TEST RABLJENOG: Mercedes-Benz E-klasa 200 CDI

0
11299

Rabljeni Mercedes-Benz E-klase oduvijek je bio vru?a roba na našem tržištu, ali i u zemljama u okruženju, pa su dobro o?uvani primjerci na cijeni.

Takav nam je stigao u ruke. Tijekom testiranja ?esto smo se opet iznova uvjerili kako zub vremena podnosi na impresivan na?in. Tome najviše treba zahvaliti na ?injenici da je rije? o iznimno o?uvanom automobilu. Da je u dobrim rukama dokazuje kompletna servisna evidencija iz ovlaštenog servisa, a u prilog izvrsnoj kondiciji ide i ?injenica da je u šest godina prošao svega 86.000 kilometara. Dakle, premda je u prometu punih šest godina, ovaj automobil se tek dobro razradio.

Dojam o vožnji nije razli?it od onog u novom automobilu. Svi elementi djeluju vrlo o?uvano, nigdje nema trakova trošenja, da u papirima ne piše da je proizveden 2014. godine lako bi bilo zaklju?iti da su mu tek dvije. Svaku neravninu upija suvereno, osim tradicionalne prostranosti pohvalu moramo uputiti i na ra?un odli?ne zvu?ne izolacije, ergonomije, izbora materijala, ali i završne obrade po kojoj je Mercedes-Benz nadaleko poznat.

Bazni dizelaš oznake 200 CDI zapravo je 2.2-litreni 4-cilindraš. U osnovnoj izvedbi razvija okruglo 100 kW (136 KS) što na papiru ne djeluje temperamentno, ali je i više nego dovoljno za ugodno, komfornu i štedljivu vožnju. S druge strane, upravo je to klju? dugovje?nosti. Nije znatno mehani?ki i toplinski optere?en pa se tako pogonjen Mercedes-Benz E-klase pretvara u pravog guta?a kilometara. Najbolji dokaz tome su taksisti, koji su uglavnom i birali izvedbu 200 CDI, a sa svojim su automobilima nerijetko prelazili i više od 600.000 kilometara, bez ve?ih problema s motorom. Naravno, za takvo što je nužno redovito održavanje te dobra briga vlasnika.

E-klasa W212 na tržište je stigla u ožujku 2009. godine, a uz zatezanje bora 2013. u prodaji se zadržala sve do 2016. godine. Na tržištu razmjerno slabije kupovne mo?i poput našeg konkretna linija proživljava drugu mladost, kroz ponudu rabljenih vozila. No, niti danas nije rije? o jeftinom automobilu, jer za automobil u dobroj kondiciji treba izdvojiti od 15.000 do 20.000 eura, a u slu?aju modela s prije?enih manje od 100.000 kilometara i osjetno više, kao i u slu?aju testiranog primjerka.

Obzirom na ?injenicu da brojne tehni?ka rješenja koja je uveo W212 koristi i aktualni model, jasno je kako ?e i dobar rabljeni Mercedes-Benz E-klase nadživjeti pojedina nova vozila. Prelazak s dizelskog motora OM646 na OM651 poklopio se s predstavljanjem modela W212. Po?etne poteško?e s brizgaljkama riješene su 2012. godine kad je uvedena izvedba brizgaljki s odvodom za višak goriva. Sporadi?ni su i problemi s nosa?em filtra goriva, vodenom pumpom, nosa?ima motora i senzorom DPF filtra.

Obzirom na vrlo kvalitetnu izradu i dugotrajnu mehaniku, odnos vlasnika prema automobilu najbolje se može vidjeti prema stanju unutrašnjosti, dok kondicija kugli i zglobova otkriva ?este gradske relacije. U slu?aju pregleda automobila koji je ve?inu vijeka proveo na autocesti tijekom teste vožnje u unutrašnjost bi morala dopirati buka kotrljanja guma. Što se ti?e kožnih sjedala, ona su znatno otpornija na trošenje od onih u seriji W211.

U svakom pogledu radi se o automobilu koji i prema najnovijim standardima donosi pregršt suvremenih sustava važnih za sigurnost i komfor. Kvalitetom jam?i dugovje?nost pa ?emo seriju W212 na prometnicama gledati još najmanje dva desetlje?a. Što se ti?e kupnje rabljenog važno je obratiti pažnju na op?e stanje automobila, te na podrijetlo, jer postoji pove?an rizik od kra?e. Ako je sve i više nego OK, kao i u slu?aju primjerka koji nam je stigao na testiranje, nikakvih problema ne?e biti još ?itav niz godina.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com