VW Buba, baš kao i originalni Mini trajali su vje?no, a smaknuti su sa scene jer su bili savršeni i nepoderivi. Otkrivamo koji su motori bili najbolji i najdugovje?niji u auto industriji

0
8866

Buba i njen motor Tip 1 trajala je najduže, punih 65 godina, slijedi Rolls Royce s 53 i Mini 49 godina. Top 10 ljestvicu neuništivih motora predvodi onaj VW-ov iz 1938. koji se ugra?ivao u Bubu sve do 2003., a prestali su se proizvoditi ne zato što ih je pregazilo vrijeme, ve? zato što industrija na njima nije mogla zara?ivati. “Za ljubav treba imat’ dušu”, a za pravi, pouzdan i sjajan automobil najvažnije je njegovo srce. Otkrivamo koji su motori bili najbolji i najdugovje?niji u auto industriji i nimalo neo?ekivano No.1 svih vremena je onaj kojeg su ugra?ivali u Volkswagen Bubu. Službeni naziv mu je VW Tip 1 i trajao je nevjerojatnih 65 godina, od 1938. pa sve do 2003.. Naravno da je tijekom povijesti bio modificiran. Slijede ga motori iz Rolls-Roycea serije L iz 1959., pa Minijev legendarni BMC serije A iz 1951. koji je trajao sve do 2000. Pogledajte top listu najboljih motora svih vremena.

Automotori su komponente koje vozilima daju karakter i dušu. Zbog toga mnogi kriti?ari kažu da elektri?ni automobili nemaju dušu. Upravo su motori desetlje?ima obilježavali mnoge automobile i marke. Prije nekoliko dana od Fiata oprostila se još jedna legenda. Ne govorimo ni o jednom modelu – poprili?no ih se posljednjih godina oprostilo od Fiatove ponude – ve? o motoru ili obitelji motora, koja je posljednjih desetlje?a svoje mjesto u raznim varijantama pronašla u više od 10 razli?itih modela. No, iako su motori obitelji Fire na tržištu ve? 35 godina, to zapravo i nije tako dugo, pogotovo u usporedbi s rekorderima na ovom podru?ju. A tko su oni?

1. Volkswagen Tip 1 (1938–2003)

Volkswagen Type 1 tvorni?ka je oznaka za Volkswagen Bubu, kao i za sve njezine motore, koje karakterizira ?etverocilindri?ni bokser dizajn i zra?no hla?eni motor. Zapremina im je u osnovi iznosila tek dobrih 700 kubi?nih centimetara, a u poslijeratnoj proizvodnji, koja je zapo?ela 1938. godine, zadržan je ve?i, manji od litre agregata. Spomenuta obitelj motora potom je ostala u proizvodnji sve do 2003. godine, kada je posljednja Buba izašla iz proizvodnje u Meksiku. Valja napomenuti da su spomenuti motor dobili i svi ostali Volkswagen modeli s motorom u stražnjem dijelu vozila, no sa 65 godina proizvodnje spomenuti motor ostaje rekorder – ali, kako se ?ini, ne zadugo.

2. Rolls-Royce serija L (1959–)

Svaki poznavatelj automobila re?i ?e vam da su samo najve?i, 12-cilindarski motori rezervirani za najve?e Rolls-Royceove limuzine. Od 1959. obujam motora iznosi 6,75 litara, što ih ?ini jednim od najve?ih 12-cilindarskih motora. Posljednjih godina na ku?ište imaju pri?vrš?ena dva turbopunja?a – ne za ve?e brzine, ve? za što mirniju i udobniju vožnju. A budu?i da se zamjena za 61-godišnji motor još ne nazire, a istovremeno je Phantom nedavno izašao na tržište na potpuno novi na?in, ?ini se da ?e vjerojatno zamijeniti Volkswagen na tronu s najdužim životnim ciklusom.

3. BMC serija A (1951–2000)

Motori BMC serije A s pravom se smatraju legendarnim. Ovi su motori prvi postavljeni popre?no ispod haube automobila kako bi se što u?inkovitije iskoristio prostor. Jasno, to se dogodilo 1959. godine u Miniju, a sama obitelj motora ro?ena je 1951. godine i potom u raznim verzijama opstala na tržištu 49 godina – sve do prijelaza tisu?lje?a, kada se i ona oprostila od proizvodnje (tada BMW-a) ) Mini.

4. Lamborghini ‘Bizzarrini’ V12 (1963–2011)

Kao i kod Rolls-Roycea, Lamborghinijev najve?i ili jedini 12-cilindri?ni u ponudi uvijek je rezerviran za najskuplji model. No, zanimljivo je da su svi sportaši koji spadaju u ovu kategoriju i nastali do 2011. godine i dolaska Aventadora, dijelili istu osnovu. Za njega se pobrinuo Giotto Bizzarrini 1963. po dolasku iz Ferrarija, a kao rezultat toga motor je doživio najviše preinaka u svom životu. U 48 godina obujam mu se pove?ao s 3,5 litara na 6,5 litara, a dobio je i razli?ite rasporede: od srednje uzdužnog ispred voza?a do srednje popre?nog iza voza?a i kona?no srednje uzdužnog iza voza?a.

5. Buick V6 (1961–2008)

Iako u SAD-u postoje motori s još dužim vijekom trajanja – ali dostupni samo kao dio postprodajne ponude nekoliko godina – naziv motora s najdugovje?nijim motorom nije u vlasništvu Buicka s osam ve? šest cilindara. Me?utim, kako je Buick bio dio General Motors grupe, jedinica je našla svoje mjesto pod okriljem mnogih drugih marki (uklju?uju?i Pontiacu, zbog ?ega je ograni?eni motor postao popularan izbor za europske kupce njihovih vozila). Ova obitelj motora je stoga ostala na tržištu 47 godina, od 1961. do 2008. godine, kada su se po?eli koristiti manji i u?inkovitiji motori. Ina?e, 1975. godine Buick Regal je bio prva ameri?ka limuzina srednje klase koja je u svjetlu naftne krize umjesto V8 motora dobila relativno novi šestocilindri?ni motor.

6. Fiat 100 (1955–2000)

Ve? spomenuta Fiatova obitelj Vatrogasnih vozila bila je uspješna, barem što se ti?e duljine proizvodnje, ali ne na isti na?in kao njegov prethodnik, Fiat 100. Na tržištu je trajala 45 godina, a premijeru je imala 1955. godine, kada je na tržištu je zaveo Fiat 600. Istovremeno, ovaj motor je bio i prvi Fiatov pogonski sklop koji je ugra?en u stražnji dio vozila. Naravno, tu nije ostao vje?no, dapa?e u ve?ini automobila bio je ugra?en na klasi?no mjesto, ispred voza?a – tako?er u Zastavi Yugo. Zapremina motora ove obitelji kretala se od 0,63 do 1,1 litara, ali su iz upotrebe izašli tek 2000. godine, dugo nakon što je zamjena došla na tržište.

7. Alfa Romeo Twin Cam (1954–1998)

Srce svih vozila Alfa Romeo je srce; kada je nova Giulietta došla na tržište 1954. godine, bilo je posebno zanimljivo. Po uzoru na model iz 1900. preuzeo je dvostruko bregasto vratilo u aluminijskoj glavi cilindra, a novi blok motora tako?er je bio aluminijski, ?ime je njegova težina bila znatno manja od prethodnika. Posebnost je bila i polukružna komora za izgaranje. Spomenuti motor poslužio je kao osnova za mnoge trka?e automobile, uklju?uju?i i poznatu GTV Turbodeltu, s kojom je Alfa Romeo nastupio u reliju. Proizvodnja ovih motora završila je 1998. – 44 godine nakon predstavljanja.

8. Ford Kent (1969–2002)

Motori Fordove obitelji Kent – ina?e, nazvani po tvornici u kojoj su razvijeni – smatraju se jednim od najvažnijih u Fordovoj povijesti. Naime, pobrinuli su se za pogon modela kao što su Escort, Ka, Cortina, kao i Capri i American Pinto. U svojoj 43-godišnjoj povijesti pokazali su se iznimno snažnim i prikladnim za sportske svrhe, jer su ih uz Ford koristili Lotus, Caterham, Morgan, TVR i Marcos. ) tako?er su pokušali izvu?i iz Coswortha.

9. Jaguar XK6 (1949–1992)

XK120 je zlatnim slovima ušao u povijest utrka, a veliki dio zasluga za to je njegov 3,4-litreni redni šestocilindraš. No, ovo je bio tek po?etak pri?e o uspjehu motora, koji je živio u raznim konfiguracijama dugo nakon umirovljenja XK120. Smatrao se manjom, ali još uvijek snažnom alternativom ve?im, ?ak i 12-cilindarskim motorima E-tipa, što se najbolje pokazalo u svojoj najve?oj verziji (s 3,4 litre proizveo je 262 ‘konja’), što je prostor i ispod hauba trka?eg XKSS.

10. Renault Cléon-Fonte (Renault Sierra) (1962–2004)

Iako najrasprostranjenija Renaultova serija motora možda nije me?u najstarijima, zasigurno se smatra najsvestranijom. Ovi motori našli su svoje mjesto u velikom broju automobila, od prve generacije Twinga do originalnih Alpine A110 i Renault 5 Alpine Turbo i Turbo 2 trka?ih automobila. 1,6 litara) kretali su se od 30 do 287 kilovata ili izme?u 41 i 385 ‘ konji’. Posljednje jedinice izašle su iz proizvodnje 2004. godine, kada je iz Daciine tvornice lansirana posljednja serija 1300 (bazirana na Renaultu 12).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com