Renault je otišao, a Lada nije stala. Štoviše, najavljuju elektro novitet s kineskim baterijama

0
1111

Umjesto francusko-japanske tehnologije Rusi guraju onu kinesku i ne staju s proizvodnjom auta. Štoviše, ?ine i iskorak prema e-mobilityju! Ruska Lada ulazi u elektri?nu mobilnost. Avtovaz najavljuje po?etak testnog ciklusa Lade e-Largus koja bi s punom baterijom trebala prije?i najmanje 400 kilometara.

Neposredno prije po?etka nove godine u Iževsku u Rusiji predstavljen je prototip elektri?nog vozila Lada e-Largus koji ?e se proizvoditi u putni?koj i dostavnoj izvedbi. Prototip vozila tako je zapo?eo ciklus cestovnih i laboratorijskih ispitivanja. Za pogon ?e se brinuti sinkroni elektromotor s permanentnim magnetom koji razvija 110 kilovata, a litij-ionske baterije raspore?ene su u motornom prostoru i na prostoru gdje je nekad bio spremnik goriva. Time se spušta težište radi stabilizacije vozila i u potpunosti ?uva korisna unutrašnjost i prtljažnik od 560 litara.

Za pogon ?e se brinuti sinkroni elektromotor s permanentnim magnetom koji razvija 110 kilovata, a litij-ionske baterije raspore?ene su u motornom prostoru i na prostoru gdje je nekad bio spremnik goriva. Time se spušta težište radi stabilizacije vozila i u potpunosti ?uva korisna unutrašnjost i prtljažnik od 560 litara.

Instrumentna plo?a e-Largusa ima digitalnu kombinaciju za upravljanje svim sustavima elektri?nog vozila, razinom napunjenosti i dometom koji iznosi najmanje 400 kilometara, mjereno s voza?em i 100 kilograma tereta (prema NEDC-u metodologija). Ukupna nosivost vozila je 430 kilograma, a pogonske postavke osiguravaju maksimalnu elektroni?ki ograni?enu brzinu od 145 kilometara i ubrzanje ispod 10 sekundi do brzine od 100 kilometara na sat.

Izvor: Startnews.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com