Novak ?okovi?: me?unarodni ambasador Peugeota

0
275

Budu?i da i sam vjeruje u vrijednosti koje zastupa PEUGEOT, najbolji tenisa? svijeta Novak ?okovi? – svjetski broj 1 na ATP ljestvici, pobjednik turnira Roland Garros 2016. godine i ambasador marke – glavni je protagonist nove reklamne kampanje za vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Zahvaljuju?i pogonu na sva ?etiri kota?a, hibridnom pogonu koji spaja benzinski motor i punjivu bateriju te snazi od 360 KS, vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ujedinjuje visoke performanse i niske emisije (46 g CO2 po kilometru prema protokolu WLTP), a to su sve odlike koje se svi?aju Novaku ?okovi?u koji je i ina?e vrlo angažiran u pogledu zaštite okoliša. Vrijednosti kojima se PEUGEOT di?i jesu u?inkovitost, stav i emocije. Upravo u njima prepoznaje se i teniski as Novak ?okovi? koji je 322 tjedna zaredom bio na prvom mjestu na ATP ljestvici, što je povijesni rekord.

Na temelju svoje uspješne povijesti, ambiciozne strategije elektrifikacije i na?ela „Power of choice” prema kojem svojim kupcima nudi mogu?nost odabira razli?itih tipova motora, marka PEUGEOT nastavlja aktivno sudjelovati u energetskoj tranziciji. To potvr?uje automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED uvo?enjem koncepta Neo Performance, koji podrazumijeva u?inkovitiju izvedbu vozila koje manje šteti okolišu.
„Izvedbe Neo Performance marke PEUGEOT odnose se na sportska vozila koja su ekološki prihvatljiva i predstavljaju savršen spoj sportskog duha i elektri?nih tehnologija, uz niske emisije CO2.S obzirom na njegovu osviještenost za ekološke probleme, svjetski prvak u tenisu Novak ?okovi? bio je idealan izbor za ambasadora našeg novog vozila 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. To pokazuje naša nova reklamna kampanja ?iji su klju?ni pojmovi visoke performanse i ekološka odgovornost”, kaže Linda Jackson, generalna direktorica marke PEUGEOT.

„Ponosan sam što na svom dresu mogu nositi ime marke PEUGEOT i oduševljen time što sam imao priliku biti jedan od prvih koji su isprobali automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Kao sportaš i kao odgovoran gra?anin koji je vrlo zabrinut za pitanja zaštite okoliša, sa zadovoljstvom podržavam strategiju elektrifikacije marke PEUGEOT. Tako?er posebno cijenim ?injenicu da PEUGEOT brine o mobilnosti igra?a na Roland Garrosu uz flotu potpuno elektri?nih vozila.”, rekao je Novak ?okovi?.

Tema reklamne kampanje za automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED jest tišina povezana s vrhunskim voznim svojstvima. Time želimo pokazati da, zahvaljuju?i elektri?noj tehnologiji, najsnažnije serijsko vozilo koje je PEUGEOT ikad proizveo može pružiti vozna svojstva koja su manje štetna za okoliš, i u pogledu akustike i u pogledu emisija štetnih plinova. Paralela s Novakom ?okovi?em nametnula se sama od sebe jer je on poznat po tome da zahtijeva potpunu tišinu koja mu je potrebna za koncentraciju prije serviranja loptice na teniskom terenu.

Kampanja koja povezuje Novaka ?okovi?a i vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED prvi je put prikazana na otvaranju Roland Garrosa.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com