SEAT teško može postati Škoda! Što još može Volkswagen sa SEATOM? Nijemci imaju sve manje strpljenja sa vje?itim proizvo?a?ima minusa, sa Španjolcima koji o?ito nikad ne?e postati ?esi

0
791

– Ne?emo pokopati SEAT, ali! Španjolski brend suo?ava se s lošim prodajnim rezultatima i nedostatkom planova za budu?nost.

Otkako se osamostalila marka Cupra, koju smo nekada nazivali snažnim modelima Seata, Seat je ostao u njezinoj sjeni. Nedavno su obilježili milijunti prodani SUV, no prodaja je znatno pala – u srpnju ?ak 45 posto na godišnjoj razini, au kolovozu 42 posto – a sam Seat trenutno ne ostvaruje profitabilnost. ?ini se i da je u prioritetnoj liniji za nabavu poluvodi?a na posljednjem mjestu u Volkswagen grupi. No, za razliku od Volkswagena, Škode i Cupre, u svojoj ponudi još uvijek nema elektri?ni model. U me?uvremenu, u slu?aju Cupra Leona, gdje si mogu priuštiti ve?u cjenovnu premiju, dodali su nove po?etne pogonske ina?ice, što ?e zasigurno privu?i više kupaca koji bi se ina?e odlu?ili za model Seat.Izvršni direktor Volkswagena i predsjednik Seata, Za Britance je o tome govorio Thomas Schäfer, Autocar: “Ne?emo pokopati Seat. Ali moramo zacrtati njegovu budu?nost i još uvijek radimo na tome. Imamo vremena do 2028. ili 2029. Seat je marka po?etne razine za mla?e kupce. Dobro radi u Europi, posebno u Španjolskoj, Britaniji i Austriji.”

Schäfer je spomenuo mogu?nost da Seat više ne bude (samo) proizvo?a? automobila, ve? da postane brend koji ?e se šire baviti mobilnoš?u. Uostalom, oni ve? nude elektri?ni skuter Mo 125. U me?uvremenu, Cuprina pozicija u grupi je vrlo jasna. “Cupra je još uvijek budu?nost Seata. To je ponovno ro?enje Seata i Cupra ?e i?i puno brže u elektrifikaciji. Nije masovna marka, ali je njezina pozicija vrlo jasna – privla?i prkosne mla?e kupce”, dodaje Schäfer.

Cupra ?e do 2025 imati na tržištu 3 posve nova modela

U me?uvremenu, Cupra ?e se malo udaljiti od Seata. Nadolaze?i modeli ne?e se dijeliti sa Seatom, Cuprin Leon ?e dobiti svoj imidž kada bude obnovljen. U 2024. ponudi ?e se pridružiti Terramar – sportski SUV dug 4,5 metara. Ovo ?e biti posljednji novi model Cupra koji ?e imati motor s unutarnjim izgaranjem – tada ?e gama biti proširena novim plug-in hibridima sa 100 kilometara elektri?nog dosega.

Sljede?i ?e biti isklju?ivo elektri?ni Tavascan, koji je u konceptnom obliku ve? predstavljen 2019. godine, a radi se o ekvivalentu Volkswagena ID.5. Krajem 2024. dolazi i Tavascan s kojim planiraju proširiti globalnu prodajnu mrežu.

Najviše se klade na tre?i model. Urban Rebel je manji gradski elektri?ni automobil (dužine 4,03 metra). Koristili su napredne reciklirane polimere i prirodne materijale iz održivih izvora, au proizvodnji ?e koristiti tehnike 3D printanja i 3D šivanja.

Tekst: Janoš Pe?nik

Izvor: www.startnews.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com