Nije ih bilo dugo na 220 V sceni, ali kad su se pojavili “munja” je obasjala ama baš sve modele, od Corse preko Mokke i Astre, pa sve do Comba i Vivara

0
381

Ekipa iz Russelsheima dugo je ?ekala u redu za 220 V, a kad je došlo vrijeme sjevnuli su poput munje. Na simboli?an na?in, baš onako kako to ve? više od stolje?e progovara njihov simbol koji krasi sve automobile “sazdane u Saveznoj zemlji Hessen. Dobro je znano iz kojih je razloga tako, jer ?ekao se novi gazda. A on je došao iz susjedstva iz Francuske. Lavlji je to bio zalogaj Peugeota koji je u samo nekoliko godina okrenuo pilu naopaku, istrgnuo je iz dominantno ameri?ko-britanskog radnog okružja. Nametnuli su Franzuzi svoja pravila, svoj ritam, platforme, benzinske, dizelske motore, pa elektromotore, baterije i naposljetku onu dugoro?nu viziju – prelazak na e-mobilnost, na nultu emisiju štetnih plinova. I nije im previše vremena da konsolidiraju stanje.

Karizmati?ni lider PSA, Carlos Tavarez ?vrstom je rukom prekinuo konce njema?ke tvrtke koja je od 1929. bila u sastavu ameri?kog General Motorsa. Ovaj ro?eni Portugalac u Lisabonu danas je jedan od najutjecajnjih svjetskih managera.

Na ?elu je 6. po veli?ini kompanije koja proizvodi automobila, a prve zna?ajnije korake odradio je kao šef konkurentskog Renaulta. Postao je glavni izvršni direktor “Stellantisa”, nastalog spajanjem PSA Grupe i Fiat Chrysler Automobiles, a kad je 2017. i sa dozvolom Angele Merkel i uz negodovanje njema?ke javnosti koja se teško rješavala nacionalnog ponosa… vinuo se u najviše poslovne orbite. I rezultati su tu.

Opel je munjevito obasjao automobilisti?ko tržište brojnim modelima, a naglasak je dakako na što bržoj elektrizaciji. I to apsolutno svega što se proizvodi na ?etiri kota?a u njihovim tvornicama. Od omalene Corse, preko urbanog crossovera Mokke, obiteljskog monovolumena Zafire i kompaktne Astre – e, pa sve do gospodarskih vozila. Posljednji u nizu “radni elektri?ar” koji su “ispalili” je Opel Combo, a samo malo ranije predstavili su i Movano i Vivaro. I kao laka komercijalna vozila, ali i u luksuznijm putni?kim verzijama, za one koji traže više luksuza i prilagodljivosti, za one koji vole uživati i putovati i u tako velikim vozilima. I naravno, zajedni?ko im je što ih sve povezuje pogonska elektri?na energija. Sve njih imali smo prigodu pobliže upoznati, a i voziti pred koji dan, sa startom u “Šumici”, prestižnom ladanju na samoj granici zagreba?kih op?ina Dubrave i Sesveta.

Opel Mokka-e

Nova potpuno elektri?na Opel Mokka od 134 KS i s domet od 330 km zasigurno je vru?a roba i trenutno najzanimljiviji model iz Russelsheima, no jednako tako pažnju izazivaju i prva njihova “elektri?arka”, Corsa-e, baš kao još i Zafira iz putni?kog programa. Pravi bum u Opelu su napravili s takozvanim lako kmercijalnim dostavnim vozilima. Movano i Vivaro ve? imaju nešto malo staža, a Combo je pred desetak dana doživio svjetsku premijeru. Zanimljivo, svi oni osmišljeni se ne samo kako nosa?i tereta, ve? i za sve one koje vole luksuzne, putni?ke izvedenice.

Opel Mokka je elegantan elektri?ni crossover koji izgleda sjajno i dobra je za vožnju, a gotovo 300 kilograma baterije ?ini je težom i bitno druk?ijom za vožnju nego što je to slu?aj s trocilindarskom 1.2 benzinskom turbo izvedbom. Ona je poput “perca” u odnosu na robusnu i bitno kompaktniju elektri?nu verziju. Iako ih izgled povezuje, baš kao i unutrašnjost, vozne su im osobine bitno razli?ite. Dvobojni stil ih jednako tako povezuje. Možete birati razli?ite dvobojne kombinacije na Mokkama, no ona Mamba Green je toliko zanimljiva da joj je teško odoljeti. Lagana je to reminiscencija na legendarnu Opel Mantu GTE koja je me?u prvima u autoindustriji ponudila dvije boje na jednom automobilu.

Opel Mokka-e razvija iz 50 kWh Peugeotovih baterija 136 konjskih snaga, a da se nabaviti po cijeni ve? od 246.478 kn pa na više. Ima tri moda vožnje, eco, normal i sport, a u ovom tre?om je iznimno eksplozivna. Iako ne ubrzava tako strelovito, kao recimo konkurentska Hyundai Kona (60 kWh), do stotke joj treba svega 8,7 sekundi, a maksimalna joj je i to ograni?ena brzina na 150 km/h.

Srce Mokke-e je snažna litij-ionska baterija od 50 kWh. Ista ona koja se ugra?uje i u bratske Citroene, Peugeote, Fiate… Sa 216 ?elija s visokom gusto?om energije i naprednim upravljanjem omogu?uje dug životni vijek i velik doseg. Tu je i poboljšano regenerativnno ko?enje. Tijekom vožnje, ?im maknete nogu s papu?ice gasa, sustav regenerativnog ko?enja koristi kineti?ku energiju ko?enja i pretvara je u još ve?i doseg. Najviša postavka (B-na?in) omogu?uje ve?inu vožnje bez korištenja ko?nica, smanjuju?i trošenje i s time povezane troškove održavanja.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com