Mitsubishijevi hitovi

0
1677

Stoljetna Mitsubishijeva industrija je na cestama najpoznatija po relijaškom Lanceru Evolution, a i taj se model ne proizvodi od 2016. No, osim Evoa, Mitsubishi je proizveo i druge tehnološki zanimljive modele. Prisjetimo se nekih.

Mitsubishi Galant (1969.-2012., preimenovani Lancer 2007.-2017.)

Prodavao se pod raznim brendovima (Mitsubishi, DSM, Chrysler, Plymouth) i imenima (kombinacije Galant, Sapporo, Sigma, Eterna…), a osim AMG GTi verzije, posebno je zanimljiv prvi VR-4. Godine 1987. je ugra?ivanjem prvog Dynamic four sustava (prethodnika AWC sustava:  pogon na sve kota?e preko centralnog diferencijala, skretanje stražnjim kota?ima i ABS na svim kota?ima) uz pravilnicima diktirani 2.0 turbo stvoren model Galant VR-4.

U ponudi je bilo i servo upravljanje varijabilno ovisno o brzini. Od milja je zvan i Evo 0, jer je upravo evolucijom ove formule i seljenjem na agilniju Lancer platformu  nastala jedna od relijaških legendi, koja u posljednjim iteracijama pogona koristi S-AWC s AYC, aktivnom raspodjelom momenta na pojedini stražnji kota?. U Galantu je zaživio i slavni 4G63 2.0 motor.

Mitsubishi Cordia (1982.-1990.)

Ovaj liftback coupe je u ponudi imao digitalnu instrumentnu plo?u i Super Shift prijenos. Radi se o getribi s 8 brzina, zapravo ru?nom mjenja?u s 4 brzine i dodatnim vratilom (i polugom) koje je zapravo te ?etiri brzine moglo isporu?ivati na kota?e u 2 omjera i stoga ukupno 8 brzina za kretanje naprijed. Mjenja? je nastao u doba traženja novih rješenja pri razvoju modela s prednjim pogonom.

Mitsubishi Starion (1982.-1989.)

Za razliku od kasnijih kupea poput Eclipse i FTO, Starion koristi stražnji pogon. U ja?im verzijama uz šper diferencijal mogao se prona?i i slavni Sirius 4G63 turbo motor, a pripremala se i verzija za Grupu B, koja nije stigla biti homologirana prije ukidanja klase 1986.

Mitsubishi Colt Cyborg / Mirage Cyborg ZR (198x.-199x.)

Ako treba ?estitati na kompaktnosti, prakti?nosti i sportskoj oštrini, karakteristikama koje pravi hot hatch treba sadržavati, onda treba ?estitati Mitsubishiju, koji je desetlje?ima prije VWa, Forda, Peugeota, Renaulta i drugih, ponudio ovaj sportski kompakt s turbo motorom i pogonom na sve kota?e. Dostupni podaci o godinama proizvodnje su upitni, no verzija s kraja 1980-ih je koristila turbo motor i pogon na sve kota?e, a verzija i 1990-ih pogon na prednje i usisni 1.6 s MIVEC varijabilnim ventilima i 175 KS. Tu su bili i pomo? pri kretanju na uzbrdici, instrumentna plo?a s bojama osvjetljenja za dan i no?, elektroni?ki podesivi ovjes…

Mitsubishi 3000 GT / GTO (1990.-2000.)

O ovom gran toureru s V6 twin turbo smo ve? pisali, a osim pogona i upravljanja, isti?e se po aktivnoj aerodinamici; spojleri su mijenjali kut i tako prilago?avali dostupnu potisnu aerodinami?nu silu.

Mitsubishi je proizveo i prvi automobilski, putni?ki benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem (1.8 GDI, 1996.), prvi putni?ki turbo motor s 5 ventila po cilindru (0.55 l, 1989., u kei modelu Minica Dangan ZZ), prvi motor s balansnim osovinama s protuutezima za anuliranje sekundarnih disbalansa u klasi?nim rednim ?etverocilindarskim motorima (Astron motor, 1975.), prvi dizelski motor s varijabilnim upravljanjem ventilima koji pri laganoj vožnji smanjeno koristi dva cilindra (MIVEC-MD, 2010.), itd…

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com