Zanimljivosti: Citroën Visa

0
1324

Citroën Visa proizvodio se od 1978. do 1988., a u raznim drugim varijantama (npr. rumunjski Oltcit) i dulje. Visa je nastala kao zamjena u B-segmentu za 2CV, tj. Spa?eka, i Ami, a tehnološki se temeljila na nekim Spa?ekovim rješenjima te na platformi Peugeota 104. Tako je par 104 i Visa bio prvi par modela nastao na zajedni?koj platformi unutar PSA grupe osnovane 1976.

Budu?i da je Peugeot na stol donio redne ?etverocilindarske motore (Douvrin/X aluminijski motor), a Citroën dvocilindarski bokser, razne varijante Vise koristile su razli?ite kombinacije motora i getribe. 1980-ih je došao redizajn (od Heulieza) i dizelska verzija, koja je koristila i malo druga?ije karoserijske panele jer je sklop motora i prijenosa zahtijevao više prostora pod haubom.

U kabini Visa je koristila zanimljivo rješenje za upravljanje svjetlima i brisa?ima smješteno na cilindri?nom nosa?u pri lijevoj strani volana, a nakon redizajna interijera, i samoponištavaju?e polugice žmigavaca.

Najja?e verzije bile su Mille Pistes, s 1.4 motorom, pogonom na sve kota?e, i ovisno o varijanti, 112-140 KS. Model s fotografije je Visa Club, što zna?i da koristi Citroënov bokser motor s elektroni?kim paljenjem. Taj je automobil trenutno na prodaju i vlasnika se može kontaktirati na 0918924262.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com