Pri?a o detalju: smještaj otvora za to?enje goriva

0
1686

Na japanskim je automobilima otvor za to?enje goriva ?esto ugra?ivan na lijevu stranu vozila. Vjerojatni razlog je to što se u Japanu vozi lijevom stranom, a ako benzinske pumpe nemaju svoje ugibalište nego su uz cestu, prakti?nije je da se gorivo to?i sa strane automobila koja je uz rub ceste.

Posljedi?no, ispušna cijev se projektira tako da stoji s desne strane takvog automobila (u slu?aju korištenja samo jedne). Ispuh tako stoji na suprotnoj strani od otvora za to?enje goriva i zbog sigurnosnih propisa, a i zbog op?eg dizajna automobila i mehanizama unutar automobila, npr. iskorištavanja prostora unutar i pod automobilom, smještaja sajli i mehanizama otvaranja gepeka itd.

Na europskim automobilima je situacija obrnuta, ispušna cijev je uglavnom na lijevoj strani, a ve?e gužve na pumpama su na mjestima gdje je pumpa desno od automobila. U prošlosti su otvori za gorivo bili smješteni na raznim, ?esto skrivenim mjestima, npr. iza preklopnog komada stražnjeg svjetla (Chevrolet Bel Air, 1956.) ili ispod haube izravno na rezervoaru (Trabant).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com