Umjesto 19.500 kn Generali daje samo 2800 kn! Za štetu osiguranje daje 7 x manje od stvarne štete

0
1072

ŠOKANTNO: Samo u Hrvatskoj ?ak 60 % zahtjeva za odštetu nakon karambola završi u nagodbama, osiguravatelji sami procjenjuju, sami odre?uju visinu štete, a u sukobu su interesa. Ne priznaju ovlaštene vještake, servisere, neovisne procjenitelje. ?ak ni Dekra-u.

Prema dostupnim podacima, svaki automobil koji je stariji od 6 godina završava u „totalki“, jer to je najbolji na?in kako da osiguravatelji ne vrate auto u stanje u kakvom je bio prije nezgode i naravno da masno pri tome zarade.

To što velik broj osiguravatelja radi u Hrvatskoj ne samo da je nepošteno, netržišno i poslovno neodrživo, ve? je i posve rubno. Na samoj granici posla za kojeg možemo smatrati da je uredan.

Nekorektnu procjenu štete je kao primjer iznio u javnost vlasnik vozila i ošte?enik Nikola Carevi?, koji je pokušao dati na popravak svoje vozilo u servis po procjeni Generali osiguranja. Stru?nim pregledom i usporedbom s izvidom štete Generali procjene djelatnici servisa su ustanovili da se ne može popraviti vozilo po procjeni osiguravatelja. Na žalost gospodina Carevi?a, Generali osiguranje, baš kao i ve?ina drugih osiguravatelja, suprotno zakonu, preuzeli su i monopolizirali ovaj posao. I to usprkos ?injenici što su u klasi?nom sukobu interesa. Zamislite nonsensa, oni procjenjuju štetu koju moraju platiti. Pa naravno da ?e u?initi sve da ta procjena bude što manja i da smanje cijenu popravka. Nerijetko svojim ponižavaju?im procjenama tjeraju vlasnike ošte?enih vozila na nekorektne nagodbe, a one su ništa drugo nego naj?eš?e prevara za ošte?enika.

Najbolje je to na svojoj koži osjetio vlasnik vozila gosp.Carevi? koji je karambolirani auto dovezao u servisnu radionicu Damira Blažuna.

Ra?un za korektan popravak po pravilu struke treba biti 19.700 kuna, a po predmetu na izvidu štete ponu?ena je sramotna nagodba od strane Generali osiguranja na svega 2800 kuna.

Kako je mogu?e takvo odstupanje?

Vlasnik servisa Damir Blažun, kao dugogodišnji ovlašteni procjenitelj za nekoliko osiguravatelja je prijavio po protokolu naknadni izvid i argumentirao novu procjenu štete sukladno pravilu struke.

Pregledom sam prvo procjenu i ponudu za popravak po Generaliju… Me?utim, naknadnim utvr?ivanjem utvrdio sam da je bo?na stranica za zamjenu, a ne za popravak iste sukladno pravilima struke. Me?utim, procjenitelj Generali osiguranja je odbio zamjenu nego popravak koji nije izvediv i korektan prema ošte?eniku. Ostaju pri tome i ne prihva?aju ponudu mog servisa kao naknadu štete za ošte?enika”, govori Damir Blažun.

Sve ošte?enike jedino zanima da im auto bude kao i prije karambola

Nikolu Carevi?a je jedino zanimalo da auto, koji mu je dovezen na popravak, vrati u stanje u kojem je bio prije nezgode. Zapravo, to je jedino što svatko od nas o?ekuje kad mu se dogodi karambol za koji nije kriv. Svi želimo ništa drugo nego samo auto kakav je i bio. Vlasnik servisa Damir Blažun profesionalno želi odraditi posao prema klijentima.

Ovlašteni serviseri dobro znaju kako zakonom nisu zabranjeni stru?ni neovisni procjenitelji, pa ni takva stru?na poduze?a. Kada je Damir Blažun shvatio da ?e klijent biti zakinut za prava na korektan popravak odlu?ili su procjenu povjeriti firmi DEKRA, neovisnom me?unarodnom procjenitelju. Zanimljivo, njihova je procjena bila 19.500 kuna ili samo 200 kuna manje nego što iznosi procjena servisa ili ?ak 7 puta više nego što nudi Generali osiguranje.

Ne može štetu procjenjivati onaj tko je i pla?a, stop osiguranjima

Ovaj slu?aj samo je još jedan ubojiti primjer kako ne može štetu procjenjivati onaj tko ju i pla?a, a da to nije u suglasju s realnim životom, s procjenama servisa, neovisnih procjenitelja. Tako što je potrebno osigurati, jer stvarni troškovi su zapravo pravo mjerilo.

Hrvatska udruga auto struke što zbog ovakvih problema, a što zbog brojnih drugih nelogi?nosti prigodom isplata šteta, nagodbi, procjena… traži izmjene zakona koji reguliraju ovo podru?je. Traže ništa drugo nego da se osiguravateljska društa ponašaju jednako kao i u ostalim civiliziranim državama Europske unije. Na to ih obavezuju i europski zakoni, no oni koriste nesre?enost hrvatskog tržišta i name?u uvjete koji se ne mogu ni pomisliti primijeniti u Njema?koj, Austriji, Švedskoj, Sloveniji… Apsurdno je kako je ve?ina osiguravaju?ih društava u vlasništvu stranog kapitala i kako im ovakav na?in odnosta spram ošte?enika ne bi ni na pamet pao u domicilnim državama.

Da se ne spominje nametanje cijene rada od samo 100 kuna za legalizirane radionice i 120 kuna za one u vlasništvu ovlaštenih servisera brendova koje zastupaju.

Prema podacima, svaki auto koji je stariji od 6 godina zavrs?ava u „totalki“

Dovesti ošte?eno vozilo u prvobitno stanje je jedino što svatko od nas o?ekuje kad mu se dogodi karambol za koji nije kriv. Svi želimo ništa drugo nego samo auto kakav je i bio.

Apsurdno je kako je ve?ina osiguravaju?ih društava u vlasništvu stranog kapitala i kako im ovakav na?in odnosa spram ošte?enika ne bi ni na pamet pao u domicilnim državama.

Po sadašnjem sistemu kao i kod procjene popravka, odštetni zahtjev diktiraju osiguranja. U velikoj ve?ini slu?ajeva proglašavaju totalnu štetu (dakle vozilo je tehni?ki ili ekonomski neisplativo za popravak) te ošte?enicima daju nagodbu bez ikakvih dokaza i kalkulacija zašto je ponuda takva. Samoinicijativno procjenjuju vrijednost vozila ošte?enika prije štetnog doga?aja (bez dokaza) kako bi proglasili totalnu štetu. U Hrvatskoj je to ogroman problem, kojeg vladaju?i nisu niti svjesni. U Hrvatskoj svaka ve?a šteta završava kao „totalka“ dok je u stvarnosti vozilo za popravak. Osiguravaju?e društvo ponudi odre?enu svotu novaca kao nagodbu (bez PDV-a) ošte?eniku i još prona?e ponudu za ostatak vrijednosti vozila odnosno „karambola“. Taj karambol otkupljuju nakupci vozila koje to vozilo popravljaju u neregistriranim radionicama bez ra?una popravka. Takvo vozilo registriraju bez dokaza da je vozilo popravljeno s originalnim dijelovima i po pravilima struke u stanicama za tehni?ki pregled te kasnije završava u oglasniku i po pravilu kod novog vlasnika koji nije ni svjestan povijesti svog vozila a kamoli njegove sigurnosti!

Dok ovo pišemo još uvijek nije poznato ho?e li mirnim putem ošte?enik gosp. Nikola Carevi? ostvariti svoje pravo na obešte?enje popravka vozilo sukladno pravilu struke?

Sre?a u nesre?i je za njega što mu je vozilo u voznom stanju i može ga koristiti za obavljanje svoje TAXI djelatnosti. A što bi bilo da nije u voznom stanju? Kako bi radio kao taksist i tko bi tada nadoknadio dodatnu štetu? Nisu svi ošte?enici takve ‘sre?e’.

Izvor: Startnews.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com