Siemoneit Racing Seat Leon ST Cupra ubrzava do 100 km/h za svega 3,4 s

0
1

Već u standardnoj izvedbi Seat Leon ST Cupra nudi izvrsne performanse za sportski karavan C-segmenta, jer raspolaže sa 300 KS i 380 Nm.

Dvolitreni 4-cilindarski turbobenzinac iste je specifikacije kao onaj kakav se ugrađuje u Volkswagen Golf R. Sa 300 KS i 380 Nm Seat Leon ST Cupra sposoban je vlasniku pružiti solidnu adrenalinsku injekciju.

Oni kojima niti to nije dovoljno mogu se obratiti tuning kući Siemoneit Racing koja performanse karavanskog Leona diže u jednu sasvim novi dimenziju. No, trošak je golem. Uz početnu cijenu od 38.600 erua koliko Seat Leon ST Cupra košta u Njemačkoj potrebno je nadodati još 23.800 eura za tuning tretman u kući Siemoneit Racing. Dakle, ukupna cifra koju je potrebno izdvojiti u Njemačkoj doseže razinu za koju je moguće kupiti, primjerice, novi BMW M2 Competition. No, koliko kod je Bavarac već u startu pomno osmišljen sportaš, po pitanju ponude prostora uopće ne može stati u istu rečenicu s karavanskim Leonom, kao niti po pitanju ubrzanja, a brojnim ljubiteljima tuninga upravo se čar cijele priče svodi na činjenicu da posjeduju automobil koji na prvi pogled ne otkriva svoje performanse.

A performanse koje nudi Siemoneit Racing Seat Leon ST Cupra su paklene… Ugradnjom većeg turbopunjača, intercoolera, novih brizgaljki i cijelog sustava dobave goriva, reprogramiranja ECU-a te novim usisnim i ispušnim sustavom snaga 2-litrenog turbobenzinca nabildana je na čak 521 KS i 620 Nm.

Sasvim dovoljno da, uz 7-stupanjski automatski mjenjač, stotku uhvati za svega 3,4 sekunde, ubrzanje od 100 do 200 km/h traje 6,8 s, a najveća brzina je elektronski ograničena na 280 km/h. KW ovjes s mogućnošću regulacije visine i tvrdoće znatno je unaprijedio stabilnost, kao i novi 19-colni naplaci s gumama Michelin Sport Pilot Cup 2. Kočni sustav donirao je Audi RS3 pa prednji diskovi imaju promjer od 370 milimetara.