TEST: Citroen C3 Aircross Feel PureTech 110 BVM6

0
1997

Citroën je pripremio odli?nu ponudu za prostran i modularan SUV Citroën C3 Aircross Feel PureTech 110 S&S BVM6 s bogatom serijskom opremom, posebnim ponudama uz Citroën Financiranje i cijenom ve? od 119.900 kn.

Svi kupci prilikom kupnje ovog SUV-a stvorenog za kupce koji su ljubitelji stila, zadovoljstva i bijega iz svakodnevice, uz Citroën Financiranje Plus mogu iskoristiti dodatan popust od 5.500 kn. Bogata serijska oprema uklju?uje 7“ tablet, pomo? pri parkiranju straga, dvobojnu karoseriju, elektri?ne preklopive retrovizore i dr., a upravo takav primjerak našao se kod nas i na sedmodnevnom testu.Simpati?nog i otka?enog stila, slijede?i neke crte „lica“ manjeg brata rodio se izrazito prakti?an C3 Aircross koji na tržištu opravdano mijenja Picasso model – jer ipak, gradski monovolumeni tržištu više nisu zanimljivi.
Ruku na srce, novi C3 Aircross oku je izrazito ugodan, možda na prvi pogled ?udan, no svakako simpati?an. Prisjetimo se samo Nissan Jukea ili nedavno predstavljene Hyundai Kone.. da, Citroën C3 Aircross možda podsje?a na njih, možda i na Fiat 500L, no svakako trenutno nudi najoriginalniji izgled u svom segmentu.

Sprijeda izrazito ‘nabijen’, prepoznatljivog lica u ‘tri razine’ te visinom od 164 cm isti?e se u moru bezli?nih modela. Citroën sa ponosom navodi osam osnovnih boja karoserije i ?etiri za krov što uz ostale detalje rezultira mogu?noš?u od ?ak 90 razli?itih kombinacija – zanimljivo zar ne!?
?ekajte da vidite neobi?no postavljene krovne nosa?e, izvedbe aluminijskih naplataka ili naljepnice na stražnjim bo?nim staklima.. ma ovaj kompaktni SUV u najmanju je ruku modna ikona za sve mlade koji vole biti prepoznatljivi.Osim visoko postavljenog prednjeg dijela u spomenute ‘tri razine’, bo?na silueta prati ovu francusku avangardu na ?etiri kota?a, pa ?ak i stražnji kraj odli?no uklapa u cjelinu gdje iako dominiraju velika peta vrata, moderno oblikovana svjetla uz zanimljivu „kocka“ grafiku privla?e poglede pri vožnji gradom. Spomenimo još sprijeda i straga postavljene odbojnike sa naglašenim aluminijskim detaljima koji neodoljivo podsje?aju na rasne terenske mogu?nosti i uhvatiti ?ete se u traženju 4×4 oznaka na karoseriji… no, ovdje oduševljenje mora splasnuti jer se C3 Aircross nudi samo sa pogonom na prednje kota?e. Šteta, jer uvjereni smo kako bi ovaj model imao što pokazati i na nekim zahtjevnijim podlogama od penjanja na gradske plo?nike.U interijeru prava obiteljska atmosfera, velika i udobna sjedala spremno ?e prihvatiti i one više od 180 cm, a u želji poboljšanja ergonomije Citroën je odlu?io standardizirati interijer po uzoru na C3 i C4 Cactus ?ime je zapravo sam dizajn interijera klasi?an, ve? vi?en, ali uz par detalja u boji kako bi se razbila monotonija i sam interijer poprimio vanjski razigran i simpati?an stil. Poga?ate, i unutar interijera mogu?e su kombinacije boja (?ak pet razli?itih izvedbi), a sama izvedba djeluje ozbiljno, no previše je tvrde plastike koja bi s vremenom mogla postati škriputava.

Pozicija za upravlja?em je odli?na, povišena, uz izrazito dobru vidljivost na sve strane, te se stvara dojam upravljanja klasu ve?eg vozila. Prilikom duljih putovanja na testnom primjerku nedostaje naslon za ruku, dok oni koji su pak istim opremljeni mogli bi desni lakat u?initi bolnim zbog poprili?no uskog i tvrdog naslona (uži je od ru?ne ko?nice – koja u ovom modelu nije klasi?na što možete vidjeti i na slikama).
Instrumenti su analogni i pregledni, a preuzeti sa C3 modela uklju?uju?i i središnji ekran naka?en na centralnu konzolu. Izbornik je vi?en kod svih modela PSA grupacije te ne nalazimo zamjerku kod ?itljivosti ili same upotrebe istog.Prakti?an i prostran interijer o?ituje se po ostavama i pregradama kako u vratima, tako i ispred suvoza?a gdje se nalazi hla?en i osvijetljen pretinac (prima bocu od 1,5 litru), dok ispod centralne konzole odnosno ispred mjenja?a poprili?no veliki prostor iskoristiv je za odlaganje mobilnog ure?aja. Straga pak, dvije odrasle osobe imaju više nego dovoljno prostora za glave i koljena (pogotovo ukoliko je klupa odgurnuta maksimalno unazad). Pored Renault Capturea te njema?kog ro?aka – Opel Crossland X, novi Citroën C3 Aircross stražnju klupu nudi na kliza?ima sa hodom od 15 cm, a ista je dijeljiva 2/3-1/3 ?ime ukoliko se preklopi nudi mogu?nost utovara predmeta do 2,4 metra duljine. Upravo radi varijacija na temu pozicija stražnje klupe, prtljažni prostor varira od 410 do 520 litara što je više nego odli?na brojka za automobil nešto dulji od 4 metra.U vožnji, novi Citroën C3 Aircross prije svega je udoban i stabilan. Prilikom jurcanja zavojima ne dolazi do naginjanja i ljuljanja, mekana sjedala pomažu udobnosti, no zbog slabijeg bo?nog oslonca oni krupnije gra?e mogli bi imati problema sa zadržavanjem vlastite figure u sjedalu. Obzirom na udobnost, svakako vrijedi pohvaliti i odli?nu izolaciju strujanja zraka što s obzirom na samu konstrukciju (visinu vozila, velike staklene površine, izražene krovne nosa?e) C3 Aircrossa u kabini je mogu?e maksimalno uživati i pri duljim putovanjima na ve?im brzinama.

Testni primjerak pokretan je benzincem koji iz 1,2 litre obujma potpomognut turbom nudi 110 KS. Navedeni trocilindraš okitio se u svojoj kategoriji titulom „motora godine“, a glavno pitanje koje se name?e je njegova šansa na tržištu pored ve? spomenutih i tržištu poznatih 1,5 litrenih dizelaša!?

Istina, prednost je u ovom trenutku pad prodaje dizelaša, povoljnija cijena benzina u odnosu na diesel te samim time u startu niža cijena kod kupovine automobila pokretanog benzinskim agregatom.

Malen no živahan benzinac veselo „frk?e“ od niskih okretaja, pa tako ve? od 1500 okretaja dostupan je najve?i okretni moment – 210 Nm što u praksi Citroen C3 Aircross sa 1200 kg ?ini relativno brzim automobilom. Mjenja?ki sklop prora?unat je solidno, pa tako prve dvije brzine imaju kratke omjere, a tre?a i ?etvrta nešto dulje ?ime ovaj agregat postaje potentan i za kratka pretjecenja bez u?estalog mijenjanja stupnjeva prijenosa. Turbo rupa jedva je osjetna, pa tako ovaj kompaktni crossover s mjesta do 100 km/h ubrzava za nešto više od 10 sekundi (10,6 sec) i kazaljku brzinomjera zaustavlja na gotovo 190 km/h.Na samom kraju spomenimo i potrošnju koja se na sedmodnevnom testu u kombiniranom režimu kretala izme?u 6 i 7l što je s obzirom na samu konstrukciju vozila i „malen“ agregat odli?no. Istina, uz tešku nogu na papu?ici gasa potrošnja se može penjati i na koju litru više, no sve u svemu u odnosu na skupljeg i slabijeg dizelaša s istim paketom opreme razliku u potrošnji od litru ili dvije na sto kilometara stavljamo u drugi plan.

TEHNI?KI PODACI – Citroën C3 Aircross Feel PureTech 110 BVM6
Motor: turbobenzinski, 3 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no, 1199 ccm
Snaga: 81kW/110 KS pri 5500 o/min
Moment: 210 Nm pri 1500 o/min
Mjenja?: 5 – stupanjski, ru?ni
Pogon: na prednje kota?e
Dimenzije: 4154x1756x1597 mm
Me?uosovinski razmak: 2604 mm
Prtljažnik: 410 – 520 litara
Ko?nice: sprijeda samoventiliraju?i diskovi, straga puni
Ubrzanje: 10,6 sec
Najve?a brzina: 186 km/h
Potrošnja na testu: 6,5 l
Cijena testiranog modela: 119.900 kn (16.159 €)

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com