Novi Peugeot 408 – fastback koji iznena?uje iz svakog kuta

0
448

Novi Peugeot 408 iznena?uje jer je potpuno druk?iji od drugih. Prvi je svoje vrste u povijesti marke, ali i na cijelom tržištu automobila. Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije odlikuje se stavom nalik ma?ki i jedinstvenom privla?noš?u, dok je kod konstrukcije naglasak bio na u?inkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobu?uju napredne tehnologije stvorene za ve?i užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.


PRIVLA?NOST. Peugeot 408 prije svega se isti?e svojom dinami?nom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i na?inom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik ma?ki dijele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom isti?e novi amblem marke Peugeot s glavom lava. Obrnuti izrez stražnjeg odbojnika djeluje neo?ekivano, a bo?nim stranama daje snažan izgled. Novi Peugeot 408 stabilno sjedi na kota?ima promjera 720 mm, a legendarni 20-in?ni naplatci odlikuju se neobi?nim geometrijskim dizajnom. Prednji svjetlosni potpis u obliku o?njaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom obitelji Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju.

Novi Peugeot 408 duga?ak je 4,69 metara i ima velik me?uosovinski razmak od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu koli?inu prostora u drugom redu sjedala, s ?ak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je tako?er izdašnih dimenzija te se odlikuje obujmom od 536 litara, uz mogu?nost pove?anja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala. Novi Peugeot 408 visok je 1,48 m i krasi ga vitka i profinjena silueta. Time se poboljšavaju njegova aerodinami?na svojstva.

EMOCIJA. Peugeot 408 pobrinuo se i za voza?a i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita Peugeot i-Cockpit®, prepoznatljivog po svojem kompaktnom upravlja?u stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje ?ine intuitivnijima i ugodnijima.

IZVRSNOST. Sustavi za pomo? u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi voza?u osigurali bezbrižnost i sigurnost. Uklju?uju:
• prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go,
• tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla,
• sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
• Upozorenje na promet straga koji vas upozorava na mogu?e opasnosti pri kretanju unatrag.

Ponuda motora koji pokre?u Peugeot 408 uklju?uje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku ina?icu sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8. Nakon nekoliko mjeseci uslijedit ?e i ina?ica na posve elektri?ni pogon.

U?inkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela Peugeot 408 jer kombinacija aerodinami?nih svojstava, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskom razinom emisija zna?i da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosje?nom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj ina?ici sa 130 KS.

Novi Peugeot 408 proizvodit ?e se u Mulhouseu u Francuskoj, a na hrvatsko tržište stiže 15. velja?e 2023. godine.

„Marka Peugeot vjeruje da je život ljepši doda li mu se malo privla?nosti. Zahvaljuju?i jedinstvenom izgledu, inovativnoj fastback silueti i profinjenosti kojoj nema premca, novi 408 savršen je dokaz filozofije i inovativnosti marke Peugeot” izjavila je Linda Jackson, glavna direktorica marke Peugeot. „Novi Peugeot 408 nadilazi o?ekivanja u svakom smislu! Dizajniran je za sve ljubitelje automobila i života, odnosno za sve one koji žele raskinuti s tradicijom i pritom uživati na odgovaran na?in. Utjelovljenje je preciznih tehnoloških standarda marke Peugeot, kontrolirane u?inkovitosti i vrlo visoke razine digitaliziranosti, kao i snažnih emocija koje pobu?uje intuitivni užitak u vožnji”.

1. Potraga za odgovornim i suvremenim užitkom: kupci

Novim Peugeot 408 marka zaokružuje svoju gamu u itekako strateškom C-segmentu. Peugeot je u posljednjih nekoliko godina zauzeo vode?u poziciju u tom segmentu zahvaljuju?i uspjehu SUV modela 3008 i 5008, kao i triju generacija limuzina 308 i karavana 308 SW. Peugeot 408 dopunjuje ponudu marke i na samom je vrhu C-segmenta.

Novi Peugeot 408 odražava vrijednosti i interese stanovništva koje je na vrhuncu suvremenog doba: rije? je o ljudima koji su dinami?ni i povezani kao nikad dosad, koji žele pridonijeti energetskoj tranziciji bez potrebe za žrtvovanjem trenutaka istinskog užitka. Željni su inovacija te cijene kreativnost i smionost novih kombinacija koje se ne uklapaju u ustaljene kategorije.

Kupci novog modela Peugeot 408 uglavnom ?e biti aktivni parovi, s djecom ili bez njih, koji ?e automobil koristiti za osobne potrebe i u poslovne svrhe. Svoj ?e odabir temeljiti na velikom broju želja i potreba koje ?e se katkad me?usobno nadopunjavati. Neki žele prije?i u višu klasu C-segmenta i kupiti ve?e, prostranije vozilo. Drugi traže siluetu koja je originalnija i inovativnija od kompaktnog SUV-a koji smatraju previše uobi?ajenim ili previše obiteljskim. Kona?no, nekima se jednostavno svi?a stav velikog automobila. Svi oni u potrazi su za izuzetno suvremenim iskustvom vožnje, bilo za svakodnevnu upotrebu ili duga, udobna i mirna putovanja u društvu.

2. Jedinstvena PRIVLA?NOST dinami?nog i inovativnog fastbacka: dizajn

U kombinaciji sa stavom nalik ma?ki, koji je svojstven svim Peugeot modelima, i ostala svojstva novog modela 408 u potpunosti su u skladu s inovativnim konceptom fastbacka s vrha C-segmenta. Karoserija novog modela odlikuje se iznimno oštrim linijama, posebno uo?ljivima na stražnjem kraju: oštre plohe na završetku krova i podnožju lukova blatobrana kao stvorene su za igru svjetlosti.

Model 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela. Temelji se na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform) s razli?itim razinama snage, a odlikuje se velikim me?uosovinskim razmakom od 2,787 m, ?ime se osigurava obilje prostora na stražnjoj klupi. Ukupno je duga?ak 4,69 m i širok 1,859 m sa sklopljenim retrovizorima.

Ima širok trag kota?a, to?nije 1,599 m sprijeda i 1,604 m straga, što pridonosi stabilnosti na cesti, zajedno s kota?ima velikog promjera (720 mm) i naplatcima dimenzija do 20 in?a. Iako je povišen, Peugeot 408 ipak se odlikuje vitkim i sportskim profilom zahvaljuju?i visini od samo 1,48 m.

Na prednjoj je strani duga?ak poklopac motora smješten izme?u povišenih lukova blatobrana, što je svojstveno najnovijim Peugeot modelima. Taj aspekt dizajna automobilu daje snažniji izgled prednjeg kraja i profinjen profil jer je zazor izme?u lukova blatobrana i poklopca motora nevidljiv. Isto je na?elo u konstrukciji primijenjeno i za pojednostavnjenje vanjske linije poklopca motora kako bi se omogu?ilo savršeno stapanje dijelova karoserije.

Svjetla su izvedena u LED Matrix tehnologiji koja omogu?uje dizajn izuzetno tankih prednjih svjetala, istodobno osiguravaju?i vrlo visoku razinu performansi. Ta svjetla, koja održavaju neporecivu pripadnost marki Peugeot, potpis su novog modela 408. Svjetlosni potpis širi se prema dolje s dvije LED trake u obliku o?njaka koje prodiru u odbojnik.

Prednja rešetka odvažan je simbol modela Peugeot 408. Sve je podre?eno novom amblemu marke u kojem se krije i radar potreban za rad mnogih sustava za pomo? u vožnji. Zahvaljuju?i boji, prednja rešetka stapa se s ostatkom prednjeg odbojnika, što je znak promjene u generaciji i elektrifikacije game Peugeot. Veliki crni usisnici dio su dizajnerske teme prednjeg kraja i vizualno naglašavaju njegovu širinu i robusnost. Oni okružuju i štite svjetla u obliku o?njaka povezuju?i crne zaštitne elemente koji okružuju karoseriju i poboljšavaju vidljivost svjetlosnog potpisa zahvaljuju?i kontrastu.

Bo?ne strane novog modela Peugeot 408 odlikuju se jasnim kontrastom crnih i obojenih dijelova, osmišljenim kako bi se silueta u?inila profinjenom i pove?ala dinami?na svojstva. Naglašavaju i obilje prostora za putnike, posebno kad je rije? o dizajnu bo?nih prozora, ?ime se isti?e dinami?nost fastbacka na najvišoj to?ki pristupa stražnjim vratima.

Bo?ne zaštitne letvice na karoseriji i blatobranima protežu se na robusni crni stražnji odbojnik koji pod kutem prekida boju te tako naglašava u?inak „preokrenutog” stražnjeg dijela i poboljšava ukupni dojam. Pomaže i kod vizualnog dojma stražnjeg prevjesa koji omogu?uje veliki prtljažnik.

20-in?ni naplatci neobi?nog dizajna, s geometrijskim oblikom unutar kruga, plijene pozornost kad vozilo miruje i stvaraju dramati?ni vizualni u?inak pri niskim brzinama. Njihov neobi?an dizajn u skladu je s originalnim dizajnerskim konceptom novog modela 408.

Stražnji dio krova posebno je osjetljivo aerodinami?no podru?je. Protok zraka optimiziraju i usmjeravaju dva elementa nalik ma?jim ušima koji tvore aerodinami?ni koridor prema spojleru na poklopcu prtljažnika. Ti u?inkoviti uglati oblici prepoznatljiv su element dizajna novog modela Peugeot 408.

Novi Peugeot 408 bit ?e dostupan u 6 boja:
• Plava Obsession (nova boja u kojoj ?e model biti predstavljen)
• Siva Titanium (nova boja)
• Siva Artense (samo u razinama Allure i Allure Business)
• Crvena Elixir
• Bijela Pearly
• Crna Perla Nera.

3. EMOTIVNO iskustvo u vožnji zahvaljuju?i kokpitu Peugeot i-Cockpit®.

Unutar putni?kog prostora smještena je jedna od glavnih zna?ajki marke Peugeot: kokpit Peugeot i-Cockpit®. Cijelo se desetlje?e usavršava i modernizira sa svakom novom generacijom. U novom modelu Peugeot 408 postavlja nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete, prakti?nosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom Peugeot i-Connect®.
Kompaktni upravlja? zna?ajka je kokpita Peugeot i-Cockpit® koji višestruko pove?ava užitak u vožnji nude?i jedinstvenu upravljivost i preciznost kretanja. Upravlja? novog modela 408 ergonomi?an je i grijan (opcija na Allure Business i serija na GT) te se na njemu nalaze tipke za upravljanje multimedijskim sustavom (radio, telefon) i odre?enim sustavima za pomo? u vožnji.
Nova digitalna armaturna plo?a s 10-in?nim digitalnim zaslonom smještena je u razini o?iju odmah iznad upravlja?a. U razini opreme GT armaturna plo?a dostupna je s 3D tehnologijom. Digitalna armaturna plo?a može se u potpunosti personalizirati te nudi nekoliko na?ina prikaza (povezani navigacijski sustav TomTom, Radio / medijski sadržaji, Pomo? u vožnji, Protok energije itd.) koji se mogu mijenjati izravno na kontrolnoj plo?i.
Dizajn armaturne plo?e novog Peugeot 408 temelji se na arhitekturi „povišenih zra?nih otvora”, kod koje se zra?ni otvori postavljaju na višu poziciju, ispred glava putnika, kako bi se poboljšala njihova toplinska ugodnost.
Ista arhitektura omogu?uje i postavljanje središnjeg 10-in?nog dodirnog zaslona nešto niže od digitalne armaturne plo?e smještene izravno ispred voza?a, kako biste mu mogli još lakše pristupiti. Sustav je opremljen tipkama i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene su ispod središnjeg zaslona poput otvorene knjige. Osim toga, svojim dizajnom stvaraju jedinstveni estetski i tehnološki dojam u segmentu. Svaka i-toggle tipka osjetljiva je na dodir i predstavlja pre?ac do postavki klima-ure?aja, telefonskih kontakata, radijske postaje ili aplikacija… Ovisno o željama korisnika.
Pri dizajniranju putni?kog prostora novog modela 408, jedan je od ciljeva tima marke Peugeot za dizajn unutrašnjosti bio unijeti ravnotežu u prostor izme?u prednjih putnika. Peugeot i-Cockpit® vjeran je na?elu središnjeg zaslona „okrenutog voza?u”, ?ime se optimiziraju ergonomska svojstva u vožnji, a pritom se ne onemogu?uje suvoza?u da ?ita informacije na zaslonu i služi se njime.
Središnja konzola namjerno je otvorena prema suvoza?u. Sve što je potrebno za dinami?ku kontrolu vozila smješteno je u luku s voza?eve strane. Voza? jednim dodirom može odabrati neki od razli?itih na?ina vožnje koje nudi 8-stupanjski automatski mjenja? EAT8 :
• na?in Reverse (R) omogu?uje odabir stupnja za vožnju unatrag
• na?in Neutral (N) omogu?uje postavljanje mjenja?a u neutralni položaj
• na?in Drive (D) pokre?e automatsko odabiranje 8 brzina ovisno o brzini i stilu vožnje, vrsti ceste i optere?enju vozila.

Dva odvojena gumba omogu?uju sljede?e funkcije:
• Parking (P) postavlja mjenja? u na?in za parkiranje.
• Kod hibridnih motora, na?in Brake (B) aktivira regenerativno ko?enje. U benzinskoj ina?ici on je zamijenjen na?inom Manual (M) koji omogu?uje ru?no odabiranje brzine s pomo?u polugica iza upravlja?a.
Osim toga, na raspolaganju je i odabir na?ina rada koji voza?u omogu?uje da bira izme?u razli?itih na?ina vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal i Sport), ovisno o motoru.

4. Povezana IZVRSNOST: napredni sustav Peugeot i-Connect
Novi Peugeot 408 nudi povezano iskustvo na vrlo visokoj razini. Novi multimedijski sustav ergonomi?an je i fluidan te svakom voza?u nudi najbolje od svijeta pametnih telefona i najbolje iz svijeta automobila, ovisno o njegovim ili njezinim vještinama i željama. Svaki voza? može definirati i održavati vlastite postavke zaslona i ugo?aja. U sustavu se može pohraniti do osam razli?itih profila.
Funkcija prikaza zaslona pametnog telefona na zaslonu sustava koja povezuje pametni telefon s multimedijskim sustavom sada je beži?na te istovremeno možete povezati dva telefona putem Bluetootha. U modelu Peugeot 408 dostupne su i ?etiri uti?nice USB-C.
10-in?ni središnji zaslon visoke rezolucije može se u potpunosti i jednostavno personalizirati te uklju?uje više prozora i widgeta ili pre?aca koji se lako upotrebljavaju i ?ine ga nalik tablet-ra?unalu. Jednostavno se prelazi iz jednog izbornika u drugi povla?enjem udesno ili prema gore i dolje za prikaz obavijesti, a dodirnete li ga s tri prsta prikazat ?e se izbor aplikacija.
Baš kao i kod pametnog telefona, povratak na po?etnu stranicu u bilo kojem trenutku je jednostavan – samo treba pritisnuti tipku „Home”.
Na vrhu zaslona nalazi se traka na kojoj su prikazane informacije o vanjskoj temperaturi, klimatizaciji, mjestu na stranici s widgetima, podaci o povezanosti, obavijesti i to?no vrijeme.
Napredni sustav Peugeot i-Connect osigurava nevi?eno iskustvo multimedije. Opremljen je snažnim i u?inkovitim povezanim navigacijskim sustavom TomTom. Karta je prikazana na cijelom 10-in?nom zaslonu radi lakšeg ?itanja. Sustav se ažurira beži?no, odnosno izravnim slanjem podataka putem telekomunikacijske mreže.
Prepoznavanje glasovnih naredbi s pomo?u komande „OK Peugeot” poboljšava sigurnost i jednostavno je za korištenje. Omogu?uje pristup svim zahtjevima povezanima s funkcijama multimedijskog sustava.
Kako bi se pomoglo korisnicima i odgovorilo na njihova pitanja, uz multimedijski sustav priloženi su dokumentacija i upute.

5. Nezaobilazna IZVRSNOST i u?inkovitost: karoserija i motori
U?inkovitost je bila u središtu rada timova marke Peugeot u svim fazama dizajna i razvoja novog modela 408 kako bi se smanjila potrošnja i ograni?ile emisije CO?.

Posebna je pozornost posve?ena aerodinamici novog modela Peugeot 408 kako bi se poboljšala energetska ravnoteža. Odbojnik, poklopac prtljažnika, difuzor, nosa?i, retrovizori, zaštite podvozja… Svi dijelovi karoserije optimizirani su zahvaljuju?i bliskoj suradnji dizajnera i inženjera za aerodinamiku marke Peugeot. Rije? je o suradnji dizajnerskih i inženjerskih timova marke Peugeot koja je zapo?ela pri dizajnu hiperautomobila 9X8. Sli?no tomu, dizajn kota?a omogu?uje bolju aerodinamiku i znatno pridonosi sveukupnim performansama automobila.
Krutost karoserije optimizirana je spajanjem strukturnih elemenata kako bi se poboljšalo upijanje vibracija. Užitak u vožnji u genima je novog modela Peugeot 408 pa se on odlikuje izvanrednim prianjanjem uz cestu, vrhunskom udobnoš?u i užitkom u vožnji te savršenom upravljivoš?u na gradskim cestama koju omogu?uje krug okretanja od 11,18 m.

Gume na novom modelu Peugeot 408 kre?u se od 17 do 20 in?a. Gume su klase A i poboljšavaju u?inkovitost smanjenjem otpora kotrljanja, bez ugrožavanja zahtjeva Marke u pogledu mjerila držanja ceste.

Novi Peugeot 408 dostupan je s dvjema opcijama plug-in hibridnog motora:
• PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Pogon na prednje kota?e / kombinacija PureTech motora od 180 KS (132 kW) i elektri?nog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenja? e-EAT8 (trenuta?no u postupku homologacije).
• PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Pogon na prednje kota?e / kombinacija PureTech motora od 150 KS (110 kW) i elektri?nog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenja? e-EAT8 (trenuta?no u postu9pku homologacije).

Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne ina?ice ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugra?enih punja?a: jednofazni punja? snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punja? snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi.

Procijenjeno trajanje punjenja:
• S pomo?u zidne punionice Wall Box od 7,4 kW (32 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 7,4 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 1 sat i 40 minuta.
• S pomo?u oja?ane uti?nice (14 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 3 sata i 55 minuta.
• S pomo?u standardne uti?nice (8 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje oko 7 sati i 5 minuta.
Dostupan je i motor s unutarnjim izgaranjem: 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor PureTech sa 130 KS koji je u skladu s najnovijim Euro 6 propisima o emisijama, a kombiniran je s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8 i sustavom Start & Stop. Ta je ina?ica trenuta?no u postupku homologacije.
Treba napomenuti da su svi motori novog modela Peugeot 408 opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenja?em koji jam?i bezbrižnost i u?inkovitost.
U ponudi nema dizelske ina?ice, ali ?e u budu?nosti biti dostupan 100 % elektri?ni model.
6. Tehnološka IZVRSNOST: sustavi za pomo? u vožnji
Novi Peugeot 408 opremljen je širokim rasponom najnaprednijih sustava za pomo? u vožnji koji informacije prikupljaju s pomo?u šest kamera i devet radara te vožnju, upravljanje i putovanje ?ine sigurnijima i ugodnijima. Neki od tih sustava izravno su preuzeti iz viših segmenata.
• Prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka izme?u automobila.
• Automatsko ko?enje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i no?noj vožnji, pri brzinama od 7 km/h do 140 km/h, ovisno o izvedbi.
• Aktivni sustav upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje.
• Sustav pra?enja pozornosti voza?a, koji otkriva smanjenje pozornosti nakon duljih razdoblja vožnje, pri brzinama ve?ima od 65 km/h, analiziranjem mikrokretnji upravlja?a.
• Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj armaturnoj plo?i: znakovi za obvezno zaustavljanje, promet u jednom smjeru, zabranu pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobi?ajeni znakovi za ograni?enje brzine.
• Sustav Night Vision koji otkriva živa bi?a (pješaci/životinje) ispred vozila no?u ili u uvjetima slabe vidljivosti. Zahvaljuju?i prednjoj infracrvenoj kameri, sustav otkriva pješake i životinje i izvan dometa dugih svjetala te ih prikazuje na digitalnoj armaturnoj plo?i, izravno u vidnom polju voza?a.
• Sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
• Upozorenje na promet straga: upozorava voza?a na mogu?e opasnosti pri vožnji unatrag.
• Kamera za vožnju unatrag visoke rezolucije u 180° s ugra?enom mlaznicom za ?iš?enje.
• Sustav pomo?i pri parkiranju u 360° s ?etiri kamere visoke rezolucije (sprijeda, straga i bo?no).
• Prilagodba kuta vanjskih retrovizora kad je vozilo u brzini za kretanje unatrag.
• Matrix LED glavna svjetla jam?e maksimalno iskorištavanje dugih svjetala bez zasljepljivanja vozila ispred i onih koja dolaze ususret.
• Automatsko uklju?ivanje dugih svjetala.

Paket Drive Assist 2.0 još je jedan korak prema poluautonomoj vožnji koja ?e biti dostupna kasnije. Paket uklju?uje prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sustav za održavanje vozila u prometnom traku.

Dodaje dvije nove zna?ajke koje su ve? dostupne na brzim cestama:
• poluautomatska promjena traka koja omogu?uje voza?u da pretekne vozilo ispred i vrati se u svoj trak, pri brzinama od 70 km/h do 180 km/h
• preporu?ivanje brzine koje predlaže voza?u da prilagodi svoju brzinu (ubrza ili uspori) u skladu s prometnim ograni?enjima.

Dostupna je i druga oprema koja olakšava svakodnevnu upotrebu novog modela Peugeot 408:
• ulazak u vozilo i pokretanje vozila bez ruku Proximity
• pristup punih ruku zahvaljuju?i motoriziranom poklopcu prtljažnika
• funkcija za potpuno odle?ivanje grijanog vjetrobranskog stakla, grijani upravlja?
• perimetrijski i volumetrijski alarm s blokadom
• elektroni?ka parkirna ko?nica na svim ina?icama
• stakleni krov opremljen zaslonom.

Kona?no, novi Peugeot 408 opremljen je sustavom za e-poziv u nuždi:
• E-poziv + poziv u nuždi s informacijama o broju putnika i lokaciji, uklju?uju?i smjer kretanja vozila na cesti.

7. Mirno putovanje ispunjeno EMOCIJAMA: udobnost u unutrašnjosti
Novi Peugeot 408 dizajniran je kao fastback u gornjem rangu C-segmenta te nudi širok raspon opreme dizajnirane da pruži potpuni užitak u putovanju i mobilnosti.
Prednja sjedala posebno su udobna i nose oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju im je dodijelilo neovisno njema?ko udruženje stru?njaka za ergonomiju i zdravlje le?a. Oznaka obuhva?a i ergonomska svojstva i raspon prilagodljivosti prednjih sjedala.
Sjedala mogu biti opremljena i elektri?nim podešavanjem u 10 smjerova s dvije postavke memoriranja za voza?a, elektri?nim podešavanjem u šest smjerova za suvoza?a, kao i masažom u osam to?aka s pet razli?itih programa, te grijanjem sjedala.
Dizajn sjedala osmišljen je tako da se naglasi kvaliteta korištenih materijala: prošarana tkanina, tehni?ke niti, alcantara, perforirana koža i obojena Nappa koža. U ina?ici GT sjedala su ukrašena posebnim koncem u boji minerala adamit koji krasi i armaturnu plo?u, obloge vrata i elemente središnje konzole s pjenastom podstavom.
Izme?u prednjih sjedala smjestio se proširen luk središnje konzole koji sada uklju?uje prostor za beži?no punjenje pametnog telefona. Ostatak konzole u potpunosti je namijenjen prakti?nim rješenjima za odlaganje te uklju?uje naslon za ruku, dvije USB-C uti?nice (za punjenje ili prijenos podataka), dva drža?a ?aša velikog promjera i do 33 litre raznovrsnog prostora za odlaganje.
Stražnja klupa posebno je prostrana zahvaljuju?i velikom me?uosovinskom razmaku od 2,787 m, što novi model 408 ?ini Peugeot modelom s najviše prostora za putnike na stražnjoj klupi: na raspolaganju im je ?ak 188 mm prostora za koljena. Putnici na stražnjoj klupi mogu protegnuti noge zahvaljuju?i otvoru u podnožju prednjih sjedala. Osmišljen je kako bi se maksimalno pove?ala sloboda pokreta, a dizajn i kut sjedala omogu?uju putnicima da maksimalno iskoriste prostor i uživaju u udobnosti na putovanju.
Dvije USB-C uti?nice za punjenje na stražnjem dijelu središnje konzole osiguravaju dodatnu povezanost, po?evši od razine opreme Allure.

Novi Peugeot 408 u serijskoj opremi nudi dvodijelnu klupu (60/40) opremljenu otvorom za prijevoz skija. U ina?ici GT ta se dva dijela mogu jednostavno preklopiti s pomo?u dvaju lako dostupnih prekida?a, smještenih na bo?nim stranama prtljažnika.

Novi model 408 može se pohvaliti posebno prostranim prtljažnikom. Kad su preklopljena oba sjedala, kapacitet se pove?ava s 536 na 1611 litara (uklju?uju?i 36 litara u prostoru ispod zaštitne obloge prtljažnika u ina?ici s motorom s unutarnjim izgaranjem). Preklapanjem naslona mogu?e je utovariti predmete duljine do 1,89 metara.

Za još ve?u prakti?nost u svakodnevnoj upotrebi, prtljažnik je opremljen 12 V uti?nicom s desne strane, LED osvjetljenjem, mrežicom za osiguranje tereta, trakom i kukicama za torbe.

Pokrov prtljažnika izravno je spojen s poklopcem prtljažnika. Ostaje pri?vrš?en za poklopac prtljažnika pri svakom otvaranju, što olakšava utovar.

Poklopac prtljažnika motoriziran je kako bi se omogu?io pristup i kad su vam pune ruke. Otvara se automatski…
• kad nogom prije?ete ispod odbojnika
• kad pritisnete gumb na klju?u za daljinsko upravljanje
• kad pritisnete gumb na poklopcu prtljažnika
• ili kad pritisnete gumb na armaturnoj plo?i.

U unutrašnjosti novog modela 408, LED ambijentalno osvjetljenje (osam boja na izbor) smješteno iza središnjeg zaslona osigurava blago osvjetljenje i pridonosi profinjenom ugo?aju u kabini. Isto se osvjetljenje proteže i na spužvaste obloge vrata koje mogu biti prekrivene tkaninom, materijalom Alcantara® ili pak biti izra?ene od prešanog aluminija, ovisno o razini opreme.

U novom modelu Peugeot 408 unaprije?ene su toplinska i zvu?na izolacija zahvaljuju?i tehnologijama primijenjenima u dizajnu i proizvodnji prozora:
• Vjetrobransko staklo potpuno je grijano, uz nadoplatu.
• Prednja i stražnja stakla deblja su (3,85 mm).
• Prednja bo?na stakla višeslojna su (od razine opreme Allure) pa omogu?uju bolju zvu?nu izolaciju i pove?anu sigurnost (3,96 mm).
Klima-ure?aj tako?er pridonosi osje?aju toplinske udobnosti u vozilu. Mlaznice koje uvode svježi zrak u kabinu nalaze se na povišenoj poziciji u prednjem dijelu vozila, a za putnike u drugom redu sjedala pobrinut ?e se dva zra?na otvora na stražnjem dijelu središnje konzole. Da bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, novi Peugeot 408 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System) koji neprekidno prati kvalitetu zraka koji ulazi u putni?ki prostor. Funkcija recirkulacije zraka može se automatski aktivirati. Od ina?ice GT nadalje, tu je i dodatak sustava Clean Cabin za obradu zraka koji filtrira zaga?uju?e plinove i ?estice. Kvaliteta zraka prikazuje se na središnjem dodirnom zaslonu.

FOCAL® Premium Hi-Fi sustav u novom modelu Peugeot 408 razvijen je u partnerstvu s Focalom, francuskom markom specijaliziranom za audiosustave, a rezultat je više od tri godine suradnje. Opremljen ARKAMYS digitalnom obradom zvuka, FOCAL® Premium Hi-Fi sustav uklju?uje 10 zvu?nika s ekskluzivnim patentiranim tehnologijama:
• 4 TNF visokotonska zvu?nika s invertiranom kupolom od aluminija
• 4 dubokotonska/srednjetonska zvu?nika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa
• 1 središnji zvu?nik od materijala Polyglass
• 1 Power Flower™ dubokotonski zvu?nik s trostrukom zavojnicom.

Svi su oni povezani na novo 12-kanalno poja?alo od 690 W (tehnologija iz klase D)
Timovi marki Peugeot i Focal sura?ivali su na osmišljanju najboljih lokacija za svaki zvu?nik kako bi se svim putnicima omogu?io užitak u spektakularnom zvuku. Zvuk u unutrašnjosti stabilan je i precizan, glasovi jasni i ?isti, a basovi duboki i intenzivni.
Aplikacija MyPeugeot® omogu?uje da s pametnog telefona ili središnjeg zaslona:
• pokre?ete ili programirate prethodno grijanje i hla?enje vozila. Uz osiguravanje udobnosti, ova zna?ajka optimizira doseg (brža konvergencija zadane vrijednosti temperature u fazi pokretanja) predvi?anjem optimalne radne temperature baterije kad je vozilo priklju?eno na punionicu.
• Provjeravate, programirate, pokre?ete ili odgodite punjenje baterije.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com