Virtualni muzej The Originals Renault

0
413

Renault se vra?a korijenima u svojem prvom virtualnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posjetiteljima ?e trebati tek internetska veza. Tu je i nova internetska trgovina The Originals Store u kojoj posjetitelji mogu naru?iti promotivne materijale, od kojih su neki ve? dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Objema internetskim stranicama mogu?e je pristupiti iz cijelog svijeta, a dostupne su u šest jezika (francuskom, engleskom, njema?kom, španjolskom, portugalskom i talijanskom). U narednim mjesecima bit ?e dodani novi jezici.

Predstavljanjem novog virtualnog muzeja, Renault je nadišao prostorno-vremenska ograni?enja. Posjetitelji iz cijelog svijeta sada mogu na jednostavan na?in zaviriti u bogato kulturno naslje?e ove francuske marke. Mogu?nosti istraživanja neograni?ene su. Virtualna kolekcija, koju posjetitelji mogu besplatno razgledati, sastoji se od arhivskih materijala i jednostavnih tehni?kih podataka prezentiranih na suvremen i zabavan na?in.

Virtualni postav uklju?uje 21 legendarni model marke koji je mogu?e doživjeti na nov i inovativan na?in zahvaljuju?i fotogrametrijskoj tehnologiji. Renault je odabrao tu tehnologiju kako bi posjetiteljima pružio neusporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstveni studio u kojem svoje modele skenira pod to?no odre?enim osvjetljenjem. Vozila se temeljito trodimenzionalno skeniraju, a dijelovi koje nije mogu?e skenirati ponovno se modeliraju i sastavljaju u postproizvodnom procesu.

Broj modela u virtualnoj zbirci još ?e više rasti od kraja prosinca 2021.: do kraja sije?nja 2022. bit ?e dodano 50 novih modela, a do kraja prosinca 2022. posjetitelji ?e mo?i razgledati 80 modela.

„Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zavrje?uje muzej dostojan svojeg imena. U njemu ?e posjetitelji mo?i zaroniti u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj internetskoj trgovini”, istaknuo je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.

Nova internetska trgovina ujedno je prilika za marku da se još odlu?nije preda ja?anju emocionalne veze sa svojim kupcima i obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. S katalogom koji trenuta?no broji 400 proizvoda (minijature, odje?a, igra?ke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), me?u kojima i dosad neobjavljene kolekcije te najprodavanije proizvode, nova se internetska stranica pozicionira kao pravo strateško rješenje i odsko?na daska za marku. U nadolaze?im mjesecima o?ekuje nas još mnogo iznena?enja, a kolekcije ?e i dalje redovito rasti.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com