Saab 900 turbo: zanimljivosti koje bi trebali znati

0
1551

Nakon relijaških uspjeha 60-ih i 70-ih (dvotaktni trocilindraš iz DKWa, i Fordov ?etverotaktni V4), Saab platformu iz 50-ih mijenja, ali i na novim modelima po?inje koristiti zanimljiva tehni?ka rješenja.

Tako je prva generacija modela 900, koju ovdje predstavljamo (kabriolet iz 1993. trenutno na prodaju), koristila i turbo redni ?etverocilindarski motor. Klasi?ni Saabov dizajn koristi uzdužno smješteni i ukošeni motor (s izlazom radilice prema naprijed i s getribom ispod motora u dijeljenom ku?ištu, no s odvojenim sustavima podmazivanja), prednji pogon, prednja dvostruka popre?na ramena te stražnju krutu osovinu s dodatnim sponama i stabilizatorima.

Kabina je tako?er stilski prepoznatljiva, od velikog vjetrobrana, ergonomski promišljenog smještaja instrumenata i lampica do vrata koja se uklapaju u prag automobila. Ja?i paketi opreme zvali su se Aero, a ni kabriolete nije zaobišao i ducktail spojler.

Saab 900 turbomotor koristi elektroni?ko ubrizgavanje i automatsku kontrolu tlaka turbo sustava (Automatic Performance Control; piezoelektri?ni senzor sluša doga?aju li se krivovremene detonacije u cilindru, a koristi i tla?ni senzor za pra?enje tlaka u usisnoj grani).

Svakako se vozi bez problema i danas, a ABS, centralno zaklju?avanje i druga oprema za sigurnost i udobnost ?ine 900 turbo zanimljivim automobilom za svakodnevnu vožnju.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com