Nevera već ima 16, a Rimac oduševljen svjetskim recenzijama, posebice onom BBC-a

0
912
- Advertisement -

– Neki tvrde da smo “jedva sklepali” jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morat ću vas razočarati – C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova…

– Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg, napisao je u najnovijoj objavi Mate Rimac.

- Advertisement -

Iznimno laskave recenzije počeo je Mate Rimac, čudotvorac iz Svete Nedelje dobivati od stručnih automobilističkih magazina. Prvi je s hvalospjevima započeo BBC i njegova kultna multimedijska platforma Top Gear. Jedna od najuglednijih specijaliziranih publikacija ocijenila je Neveru ocjenom 9 od 10 maksimalnih i napisala kako je Nevera senzacionalna, baš kao i tvrtka Mate Rimca iz Svete Nedelje. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°)…O svemu se Mate raspisao:

– Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°)…

Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo “jedva sklepali” jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morati ću vas razočarati – C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jedog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 različita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva “bucks”). Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima.

Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) smo već prošli, sada radimo finalne testove uz “witnessing” (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle testiranja se ponavljaju više puta, obično se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekivamo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima.

- Advertisement -