Serijski uspjeh: Nova Opel Astra osvojila je nagradu „Zlatni volan 2022.”

0
394

Nova Opel Astra osvojila je nagradu „Zlatni volan 2022.” Tako?er i prvi put elektrificirana kao plug-in hibrid, Astra s 5 vrata i Sports Tourer uvjerila je ?itatelje ?asopisa AUTO BILD i BILD am SONNTAG, kao i stru?ni žiri. Najnovija generacija popularnog automobila kompaktne klase njema?kog proizvo?a?a automobila pobijedila je snažnu konkurenciju i osvojila jednu od najprestižnijih nagrada u automobilskoj industriji kao „Najbolji automobil do 50.000 €”.

Istovremeno, Opel slavi iznimnu seriju uspjeha s novom Astrom. Uz „Zlatni volan 2022.”, proizvo?a? je prvi put „trostruko” pobijedio: tre?i put zaredom nagrada je dodijeljena Opelu. Godine 2020., Opel Corsa-e osvojila je prestižnu nagradu, a prošle godine Opel Mokka-e . Tako?er, trenuta?na je nagrada ve? 20. „Zlatni volan” za Opel.

„Zaista smo pogodili s novom Opel Astrom”, izjavio je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl na sve?anoj dodjeli nagrade „Zlatni volan 2022.” u Axel Springer Hausu u Berlinu. „Naša najnovija generacija kompaktne klase nije samo uvjerljiva, ve? i uzbudljiva, posebice kao plug-in hibrid. Jako nam je drago da su to prepoznali ?itatelji ?asopisa AUTO BILD i BILD am SONNTAG, stru?ni žiri i uredni?ki tim.”

„Nova je Astra uzburkala kompaktnu klasu jer ima mnogo kvaliteta koje su potrebne za uspjeh u tom segmentu. Veliki zaslon, razuman volumen prtljažnika i izbor razli?itih pogona – sve to na jednoj platformi. A ako vas to nije uvjerilo, samo morate probati ergonomska sjedala”, izjavio je Tom Drechsler, glavni urednik i glavni direktor AUTOMOTIVA grupacije BILD.

Obra?anje pažnje na detalje: Astra ujedinjuje odvažan i besprijekoran dizajn s vrhunskim tehnologijama

Vjerna motu „Nova Astra govori sama za sebe”, najnovija generacija Astre i Astre Sports Tourer nije samo dinami?nija nego ikada prije, ve? i sasvim novim licem, Opel Vizorom te potpuno digitalnim, intuitivnim kokpitom Pure Panel postavlja nove standarde u kompaktnoj klasi. Vrhunske tehnologije u novoj Astri uklju?uju najnoviju evoluciju prilagodljivih svjetla Pixel Light Intelli-Lux LED® s ukupno 168 LED elemenata. Izvanrednu udobnost pružaju ergonomska sjedala s AGR certifikatom. Uz izlaznu snagu sustava od 133 kW / 180 KS i snažnim okretnim momentom od 360 Nm, elektrificirani plug-in hibrid Astra tako?er je i veoma zabavan za vožnju (WLTP potrošnja goriva : 1,1 – 1,0 l / 100 km, emisije CO2 24 – 23 g/km; zajedno). Model s 5 vrata ubrzava od nula do 100 km/h u samo 7,6 sekundi. Astra je zato prvi put lokalno bez emisija.

Opel i „Zlatni volan”: 20 pobjednika iz Rüsselsheima

Opel Astra posljednji je u nizu ponosnih Opelovih dobitnika „Zlatnog volana“. Nagradu, koju od 1976. dodjeljuje ?asopis BILD an SONNTAG nakladni?ke ku?e Axel Springer (od 2009. u suradnji s ?asopisom AUTO BILD), njema?ki je proizvo?a? automobila osvojio 20. put. Opel Senator A zapo?eo je pobjedni?ki niz 1978., samo dvije godine nakon osnivanja nagrade.

Na putu do dodjele „Zlatnog volana“ uvijek najprije glasuju ?itatelji ?asopisa AUTO BILD i BILD am SONNTAG. Oni glasuju o novim automobilima i time odabiru svoje favorite u svakoj kategoriji za finale. Stru?ni žiri istaknutih novinara, voza?a utrka i automobilskih stru?njaka zatim na trkalištu DEKRA Lausitzring u Njema?koj ocjenjuje finaliste prema kriterijima koji se temelje na metodi testiranja automobila ?asopisa AUTO BILD.

1978. – Opel Senator A: prvi „Zlatni volan”

Godine 1978. brand s munjom osvojio je svoj prvi „Zlatni volan” s Opel Senatorom. Predstavljen na sajmu IAA u rujnu 1977., Senator je bio nasljednik legendarnih modela Kapitän, Admiral i Diplomat i bio je Opelov vrhunski model sve dok nije završio svoju karijeru 1993. Godine 1978. Senator je bio dostupan s tri razli?ita motora – jedinicom od 2,8 litara sa 103 kW / 140 KS, jedinicom od 3,0 litre sa 110 kW / 150 KS i vrhunskim motorom od 3,0 litre sa 132 kW / 180 KS.

1979. – Opel Kadett D: nagra?ivano ?udo prostora

Godinu dana poslije, Opel se vratio na vrh. Kadett D iz 1979. prvi je Opelov automobil kompaktne klase s pogonom na prednje kota?e i donio je drugi „Zlatni volan” za to društvo. Zahvaljuju?i popre?no postavljenim motorom i nedostatkom okna propelera, putnicima je nudio dovoljno prostora usprkos kompaktnim dimenzijama i ?injenici da je 126 mm kra?i od svog prethodnika. Uz prostrani karavan s prtljažnim prostorom obujma do 1.425 litara, Opel je nudio dvije razli?ite fastback verzije. U sije?nju 1983. slijedio je sportski Kadett GTE, s najve?om brzinom od 187 km/h, opremljen ?etverocilindarskim motorom obujma 1,8 litara koji je razvijao 115 KS.

1981. – Opel Ascona C: dobre stvari dolaze u troje

Godine 1981. red je bio na Opel Asconi C da osvoji nagradu za proizvo?a?a automobila sa sjedištem u Rüsselsheimu. Bio je to prvi Opelov automobil srednje veli?ine s pogonom na prednje kota?e i bio je dostupan kao limuzina i karavan. Raspon pogonskog sklopa za Asconu C sastojao se od benzinskih motora u rasponu od 1,3 do 1,6 litara i dizelskog motora od 1,6 litara.

1982. – Opel Corsa A: mali automobil, golemi utjecaj

Samo 12 mjeseci poslije, 1982. sasvim je novi Opelov model poharao nagradom „Zlatni volan” – Corsa A. Opelov prvi mali automobil imao je male proporcije i kratku duljinu od samo 3,62 metra. Imao je odvažne lukove kota?a poput automobila za reli i iznimno nizak koeficijent otpora od 0,36. Vrhunac je bila Corsa GSi od 72 kW / 98 KS. Ponuda verzija s 2 i 4 vrata nadopunjena je 1985. s dodatnim popularnim modelom s 5 vrata. Corsa A postala je visoko cijenjeni i popularan model s 3,1 milijuna izra?enih jedinica.

1984. – Opel Kadett E: još jedan dobitnik kompaktne klase

Pet godina nakon što je prvi put osvojio „Zlatni volan”, Kadett se ponovno popeo na prijestolje sa svojom novom generacijom lansiranom 1984. Drugi Kadett s pogonom na prednje kota?e, koji se proizvodio od 1984. do 1991., bio je apsolutni pobjednik i ponio je titulu „Automobila godine” 1984. Osim toga, Kadett je proglašen i prvakom aerodinamike. Sportski GSi, ?iji Cd iznosi 0,30, zadivio je stru?njake jer je ?ak i uobi?ajena limuzina s 5 vrata postigla senzacionalnu vrijednost od 0,32. Prvak aerodinamike ukupno je prodan 3,78 milijuna puta.

1987. – Opel Senator B: glatki pobjednik

Opel Senator B tako?er je uspio ponoviti uspjeh svog prethodnika. Nastao na temelju Opel Omege s pogonom na stražnjim kota?ima, nova perjanica sadržavala je motore sa šest cilindara s glatkim motorom od 3,0 litre i snagom od 115 kW / 156 KS. Mogli ste postaviti kovanicu na rub motornog prostora i kovanica ne bi pala kad se motor pokrene. Poslije je predstavljena verzija s ?etiri ventila motora sa šest cilindara s Dual-Ram varijabilnim usisnim sustavom i snažnih 150 kW / 204 KS.

1990. – Opel Calibra: pobjeda prvaka

Istinski prvak osvojio je „Zlatni volan” 1990: Coupé koji oduzima dah s rekordnim koeficijentom otpora od 0,26! Calibra je bila dostupna sa snažnim motorima u rasponu od 85 kW / 115 KS do 150 kW / 204 KS. Opel Calibra Turbo s pogonom na sva ?etiri kota?a i ubrzanjem od 0 do 100 km/h u samo 6,8 sekundi bio je še?er na kraju. V6 motor sa 125 kW / 170 KS zaokružio je ponudu. U motornim sportovima, Calibra V6 uzela je krunu touring automobila osvojivši ITC 1996.

1994. – Opel Omega B: Veliki automobil odnosi zlato

Drugo izdanje Omege ostavilo je poseban dojam na žiri. Dinami?ki dizajn, obilan prostor i novi V6 motori s aluminijskim glavama cilindra i do 155 kW / 210 KS zadivili su stru?njake. Novi sustav zra?nih jastuka osigurao je visoku razinu sigurnosti za sve osobe u automobilu. Verzija karavana mogla se pohvaliti beskona?nim kapacitetom teretnog prostora, što ju je ?inilo idealnim automobilom kako za obitelji, tako i za obrtnike, dok je verzija limuzine ocijenjena kao reprezentativna poslovna limuzina.

1995. – Opel Vectra B: ogledalce, ogledalce na vratima

Najatraktivnije zna?ajke Opel Vectre bili su aerodinami?ki oblikovani retrovizori koji su formirali harmoni?nu jedinicu s prednjim dijelom automobila – zna?ajku kojoj žiri „Zlatnog volana” jednostavno nije mogao odoljeti. Vectra je tako?er pobijedila zbog svojih novih i u?inkovitih benzinskih motora u rasponu od 1,6 do 2,6 litara sa snagom od 55 kW / 75 KS i 125 kW / 170 KS. Svoj debi proslavili su i dizelski motori s izravnim ubrizgavanjem sa zapreminama u rasponu od 1,7 do 2,2 litara, rezultiraju?i izvanrednom potrošnjom.

1999. – Opel Zafira A: umjetnik sa sedam sjedala koji se brzo mijenja

Tko ga je izumio? Opel! Da, kompaktan furgon koji se od potpunog vozila sa 7 sjedala može u trenu pretvoriti u transportera s impresivnim maksimalnim obujmom teretnog prostora (1.700 litara maks.) bez uklanjanja ijednog sjedala potekao je iz Rüsselsheima. Formula se zove Flex7 i pomogla je Zafiri da osvoji „Zlatni volan” 1999. Zahvaljuju?i genijalnom konceptu, sjedala nestaju u pod vozila kad je potrebno. Fleksibilno ?udo prostora tako?er zadivljuje kompaktnim dimenzijama i izvanrednom dinamikom vožnje.

2002. – Opel Vectra C: glavni elektri?ar

Tre?a generacija Vectre uspješno je obranila naslov koji je osvojio njezin prethodnik, ponovno osvojivši zlato. Novi automobil srednje veli?ine ušao je u elektroni?ko doba, povezao svoje sustave putem CAN (Controller Area Network) busa umjesto ži?ane mreže i uveo upravljanje na elektrohidrauli?ki pogon. Snaga benzinskih i dizelskih motora bila je u rasponu od 74 kW / 100 KS do 206 kW / 280 KS sa zapreminama od 1,6 do 3,2 litre. Godine 2004. Opel je opremio Vectru i aktivnim ovjesom IDS Plus s neprestanom kontrolom prigušivanja (eng. Continuous Damping Control, CDC), što je osiguralo da se prigušiva?i prilagode prevladavaju?oj situaciji vožnje.

2005. – Opel Zafira B: upotpunjuje zlatnu desetku

Druga generacija Zafire nastavila je postavljati standarde daljnjim razvojem sustava sjedala Flex7 te ponovno osvojila „Zlatni volan”. Osim toga, klasificirana je i kao najbrži furgon na planeti kada je OPC verzija snage 177 kW / 240 KS dovršila krug na stazi Nürburgring Nordschleife za 8:54:38 minuta. 240 konjskih snaga ispod poklopca motora i izvanredan sustav upravljanja u?inkovitoš?u pomogli su posti?i ovo rekordno vrijeme.

2009. – Opel Astra J: kompaktni dizajnerski automobil

Godine 2009. Astra J, istinski dizajnerski automobil, slijedio je ?udo prostora Kadetta D i prvaka aerodinamike Kadetta E, osiguravši Opelu tre?i naslov „Zlatnog volana” u kompaktnoj klasi. Astra je slijedila novu Opelovu filozofiju dizajna „Umjetni?ka skulpturalnost susre?e njema?ku preciznost”. Osim toga, Astra J sadržavala je i moderne sustave pomo?i, primjerice Opel Eye i sustav svjetla AFL+ kojim se može vidjeti iza uglova. Prilagodljiva tehnologija FlexRide pomogla je u prilagodbi prevladavaju?oj situaciji vožnje i osobe na prednjim sjedalima mogle su uživati u vožnji u sjedalima s AGR certifikatom (Kampanja za zdrava le?a).

2010. – Opel Meriva B: tako pametna, tako kompaktna

Zafirina mala sestra osvojila je zlato 2012. s Merivom B, naglasivši Opelovu stru?nost u proizvodnji furgona. Žiri je bio uvjeren svestranim FlexSpace sustavom stražnjih sjedala i inovativnim sustavom stražnjih vrata koja se otvaraju unatrag. Sustav FlexDoors omogu?uje jednostavan pristup sjedalima za djecu straga te osigurava udoban ulazak i izlazak za visoke putnike. Portfelj motora nudio je dovoljno snage, istovremeno smanjuju?i potrošnju zahvaljuju?i štednji i turbo punjenju. Snaga je bila u rasponu od 55 kW / 75 KS do 103 kW / 140 KS.

2012. – Opel Zafira Tourer: salon na kota?ima

Zafiri se pridružila premium verzija – Zafira Tourer, koja je odmah osvojila još jedan „Zlatni volan”. Uz fleksibilnu unutrašnjost, ova je pridošlica impresionirala prostranom udobnoš?u, panoramskim staklenim krovom i inovacijama kao što su kontrola brzine na temelju radara i Upozorenje na frontalni sudar.

2015. – Opel Astra K: kvantni skok

Astra K temeljila se na potpuno novoj laganoj arhitekturi vozila, pokretali su je isklju?ivo ultra moderni motori i omogu?avala je izvanrednu povezivost, npr. putem integracije pametnog telefona. Astra je tako?er nastavila Opelovu tradiciju predstavljanja zna?ajki koje su prethodno bile poznate samo u višim segmentima u kompaktni segment. Sve je to rezultiralo „Zlatnim volanom” 2015.

2017. – Opel Ampera-e: prvak u elektri?nom dosegu

Opel Ampera-e ostavlja konkurenciju iza sebe svojim ubrzanjem poput sportskog automobila i daleko najduljim elektri?nim dosegom u svom segmentu. Jednim punjenjem litij-ionske baterije od 60 kWh doseže se udaljenost do 520 kilometara u skladu s novim europskim voznim ciklusom (NEDC). Opel Ampera-e impresionira i kada se testira približno profilu brzine definiranom u WLTP5 (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) voznom ciklusu (skra?eni postupak testiranja): na temelju ovog razvojnog testa, inženjeri procjenjuju kombinirani WLTP5 doseg od 380 kilometara. Ampera-e ubrzava od nula do 50 km/h u samo 3,2 sekundi. Osim toga, Ampera-e duga 4,16 metara nudi i mnoštvo prostora za do pet putnika plus prostor prtljažnika od 381 l (1.274 l kada se spuste sjedala).

2020. – Opel Corsa-e: elektrificirani bestseler

Sa šestom generacijom Corse najprodavaniji mali automobil postao je elektri?ni. Zahvaljuju?i bateriji od 50 kWh, Corsa-e može prije?i do 353 kilometra na jednom punjenju (prema ispitnom ciklusu WLTP ) i stoga je primjerena za svakodnevnu upotrebu. Ima mjesta za pet putnika, a ?ak i osnovna izvedba dolazi s brojnim visokotehnološkim sustavima pomo?i voza?u.

2021. – Opel Mokka-e: odvažna, besprijekorna, netipi?na, lokalno bez emisija

Opel Corsu-e naslijedila je Opel Mokka-e kao dobitnik „Zlatnog volana“3. Zahvaljuju?i licu branda Opel Vizor izvana i potpuno digitalnoj plo?i s instrumentima Pure Panel iznutra, ovaj odvažan i besprijekoran SUV ostavlja savršen dojam ve? na prvi pogled. Osim toga, potpuno elektri?na Mokka-e ima doseg do 338 kilometara (prema WLTP5-u) bez zaustavljanja radi punjenja i bez lokalnih emisija.

2022. – Opel Astra L: dizajnerska izjava s tehnologijama budu?nosti

Nova Opel Astra postigla je duplu trojku na „Zlatnom volanu 2022”. Najnovija generacija Astre tre?a je uzastopna dobitnica ove prestižne nagrade. Istovremeno, Opel je pobijedio tre?u godinu zaredom. Dizajn nove Astre i Astre Sports Tourer odvažan je i besprijekoran, od Opel Vizora na vanjskoj strani do potpuno digitalnog kokpita Pure Panel. Tu su tako?er i vrhunske tehnologije koje vožnju ?ine sigurnijom i udobnijom. Osim toga, pogonski sklopovi Astre nove generacije prikladni su za budu?nost. Opelov popularni kompaktni automobil dostupan je kao plug-in hibrid od po?etka prodaje, a sljede?e godine kupci ?e imati i širi izbor pogonskih sustava uz elektri?nu verziju Astre s baterijom.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com