TEST: Peugeot 308 SW HYBRID 225 e-EAT8 GT

0
6618

Kad nam je na sedmodnevni test stigao novi Peugeot 308 u najsnažnijoj i najopremljenijoj izvedbi uzbu?enja u redakciji nije nedostajalo.

S bogatim GT paketom opreme nakrcan je svime što si možete zamisliti, a testni primjerak ima i vrlo primamljive dodatke u obliku spektakularne metalik plave boje Avatar. Unutrašnjost je izvedena u plavoj Naboo koži s plavim prošivom, Hi-Fi audio sustav sa 10 zvu?nika ukupne snage 690W isporu?io je Focal, a šlag na vrhu torte su fenomenalna ergonomski podesiva sjedala AGR.

Ve? je na prvi pogled jasno kako se radi o uvjerljivo najatraktivnijem karavanu na tržištu. Užitak mu se približiti, užitak je sjesti u njega, užitak ga je voziti, ali definitivno nije dobar izbor za samozatajne osobe, jer na svakom uglu privla?i veliku pažnju. Premda je u prodaju stigao po?etkom ljeta, Peugeot 308 SW još uvijek nije ?est na našim ulicama pa izaziva veliku pažnju prolaznika. Mnogi naši sugra?ani su nam pristupili pokušavaju?i saznati informaciju više ili bi jednostavno uputili molbu da malo detaljnije razgledaju automobil te nakratko sjednu u njega. I doslovni svi su bili oduševljeni!


Nije nikakvo ?udo da je tome tako. Francuski dizajneri iz generacije u generaciju svojih modela dokazuju kako su trenuta?no tržišni lider po pitanju kreacije atraktivnih automobila. Trenuta?no niti jedan proizvo?a? automobila ne uspijeva raditi takve iskorake kao Peugeot. Isto se odnosi i na op?i dojam kvalitete izvedbe, razine opremljenosti i inženjerskih rješenja op?enito. I dok se za prethodnike moglo konstatirati da su stigli na korak do onog što se naziva premiumom, aktualno model probio je i tu posljednju barijeru. Radi se o modelu koji ?e izazvati WOW efekt i kod vlasnika Audija, BMW-a, Mercedes-Benza…

Najsnažnija 308-ica krije se iza oznake Peugeot 308 SW HYBRID 225 e-EAT8 GT u sklopu koje je sve re?eno. Radi se o modelu 308 u karavanskog izvedbi, s hibridnim pogonskim sklopom koji razvija 225 konjskih snaga, uparen je s automatskim 8-stupanjskim mjenja?em, a paket opreme je GT. Turbobenzinac obujma 1,6 litara samostalno razvija 180 KS pri 6000/min i 250 Nm pri 1750/min, dok elektromotor, koji je integriran s mjenja?kom kutijom, razvija dodatnih 110 KS i 320 Nm. Ukupna snaga kombiniranog sustava tako iznosi 225 KS, a najve?i okretni moment 360 Nm. Premda brojke u brošuri obe?avaju puno (7,6 s do 100 km/h i najve?i brzinu od 235 km/h), dojam u vožnji je još uvjerljiviji. U svakom trenutku ima dovoljno okretnog momenta da vas snažno zalijepi u sjedalo pa su ubrzanja u svim režimima naglašeno sportska. Odli?an dojam upotpunjuje izvrstan 8-stupanjski automatski mjenja?. Vrlo je intuitivan pa se gotovo nikad ne dogodi da se na?ete u pogrešnom stupnju prijenosa. Šalta odlu?no, ali glatko, pa je hibridni 308, bez obzira na sportski potencijal, mogu?e voziti vrlo ugla?eno.

Voza?ka pozicija se, zahvaljuju?i AGR sjedalima podesivim 10 smjerova, pronalazi vrlo lako. Volan malenog obru?a ve? je toliko godina standardan u modelima Peugeota da više ne traži nikakav period navikavanja. Najve?e iznena?enje nudi stražnja klupa, jer je me?uosovinski razmak u odnosu na hatchback izvedbu produljen za 55 milimetara pa putnici straga imaju ?ak 129 mm dodatnog prostora za noge. Pohvale zaslužuje i prtljažnik. Prema je djelomi?no žrtvovan zbog baterije, još uvijek nudi uzornih 548 litara obujma. Škoda Octavia karavan kojoj je jedan od najve?ih aduta prostranost nudi 490 litara prtljažnika.

Peugeot i-Cockpit ve? je odavno sastavni dio identiteta francuske marke, a u svojoj posljednjoj iteraciji dodatno je napredovao po pitanju ergonomije, kvalitete i dizajna. Digitalna plo?a s instrumentima je dijagonale 10 in?a, a iste veli?ine je i središnji dodirni zaslon. Mogu?nosti personalizacije kroz izbor razli?itih prikaza su uistinu velike, a pažnju privla?i odli?na izvedba i-prekida?a, koji su u potpunosti zamijenili fizi?ke, te nude pre?ace u najbitnije postavke poput klima ure?aja, radio stanica, imenika u telefonu… Velike pohvale moramo uputiti i na ra?un audio sustava Focal sa 10 zvu?nika i 12-kanalnim poja?alom snage 690 W. Zvuk je snažan i precizan, a bas prili?no dubok.

Premda je pozamašnih dimenzija i naglašeno sportski nastrojen Peugeot 308 SW HYBRID 225 e-EAT8 GT nije neprakti?an u gradskim uvjetima vožnje. Na 18-colnim naplacima nalaze se gume 225/40, ali unato? tome sve neravnine upija suvereno i udobniji je od o?ekivanja. Kamera za vožnju u rikverc visoke rezolucije i pogled od 360 stupnjeva jamstvo su dobre preglednosti prilikom parkiranja.

Peugeot 308 SW HYBRID 225 e-EAT8 GT bez dodatne opreme košta 352.100 kn, dok kožna unutrašnjost, audio sustav Focal i sjedala AGR cijenu pove?avaju na 392.712 kn. Da je puno je, ali u odnosu na sve što nudi cifra se ?ini prihvatljivom. Za taj novac niti jedan konkurent ne nudi ni upola takav stil.

TEHNI?KI PODACI – Peugeot 308 SW HYBRID 225 e-EAT8 GT

Motor: 1.6-litre 4 cilindra, benzin / PHEV

Snaga / Moment: 225 KS/360 Nm

Mjenja?: 8-brzinska automatika, prednji pogon

0-100 km/h: 7.6 s

Baterija: Lithium – Ion / 12.4

Max. brzina: 230 km/h

Ekonomija/CO2: 240mpg / 27g/km

Elektri?na autonomija: 59 km

Dimenzije: 4636 x 1442 x 2732 mm

Me?uosovinski razmak: 2732 mm

Kota?i/gume: 225/40 R18

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com