje i dvije posebne edicije, Attack za pistu, i Absolut za maksimalnu brzinu.

Godine 2020. predstavljena je Gemera, plug-in hibridni GT ?etverosjed. Za benzinski motor koristi 2.0 redni trocilindarski biturbo s freevalve tehnologijom (nema bregastih vratila, a ventili su upravljani elektropneumatski) koji teži tek 70 kg i daje 600 KS te pogoni prednje kota?e i puni baterije. Koristi i tri elektromotora, po jedan za svaki stražnji kota? i jedan na radilici. Ukupno, Gemera je naštimana na 1.274 KS i 3.500 Nm. Ovaj model bi trebao biti prvi proizveden u više od desetak primjeraka; planirano ih je 300.

Na koncu, ove je godine (2022.) predstavljen još jedan dragulj iz krune švedskog kralja: CC850. Voza?ki prekrasna novost ovog automobile je nova varijanta light speed prijenosa koja koristi fizi?ku kuplung pedalu i H-mjenja? pa uz automatski na?in rada, omogu?uje voza?u i pravu ru?nu izmjenu brzina (9 automatskih brzina i nekoliko kombinacija od 6 brzina za ru?ni na?in rada, ovisno o postavkama). Za kraj, zgodno je spomenuti i da je promjer prednjih ko?nica ve?i od felgi na nekim sportskim hatchback automobilima (16.1 col).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com