Facebook
Prijavite se
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Prijavite se
Dobrodošli!Prijavite se na svoj račun
Zaboravili ste zaporku?
Privatnost
Oporavak lozinke
Obnovite lozinku
Pretraži
Facebook
  • Prijavite se / Pridružite se
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Prijavite se
Dobrodošli! Prijavite se na svoj račun
Zaboravili ste zaporku? Pomoć
Privatnost
Oporavak lozinke
Obnovite lozinku
Lozinka će vam biti poslana e-poštom.
AutopressHR
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Naslovna Aktualno Novi vizualni identitet marke Dacia
  • Aktualno

Novi vizualni identitet marke Dacia

By
Autopress.hr
-
18/06/2021
0
235
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Dacia, marka koja od samog za?etka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u nekom novom, odvažnijem, suvremenijem i autenti?nijem svjetlu. Pripremite se na novo poglavlje u Dacijinoj pri?i.

    Objavivši novu strategiju po?etkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okre?e novu stranicu u svojoj povijesti. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti… No ipak, marka ostaje vjerna svojem duhu. Iako formula uspjeha ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti: jednostavnost, autenti?nost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni.

    Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, ostavlja snažan dojam ?vrsto?e i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” namjerno je pojednostavljen, a sama su slova prikazana kao me?usobno zrcalne slike koje simboliziraju ekonomi?no razmišljanje i dovitljivost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju dojam mehani?kog kretanja niza slova.

    Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljuju?i tomu novi je amblem mo?an, znakovit i lako prepoznatljiv, ?ak i izdaleka.

    Iako jednostavni i lako razumljivi, novi elementi vizualnog identiteta nabijeni su zna?enjem te odražavaju izdržljivost Dacijinih modela – kvalitetu u kojoj svakodnevno uživaju milijuni kupaca.

    Cjelokupni grafi?ki dizajn krajnje je pojednostavljen kako bi nas podsjetio na Dacijinu posve?enost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi dizajna savršeno se nadopunjuju i tvore cjelinu, pri ?emu pokazuju potencijal za digitalnu primjenu. Baš kao i marka koju predstavljaju, elementi grafi?kog dizajna istovremeno su snažni i fleksibilni. Na primjer, slovo „D” u obliku strelice na logotipu usmjerava pogled prema središtu dizajna te pritom stvara dojam kretanja koji nam otkriva usmjerenost marke prema budu?nosti.

    Paleta boja, temeljena na kaki-zelenoj, ozna?ava povezanost marke s prirodom te istovremeno simbolizira terene na kojima Dacijini modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje.

    Dodatne boje u ponudi:
    – tri zemljane boje: tamna kaki, boja terakote i boja pijeska
    – dvije dodatne boje, jarko naran?asta i zelena, zaokružuju ponudu i stvaraju dojam tehnološki naprednog vozila.
    Suštinu marke utjelovljuje i novi vizualni jezik koji odražava potrebu za slobodom, odmorom i povratkom prirodi. Rije? je o temeljnim potrebama kojima mnogi od nas teže. One nam omogu?uju da se posvetimo onomu što je doista važno i oslobodimo svega nepotrebnog. Dacia. Sve što ti treba.

    Po?evši od lipnja 2021., novi identitet marke postupno ?e se komunicirati razli?itim kanalima (internetske stranice marke, oglašavanje, brošure…), a od 2022. godine krasit ?e i Dacijina prodajna mjesta. Novi logotip i amblem zasjat ?e na Dacijinim vozilima od druge polovice 2022.

    • OZNAKE
    • Dacia
    • logo
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Prethodni članakOdržana stožerna vježba zrakoplovne potrage i spašavanja ASAR 2021-2
      Sljedeći članakProdaja automobila u Kini pala u svibnju
      Autopress.hr
      Autopress.hr
      https://www.autopress.hr/

      POVEZANI ČLANCIVIŠE OD AUTORA

      Borba protiv prevare s rabljenim automobilima vrijedne 8,77 milijardi eura: prilika za Europu

      BYD donosi potpuno električni Atto 2 i za Europu! 45,1 kWh baterija, motor od 130 kW (174 KS) postavljen sprijeda, domet do 500 km,...

      OMODA & JAECOO službeno stigli u Hrvatsku: luksuz, tehnologija i sigurnost postaju dostupni svima

      Povežimo se

      86,315FansLike

      Zadnje objave

      Rally elita stiže u Hrvatsku – start 3.10. u 18 sati

      Autopress.hr - 11/09/2025 0

      Borba protiv prevare s rabljenim automobilima vrijedne 8,77 milijardi eura: prilika za Europu

      Autopress.hr - 11/09/2025 0

      Zašto je Best Motoring najbolja emisija o automobilima u povijesti?

      Kristian Sikavičev - 11/09/2025 0

      BYD donosi potpuno električni Atto 2 i za Europu! 45,1 kWh baterija, motor od...

      Igor Stažić - 11/09/2025 0

      ODABIR UREDNIKA

      Rally elita stiže u Hrvatsku – start 3.10. u 18 sati

      11/09/2025

      Borba protiv prevare s rabljenim automobilima vrijedne 8,77 milijardi eura: prilika...

      11/09/2025

      Zašto je Best Motoring najbolja emisija o automobilima u povijesti?

      11/09/2025

      POPULARNE OBJAVE

      Možete natočiti samo 30 litara! Nova ograničenja točenja goriva?

      23/10/2022

      Čuvajte se Slovenije, dosjetili se kako da uzmu još novca vozačima!

      23/04/2022

      Ovih 5 proizvođača guma valja zaobilaziti u širokom luku

      15/06/2025

      POPULARNE KATEGORIJE

      • Aktualno7798
      • Izbor uredništva1684
      • Tehnika750
      • Lifestyle459
      • Sport318
      • Tuning318
      • Povijest290
      • Test168
      • Servis118
      O NAMA
      PRATITE NAS
      Facebook
      • Početna
      • Aktualno
      • Test
      • Tehnika
      • Servis
      • Tuning
      • Sport
      • Lifestyle
      • Povijest
      © Autopress - Sva prava pridržana.
      We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy