Ravno na Golfa! Opel Astra udara tamo gdje je najteže i to s mehanikom Peugeota 308 te izgledom i detaljima iz Mokke

0
20226

Nova Opel Astra predstavljena je i s plug-in hibridnom snagom, ali jednako tako i kao benzinac. Izgled je “pokupila” od Mokke, platformu, mjenja?e i motore iz Peugeota 308. Nova Mk8 Opel Astra stiže s hibridnim pogonima i oštrim novim izgledom. 8. generacija Astre, Opelove ikone nudi još više luksuza i tehnologije, a kao i uvijek glavna joj je meta Volkswagen Golf. Mk8 Opel Astra prva je do sada verzija hatchbacka koja ?e se nuditi i s priklju?nim hibridnim pogonom (+ 1.6 litarski Peugeotov benzinac), a kupci ?e imati na izbor dva elektrificirana pogonska sklopa. (+1.2 litarski turbak s tri cilindra). Nikada ni jedna Astra nije imala meteorski uspjeh Kadetta kojeg je naslijedila i koja prema nekima je upravo ovih dana “ispalila” šestu, a prema ultra preciznim osmu generaciju najpopularnijeg modela iz Russelsheima.

Opel je potvrdio detalje o Astrinoj paleti motora. Kazali su da ?e najja?i plug-in model imati snagu od 222 KS. To sugerira da ?e nova Astra koristiti isti 1,6-litreni plug-in hibridni sustav iz najnovijeg Peugeota 308 hatchbacku, s kojim dijeli i platformu – razvijenu od PSA, Stellantis EMP2 arhitekturu. O?ekuje se maksimalni domet od samo 50 samo kilometara isklju?ivo na struju, a vrijeme punjenja trebalo bi biti sli?no onom od 308. Dakle i sedam sati da se baterije napune uz napon od 3,5 kWh. Oba PHEV sustava tako?er ?e se standardno spojiti s osamstupanjskim automatskim mjenja?em.

Ostatak Astrinih motora tako?er dolazi iz Peugeota 308. Kupcima ?e se nuditi ili 1,2-litreni benzinski ili 1,5-litreni dizelski agregat snage izme?u 108 i 128 KS. Motori s ?istim izgaranjem serijski ?e se isporu?ivati s ru?nim mjenja?em sa šest stupnjeva prijenosa, ali automatski s osam stupnjeva prijenosa bit ?e dostupan u snažnijim ina?icama.

Osma generacija Astre povla?i obilje dizajnerske inspiracije iz Mokka SUV-a. Tako je tu nova Vizor rešetka, a i prednja svjetla. Najnovija ina?ica logotipa tvrtke Griffin pojavljuje se na nosu i repu automobila, a tu je i opcija odre?ivanja dvobojne boje.

Astrina svjetla su najnovije Intelli-Lux LED Pixel jedinice. Svjetiljke izme?u sebe imaju 168 LED elemenata i mogu automatski prilagoditi uzorak snopa kako bi osvijetlile izazovne ceste ili izbjegle zasljepljuju?e sudionike u prometu.

Dimenzije su mu 4374 mm, a širine 1860 mm. Me?uosovinski razmak porastao je za 13 mm u odnosu na prethodni model, na 2675 mm. To bi trebalo osloboditi malo dodatnog prostora za putnike na stražnjim sjedalima. Prostor u prtljažniku opet iznosi 422 litre, što je 41 litru više nego što ima Golf.

Opel je u potpunosti obnovio i kabinu Astre. Digitalni kokpit marke Pure Panel “posu?en” je iz Mokke, donose?i dva širokozaslonska 10-in?na zaslona – jedan za instrumente i jedan za infotainment sustav. Podržani su i beži?ni Apple CarPlay i Android Auto.

Kompanijski dizajneri tako?er su uklonili ve?inu fizi?kih gumba prethodnog automobila s nadzorne plo?e, s kontrolama za klimatizacijske i ventilacijske sustave koji su sada na zaslonu infotainmenta. Postava je uparena s novim dizajnom upravlja?a.

Opel je posvetio posebnu pozornost položaju vožnje Astre, koji je pao za 12 mm u odnosu na stari automobil. Sjedala su tvrda i udobana, pružaju potporu – a bit ?e dostupna s funkcijama ventilacije i masaže, kao i presvlakama od alcantare.

Tehnologija pomo?i voza?u još je jedno ciljno podru?je za poboljšanje Astre, tako da je Opel bacio sve što ima na ovaj novi model. ?etiri kamere su opremljene oko karoserije automobila kako bi podržale klju?na pomo? voza?u i funkcije pomo?i u vožnji, kao i višenamjenska kamera postavljena na vjetrobransko staklo. Tako?er se nalazi pet radarskih senzora i ultrazvu?ni senzori sprijeda i straga.

Na modelima s automatskim mjenja?em, sustav ?ak može zaustaviti automobil i automatski ponovno krenuti u prometu zaustavljanja i pokretanja. Ostale zna?ajke uklju?uju kameru za parkiranje od 360 stupnjeva, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje za stražnji popre?ni promet i aktivno pozicioniranje trake, što može pružiti pomo? u upravljanju kako bi Astra ostala u sredini svoje trake.

Cijene i specifikacije tek trebaju biti finalizirane, ali o?ekujemo da ?e osma generacija Astre startati s cijenom od 23.000 eura. Prve isporuke planirane su najesen.
· Astra je prvi put elektrificirana kao plug-in hibrid u dvije razine performansi
· Odvažan i besprijekoran dizajn s vizirom i opcijskom dvobojnom karoserijom
· Potpuno digitalni kokpit Pure Panel sa širokim zaslonima i intuitivnim kontrolama
· U?inkoviti motori s ru?nim mjenja?em sa 6 stupnjeva prijenosa i s automatskim mjenja?em s 8 stupnjeva prijenosa
· Najnovija svjetla IntelliLux LED® Pixel sa 168 LED elemenata
· Brojni automatizirani sustavi pomo?i za visoku razinu sigurnosti i udobnosti
· Ergonomska sjedala s AGR-ovim certifikatom, po želji kožna i Alcantara sjedala
· Dizajnirana, razvijena i proizvedena u Opelovu sjedištu u Njema?koj,

Opel je otkrio potpuno novu, šestu generaciju Astre. Pri?a o uspjehu Opelova najprodavanijeg modela zapo?ela je prije 30 godina s nasljednikom legendarnog Kadetta. S potpuno novom Astrom, njema?ki proizvo?a? sada otvara sljede?e poglavlje: po prvi puta je model kompaktne klase dostupan s elektri?nim pogonom.

Opel ?e novu Astru ponuditi s dvjema razinama performansi kao priklju?ni (plug-in) hibrid. Pored toga, postoje verzije s visoko u?inkovitim benzinskim i dizelskim motorima u kombinaciji s ru?nim mjenja?em sa šest stupnjeva prijenosa s niskim gubicima prijenosa i automatskim mjenja?em s osam stupnjeva prijenosa.

Nova Opel Astra ujedno predstavlja dizajnerski manifest marke. Dinami?na kao nikada do sada, s glatkim, zategnutim površinama, pro?iš?enim od suvišnih elemenata i s novim licem robne marke – Opel vizirom. Sljede?om generacijom kompaktne klase, Opel pokazuje kako je Astra spremna definirati novu eru.

Nova Opel Astra bit ?e predstavljena ove godine u dinami?noj petero vratnoj izvedbi, niske spuštene siluete, a opet s više prostora od svoje prethodnice. S duljinom od 4.374 milimetara i širinom od 1.860 mm, kompaktna je upravo onoliko koliko to automobil kompaktne klase treba biti.

Zahvaljuju?i posebno kratkom prednjem prevjesu, nova je Astra samo 4,0 mm dulja od prethodnog modela, unato? znatno pove?anom me?uosovinskom razmaku od 2.675 mm (+13 mm). Bez obzira na snažan, samopouzdan stav, prakti?ni prtljažnik nove Astre s podesivom podnicom i dalje voza?u i ?etvorici putnika nudi 422 litre zapremnine prtljažnog prostora.

Nova generacija dizajnirana je i razvijena u Opelovu sjedištu u Rüsselsheimu, gdje ?e proizvodnja zapo?eti ove jeseni. Poput svojeg prethodnika lansiranog 2015. godine, novi model donosi inovacije u kompaktnu klasu koje su kupci prije vi?ali samo kod skupljih vozila. Na primjer, Astra može pretvoriti no? u dan: najnovija evolucija prilagodljivih svjetala Intelli-Lux LED® Pixel dolazi ravno iz Insignije i sa 168 LED elemenata predvodi u kompaktnoj i srednjoj klasi.

U unutrašnjosti nove generacije Astre dogodio se vremenski skok. S potpuno digitalnim zaslonom Pure Panel, analogni instrumenti otišli su u povijest. Umjesto toga, novo su?elje (HMI, human-machine-interface) sa svježim, modernim grafikama nudi kupcima ?isto, intuitivnije iskustvo. Putnici mogu novom Astrom upravljati intuitivno putem izuzetno širokih dodirnih zaslona, baš kao na pametnom telefonu. Opelovi dizajneri i inženjeri pobrinuli su se kako bi osigurali da voza? dobije sve potrebne informacije i korisne mogu?nosti upravljanja, ali da nije optere?en suvišnim podacima ili funkcijama. Uz to, klju?nim postavkama kao što je klima-ure?aj i dalje se može upravljati putem fizi?kih prekida?a i tipki.

Opel tipi?no nudi i izvanrednu udobnost sjedenja novog modela kompaktne klase. Prednja sjedala, koje je razvio sam Opel, imaju AGR certifikat („Aktion Gesunder Rücken e.V.“) i svojom su primjernom ergonomijom izuzetno udobna, posebno na dugim putovanjima. Voza?a podržavaju najsuvremeniji sustavi pomo?i od head-up displaya do poluautomatiziranog sustava pomo?i Intelli-Drive 2.0 i kamere Intelli-Vision s pogledom od 360 stupnjeva.

„Potpuno nova Astra – ro?en je novi Blitz! Sa senzacionalnim dizajnom i vode?om tehnologijom u klasi. Elektrificirana i vrlo u?inkovita za najniže mogu?e emisije; ulazi u novu eru. Astra je izvedena s krajnjom preciznoš?u do najsitnijeg detalja. Uvjereni smo da Astra sljede?e generacije ima sve što je potrebno da postane još jedan najprodavaniji model i robnoj marki privu?e mnogo novih kupaca“, kazao je glavni direktor Opela, Michael Lohscheller.

Nova interpretacija filozofije Opelovog odvažnog i ?istog dizajna

Nakon SUV modela Mokka, Crossland i Grandland, nova je Astra prvo Opelovo vozilo s pet vrata koje interpretira filozofiju odvažna i ?ista dizajna robne marke. Opel vizir (novo lice robne marke koje je prvi put vi?eno u Mokki i središnji element vanjskog dizajna) prati Opel Compass dizajn gdje se okomita i vodoravna os – oštar nabor na poklopcu motora i grafika svjetala u obliku krila za vožnju po danu – preklapaju sa simbolom Opel Blitz u sredini. Protežu?i se preko prednjeg dijela, zbog ?ega nova Astra izgleda još šira, vizir tako?er besprijekorno integrira tehnologije poput ultra tankih Intelli-Lux LED® prednjih svjetala i prednje kamere sustava Intelli-Vision. Gledano sa strane, Astra nove generacije izgleda posebno dinami?no zahvaljuju?i izraženom prednjem nagibu C stupa.

Straga se Opel Compass ponavlja, s centralno postavljenim logotipom, okomito poravnatim visoko postavljenim ko?ionim svjetlima i stražnjim svjetlima (štedna LED svjetla, kao i sva vanjska svjetla). Blitz, simbol munje tako?er služi i za otvaranje vrata prtljažnika, izra?ena od vrhunskog kompozitnog materijala. Ta tehnologija nije samo lagana i ?vrsta, ona tako?er omogu?uje preciznu izvedbu detalja dizajna kao što su posebno tanka stražnja svjetla.

„Nova Astra predstavlja uzbudljiv sljede?i korak našeg novog dizajna“, kaže potpredsjednik za dizajn, Mark Adams. „Sa svojim odvažnim Vizorom sprijeda, snažnim i miši?avim lukovima kota?a i ?istim površinama, nova Astra ima vrlo sportsku i samopouzdanu osobnost. Interijer tako?er hrabro kora?a k budu?nosti. Kokpit snažno usmjeren prema voza?u s besprijekornim staklenim izgledom novog zaslona Pure Panel donijet ?e potpuno novo emocionalno iskustvo našim kupcima.“

Sljede?a generacija digitalnog kokpita Pure Panel s potpuno ostakljenom opcijom

Ista njema?ka preciznost primjenjuje se u cijeloj unutrašnjosti gdje je apsolutni vrhunac sljede?a generacija zaslona Pure Panel, prvi put predstavljenog u Mokki. Taj prostrani, digitalni kokpit (opcionalno potpuno ostakljen) sadrži dva 10-in?na zaslona, neprimjetno integrirana – zajedno s bo?nim ventilacijskim otvorom za voza?a – u horizontalnu formu. Zahvaljuju?i sloju nalik sjenilu koji sprje?ava odraze na vjetrobranskom staklu, prilikom dizajniranja nije bilo potrebe za dodatnim štitnikom iznad ekrana, što dodatno poboljšava visokotehnološku funkcionalnost i dojam.

S fizi?kim kontrolama svedenim na najmanju mogu?u mjeru u obliku fino izra?enih tipki, zaslon Pure Panel postiže optimalnu ravnotežu izme?u digitalizacije i intuitivnog rada, oslobo?en iritantnih vizualnih podražaja i bez potrebe za podizbornicima. Nema potrebe ni za kabelima, jer se nova generacija multimedijskih informativno-zabavnih sustava s povezanim uslugama – kojima se može glasovno upravljati normalnim govorom kao i dodirom – može standardno povezati u svim varijantama modela s beži?nim aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto putem kompatibilnih pametnih telefona.

Dinami?no, ali staloženo rukovanje, „Autobahnproof“ ko?enje i stabilnost

Nova Astra temelji se na tre?oj generaciji visoko fleksibilne EMP2 višeenergetske arhitekture, pri ?emu je Opelov DNK ugra?en od po?etka razvoja. To zna?i da je rukovanje i staloženo i dinami?no i da je novi model, kao i svaki Opel, “Autobahnproof”. Drugim rije?ima, vožnja velikim brzinama bila je primarni razvojni cilj.

Upravljanje i bo?na krutost šasije – McPherson ovjes sprijeda, torzijska šipka straga – dizajnirani su za veliku kontrolu pravca (prigušivanje kretanja oko vodoravne osi). Pri ko?enju, novi model pruža snažnu zaustavnu snagu i ostaje vrlo stabilan u zavojima i na ravnome. Torzijska krutost nove Astre 14% je ve?a nego kod njezine prethodnice.

Napredni sustavi pomo?i voza?u, uklju?uju?i poluautomatsku promjenu trake

Arhitektura nove Astre tako?er uklju?uje najnovije automatizirane sustave za pomo? voza?u. Uz multifunkcijsku kameru na vjetrobranskom staklu, tehnologija sadrži i ?etiri kamere na karoseriji (jednu sprijeda, jednu straga i jednu sa svake strane), pet radarskih senzora (po jedan sprijeda i po jedan u svakom kutu), kao i ultrazvu?ne senzore sprijeda i straga.

Kamere i senzori integrirani su s e-horizon povezivoš?u u sustavu Intelli-Drive 2.0, što proširuje raspon kamera i radara. To sustavu omogu?uje da prilagodi brzinu u zavojima, pruži preporuke za brzinu i izvede poluautomatske promjene trake. Detekcija micanja ruku s upravlja?a osigurava da voza? stalno ostaje uklju?en u upravljanje vozilom.

Upozorenje o nadolaze?em bo?nom prometu straga, otkrivanje vozila u mrtvom kutu na ve?im udaljenostima i aktivno pozicioniranje u traku, koji zadržavaju automobil u sredini vozne trake, dio su sustava Intelli-Drive 1.0.

Duga?ak popis automatiziranih sustava pomo?i voza?u tako?er uklju?uje prilagodljivi tempomat, koji pove?ava ili smanjuje brzinu kako bi pratio vozilo ispred sebe – bez prekora?enja zadane brzine – i po potrebi može ko?iti dok se vozilo ne zaustavi. S automatskim mjenja?em, vožnja se automatski nastavlja zahvaljuju?i opciji „Stop & Go“.

Ponuda sustava pomo?i koji su vode?i u klasi tako?er uklju?uje veliki head-up display i Intelli-Vision, kameru i sustav za lakše parkiranje koji se bazira na radaru.

Nova Astra donosi vrhunski Intelli-Lux Pixel Light® u kompaktnu klasu

Uloga Astre kao nositelja naprednih tehnologija nastavlja se svjetlima i sjedalima, tipi?nim podru?jima stru?nosti za marku Opel. Prethodni model imao je ulogu predvodnika u uvo?enju adaptivnih Matrix svjetala 2015. godine, a sljede?a generacija sada prvi put donosi nove razvojne tehnologije svjetala u kompaktnom tržišnom sektoru – Intelli-Lux LED® Pixel Light. Ova najmodernija tehnologija, koja je ve? dostupna na Opel Grandlandu i Insigniji, sadrži ukupno 168 LED elemenata, što je vode?e u segmentu – 84 u svakom ultra tankom prednjem svjetlu. Duga svjetla podešavaju se besprijekorno u milisekundama, bez zasljepljivanja ostalih sudionika u prometu. Promet iz suprotnog smjera ili vozila ispred precizno su „izrezani“. Raspon i smjer svjetla razlikuju se ovisno o uvjetima vožnje i okolini.

Najbolja u klasi AGR ergonomska sjedala s masažom i ventilacijom

Opelova ergonomska AGR sjedala uživaju nagra?ivanu reputaciju, a nova Astra nastavlja tu dugogodišnju tradiciju. Cetrtificiran od strane „Aktion Gesunder Rücken e. V.“ („Kampanja za zdrava le?a“) položaj prednjih sjedala je 12 mm niži nego u prethodnom modelu, što dodatno poboljšava osje?aj „sportske“ vožnje. Zajam?en je dobar položaj tijela, a gusto?a pjene u sjedalima optimizirana je za „Sport“ ili „Comfort“ izvedbu.

Prednja AGR sjedala nove Astre najbolja su koje kompaktna klasa može ponuditi i sadrže širok raspon opcijskih prilagodbi, od elektri?nog nagiba do elektro-pneumatske potpore za donji dio le?a. Presvu?ena Nappa kožom, nude ?ak i ventilaciju, masažu za voza?a te grijanje straga i sprijeda. Dostupna su i sjedala presvu?ena elegantnom Alcantarom.

Astra prvi put postaje elektri?na sa snažnim plug-in hibridima

Nova Astra bit ?e od po?etka prodaje dostupna sa snažnim plug-in hibridnim elektri?nim pogonom, kao i vrlo u?inkovitim benzinskim i dizelskim motorima, ?ime ?e se Opelov model kompaktne klase elektrificirati prvi put u povijesti robne marke. Snaga se kre?e od 81 kW (110 KS) do 96 kW (130 KS) s benzinskim i dizelskim varijantama pa sve do 165 kW (225 KS) ukupne snage u plug-in hibridnim varijantama. Mjenja? sa šest stupnjeva prijenosa standardan je kod benzinskih i dizelskih motora, dok je automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa opcionalan na snažnijim motorima (elektrificiran na plug-in hibridima).

Opel ?e ove jeseni po?eti primati narudžbe za novu Astru. Prvi kupci preuzet ?e svoje automobile po?etkom sljede?e godine.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com