Premijera: Mercedes-Benz C-klasa nije ništa drugo nego “Genscher” u malom!

0
798

Mercedes je otkrio novu generaciju C-klase koja je od 1982. godine prodana u ?ak 10,5 milijuna primjeraka širom svijeta, što svjedo?i o važnosti Baby Benza za Mercedes, ali i ?itavu svjetsku autoindustriju.

I dalje vjerni benzinu i dizelu! Plug in hibridi dolaze kasnije, a u Mercedesu obe?avaju domet do 100 km uz samo napajanje iz baterije kapaciteta 25,4 kWh. Najuspješniji Mercedesov model s novom generacijom sažima zna?ajke i podosta tehnika najve?eg modela S. Motori ?e sada biti samo ?etverocilindri?ni, pet benzinskih i dva dizelaša. Usprkos svemu.

Elegantne i gotovo kupeovske zna?ajke s dugim poklopcem motora pokazuju dinamiku koju Merced ovog puta želi istaknuti. Novi C trebao bi biti sportskiji i zanimljiviji za vožnju od svog prethodnika, unato? ?injenici da ?e novak imati samo ?etverocilindri?ne motore, a svi su (malo) hibridizirani. Štoviše, dolaze i priklju?ni hibridi s obe?anim dometom od 100 kilometara s jednim punjenjem.

Tako?er u ovoj generaciji, C je narastao – na duljinu od 65 mm, tako da je sada duga?ak 4.751 milimetar, a posebno u srednjoj klasi. Širina nove generacije je 1,82 metra, a visina je izgubila 9 mm (1438 milimetara). Važnija je ?injenica da je me?uosovinski razmak duži za 2,5 centimetra i tako mjeri 2.865 milimetara, od ?ega su posebno korisna koljena stražnjih putnika (20 mm).

Ina?e, u unutrašnjosti koja se u mnogo?emu oslanja na zna?ajke nove S-klase, najviše ?e se istaknuti novi središnji zaslon koji je postavljen uspravno i u najve?em izdanju ima 11,9 in?a (ina?e 9,5). A zaslon ispred voza?a koji simulira fleksibilne mjera?e. Ina?e, prtljažnik ostaje u domeni prostranosti prethodnika, jer mjeri identi?nih 455 litara, zbog ?ega model kombija dodaje 30 litara.

Bez obzira na dizajn i snagu, za pogon su uvijek predvi?eni ?etverocilindri?ni motori – pet na benzinskoj strani (od 125 do 190 kW) i dva na dizelskoj strani (147 i 195 kW), a valja napomenuti da su svi motori hibridizirani su s 48 V. tehnologijom i tako im u radu pomaže startni alternator koji podržava ubrzanje i omogu?uje regeneraciju snagom od 15 kW. Novi automatski 9G tronic automatski mjenja? je standardan, obnovljeni 4Matic pogon na sva ?etiri kota?a bit ?e sljede?i, naravno, ali samo za odre?ene verzije.

Priklju?ni hibridi dolaze kasnije, a u Mercedesu obe?avaju domet do 100 km uz samo napajanje iz baterije kapaciteta 25,4 kWh. O?ekuje se da ?e elektri?nom pogonu doprinijeti e-motor snage 95 kW, a snaga sustava bit ?e ?ak 230 kW, dok ?e ugra?eni punja? omogu?iti i brzo (istosmjerno) punjenje snage do 55 kW.

Kao što se šestocilindraš morao oprostiti, tako su sada odustali od opcionalnog zra?nog ovjesa koji (nažalost) više nije dostupan. Naravno, mogu?e je nabaviti novu generaciju reguliranih amortizera, a sportski kaptaž (pasivni) i dalje se može naru?iti. Za ve?u ravnu dinamiku vožnje, Mercedes je razvio i novu pojedina?nu prednju osovinu i trodimenzionalnu stražnju osovinu, a po prvi ?e put za ovaj model biti mogu?e naru?iti i kontroliranu stražnju osovinu, što pove?ava upravljivost tijekom kra?ih zavoja i pove?ava stabilnost tijekom duljih.

U tom je trenutku Mercedes predstavio limuzinu i kombi i najavio model All terrain. Naravno, ova ?e generacija na kraju dobiti kupe i kabriolet baš kao i AMG verzije C43 i C63 – ?ak i u ovom slu?aju samo s ?etverocilindri?nim motorima.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com