Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao s nove linije na Jankomiru

0
781

Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere, u nijansi Callisto zelene s Vertex kota?ima i interijerom od alcantare u boji pijeska, sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru, priop?ili su u utorak iz Rimac Grupe.

Prvi proizvodni primjerak Nevere stiže nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja, navodi se u priop?enju.

Prvi primjerak (serijski broj #000) ostati ?e u vlasništvu Bugatti Rimca, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce, isti?e se, ve? u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje ?e se isporu?ivati kupcima u cijelom svijetu.

Iz Grupe navode kako se prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima ve? sklapaju, pri ?emu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na kona?noj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izra?uju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Nevera ?e se uskoro isporu?ivati diljem svijeta putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem SAD-a, Europe, Bliskog istoka i Azije.

Kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi koje je tim postavio za Neveru, sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru, isti?e se u priop?enju.

Potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila razvijeni su posebno za Neveru. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, sa dvo-stupanjskog prijenosa na stražnjim kota?ima na jedno-stupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Po?evši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arkti?kog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 stupnjeva Celzijusa. Rigorozan ?etverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 razli?itih testova sudara, a sve ih je Nevera prošla s odli?nim ocjenama kako bi se kupcima omogu?ilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Rimac Grupa upeterostru?ila broj zaposlenika

Osniva? i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac rekao je da je na po?etku Nevera projekta provedeno tisu?e virtualnih simulacija i eksperimenata s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova.

“U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostru?ila i ima više od 1.500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 ?etvornih metara u tijeku”, kazao je Rimac.

Dodao je kako ?e kampus s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga ?ini ?etvrtom lokacijom gdje ?e se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgoviš?e) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu.

Tako se, paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvo?enjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno traže?i više prostora.

Ina?e, Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. ?etiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokre?u hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde.

Nevera se svojim performansama ve? istaknula kao proizvodni automobila s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim elektri?nim automobilom visokih performansi od strane Top Geara, zaklju?uju iz Rimac Grupe.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com