Renault u znak proslave 30. ro?endana Twinga pokre?e interaktivnu kampanju za stvaranje novog konceptnog automobila

0
370

Okretan, kompaktan i pristupa?an, Twingo savršeno utjelovljuje Renaultov koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Razigran, zabavan, vedar, prakti?an i svestran… Brojne su predodžbe o Twingu, no to ni ne ?udi budu?i da pristaje baš svakom na?inu života!
Renault sada poziva javnost da uz pomo? umjetne inteligencije nanovo osmisli taj legendarni model. Dostavljene digitalne kreacije zatim ?e biti upotrijebljene za proizvodnju pravog konceptnog automobila!

„Premda je neko? bila rezervirana samo za tehnološku elitu, umjetna inteligencija sada je dostupna svima u samo tri klika. Ta nova pristupa?na tehnologija svim ljudima omogu?uje da pomaknu granice vlastite mašte. Uklju?ivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo odati po?ast legendarnom Twingu. Uz pomo? umjetne i ljudske inteligencije proizvest ?emo prvi konceptni automobil koji se izravno temelji na dizajnerskim rješenjima javnosti”, dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.

BESPLATNI ALATI DOSTUPNI SU NA INTERNETU

U letu, pod vodom, u svemiru, izra?en od ?okolade… Mogu?nosti su beskrajne! Od 1. velja?e do 31. ožujka 2023. op?a ?e javnost imati priliku stvoriti, zamisliti i nanovo osmisliti Twingo uz pomo? generativnih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall E. Jednostavnim upisivanjem nekoliko klju?nih rije?i, korisnici ?e mo?i iskoristiti ove visokou?inkovite i lako pristupa?ne alate za generiranje slika kako bi stvorili nevjerojatna dizajnerska rješenja.

Svoje kreacije zatim ?e mo?i dostaviti tako da ih podijele na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navo?enje hashtaga:
#ReinventTwingo

RENAULT POKRE?E INTERAKTIVNU KAMPANJU „REINVENT TWINGO”

Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrijednost u automobilskoj industriji, a Renault se i u tom podru?ju na brojne na?ine dokazuje kao pionir. Vizualne preglede na proizvodnoj liniji tako provodi uz pomo? umjetne inteligencije, ?ime se omogu?uje ve?a reaktivnost i kvaliteta proizvodnje, olakšava preventivno održavanje te optimizira i nadzire energetska potrošnja.

Novom kampanjom marka u?vrš?uje svoj položaj i postaje prvi proizvo?a? automobila koji spaja umjetnu i ljudsku inteligenciju kako bi proizveo konceptni automobil! Prava Renaultlon!.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com