BEZ DIZELA I BEZ STRUJE!!! Renault Austral nije samo Meganov ‘SUV’ brat, on želi postati puno više i to bez pomodarske elektrifikacije

0
637

PREMIJERA – VIDEO + 25 FOTO!!! Bez pomodarske elektrifikacije, a i bez dizela stiže atletski gra?en SUV! U Renaultu žele postaviti standarde u tehnologiji, ?istoj energiji i uslugama u industriji i C-segmentu. Najnoviji model u floti francuske marke prati dizajn limuzine, a u praksi zamjenjuje ‘ostarjeli’ Kadjar. Nije poznato zašto se Renault odlu?io povu?i s Kadjarom, no ?injenica je da Austral nema mnogo zajedni?kog sa svojim prethodnikom. Prvi primjerci stižu u Hrvatsku u zadnjem kvartalu.

U Renaultu su se o?ito našli usred prolje?a. S jedne strane ukidaju neke modele koji su se nekada odli?no prodavali (ili su s njima imali barem zna?ajne planove), poput Twinga, Scenica, Espacea i Kadjara, a s druge strane potpuno obnavljaju automobile koji su ostali u ponudi. Megane je doživio temeljnu promjenu, a sada njegovim stopama ide Austral.

Najnoviji model u floti francuske marke prati dizajn limuzine C segmenta, a u praksi zamjenjuje ‘ostarjeli’ Kadjar. Nije poznato zašto se Renault odlu?io povu?i, no ?injenica je da Austral nema mnogo zajedni?kog sa svojim prethodnikom. To se vidi ve? na prvi pogled, zahvaljuju?i puno elegantnijim linijama, no vanjštinom je Renault želio ostaviti dojam kvalitete.

To ?e biti dostupno isklju?ivo s paketom opreme Esprit Alpine, a Austral ?e biti prvi automobil u Renaultovoj gami koji ?e dobiti paket. Ina?e, krov vozila ?e uvijek biti prekriven crnom bojom.

Kako se Renault ve? dugo pripremao za završno predstavljanje Australa, o njegovu kokpitu mogli smo puno nau?iti i prije današnjeg predstavljanja. Dizajniran poput ?ahure, cijeli sustav, nazvan OpenR, sastoji se od digitalne instrument plo?e dijagonale 12,3 in?a i uspravnog zaslona dijagonale od 12 in?a.

To su prakti?ki potpuno povezani zasloni, koji su nadopunjeni projekcijskim zaslonom od 9,3 in?a, kao što su Google Maps, Google Assistant i tako dalje, a sustav ?e se automatski ažurirati putem oblaka. Za zvu?nu pozornicu, pak, više se ne?e brinuti Bose, no Renault se za pomo? obratio brendu Harman Kardon.

Kabina u Australu bit ?e jedna od najprestižnijih u segmentu, a i prostranija. U najboljim paketima opreme klasi?nu tkaninu zamijenit ?e Alcantara u kombinaciji s kožom na upravlja?u i umetcima od tkanine koja podsje?a na karbonska vlakna. U ovom slu?aju, papu?ice gasa i pragovi ?e nekako biti izra?eni od aluminija. Sa 27,4 in?a prostora za koljena u drugom redu, postavljen je za rekordera klase C u ovom segmentu.

Elektrika, u kombinaciji s benzinom – Plin može biti sasvim prikladan izbor. Odli?no za Austral

On ne?e biti dostupan kao elektri?ni automobil – niti kao dizel. Bit ?e dostupan samo s blagim hibridnim pogonskim agregatima ili kao klasi?ni hibrid. Osnova za sve motore bit ?e dva, i to 1,2-litreni trocilindri?ni i 1,3-litreni ?etverocilindri?ni. Od njih se tako?er o?ekuje da ?e zadovoljiti entuzijaste dizelaša, a pritom ?e pomo?i u smanjenju emisije CO2. Sustavna snaga pogonskih agregata bit ?e izme?u 130 i 200 ‘konja’ odnosno izme?u 94 i 146 kilovata.

Austral ?e tako?er biti dobro opskrbljena sustavima pomo?i. U gradskoj vožnji, upravljanje na ?etiri kota?a i automatsko upravljanje svakako su dobrodošli. Dapa?e, bit ?e puno više sustava, ?ak 32, što ?e biti dovoljno za autonomnu vožnju druge generacije. ?ak je i program Extended Grip unaprije?en, nude?i izbor izme?u ‘Snijeg’ i ‘All road’. Novi Austral – naziv dolazi iz latinskog, ali je pridjev koji bi se mogao prevesti kao ‘južni’ – kona?no ?eka ovdje. Ali ne u potpunosti. Iz Renaulta najavljuju da ?e prvI primjerci biti dostupni tek u zadnjem kvartalu ove godine.

SVJETSKA PREMIJERA NOVOG RENAULTA AUSTRAL – ‘NOUVELLE VAGUE’ TECH SUV

Renault predstavlja Renault Austral, novi elektrificirani SUV.

Napredna tehnologija, u?inkovitost i povezanost: Novi Austral je utjelovljenje strategije Renaulution i Renaultovog duha ‘Nouvelle Vague’ za SUV-ove C segmenta. Novi Austral uvodi ina?icu sportskog izgleda „Esprit Alpine“, prvi puta dostupnu na nekom Renaultovom modelu. Dizajniran na tre?oj generaciji platforme CMF-CD razvijene u okviru Alijanse, Novi Austral nudi razli?ite mogu?nosti elektrifikacije, uklju?uju?i i novi motor E-TECH Full Hybrid.

Moderniji i tehnološki napredniji, Novi Austral nudi napredne, proaktivne i inteligentne tehnologije, me?u kojima su i sustav 4CONTROL Advanced te 32 sustava za pomo? u vožnji.

Njegov veliki povezani zaslon OpenR s multimedijskim sustavom OpenR Link u sebi sadrži najbolje Googlove usluge i aplikacije.

Renault predstavlja ambiciozni model u svojoj paleti SUV-ova: Novi Renault Austral. Njegova ?e uloga biti poja?ati napore za osvajanje C segmenta koji predstavlja srž svjetskog automobilskog tržišta. Novi Austral dio je tradicije „automobila za život“ te ozna?ava novi korak u ofenzivi C segmenta zapo?etoj s Meganom Conquestom i Novim Meganom E-TECH Electric s neporecivo modernim pristupom. Cilj filozofije „Nouvelle Vague“ jest okrenuti marku da postane industrijsko mjerilo na podru?ju tehnologije, ?iste energije i usluga.

DIZAJN ‘SENSUAL TECH’

Vanjski dizajn: atletski gra?en SUV. Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a te ih upotpunjuje senzualno-tehnološkim dizajnom marke (“sensual tech”). Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima poput stražnjih LED svjetala s tehnologijom mikroopti?kih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugra?enih u prednja svjetla.

Vanjski dizajn Novog Australa je atletski, tehnološki napredan i elegantan.

Novi Austral dostupan je u sedam profinjenih boja karoserije, a ekskluzivna mat siva boja Schist, serijski dostupna za ina?icu Esprit Alpine, pomaže naglasiti njezin sportski izgled.

Kupcima viših ina?ica na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije. Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplatcima od 17 do 20 in?a – ve?inom dijamantne obrade.

Unutarnji dizajn: design: tehnološka ?ahura

Središte visokonapredne unutrašnjosti novog Australa ?ini veliki OpenR zaslon koji se sastoji od 12,3-in?nog vodoravnog zaslona instrumentne plo?e i 12-in?nog okomitog zaslona multimedijskog sustava. Tome još valja dodati i novi 9.3-in?ni Head Up zaslon, projiciran na vjetrobran. Svjetlina zaslona prilago?ava se vanjskom osvjetljenju, a odsjaje sunca sprje?avaju antirefleksivni premaz i tehnologija mikro-sjenila. Time je „sjenilo” koje obi?no natkriljuje instrumente postalo suvišno, dok je njegovo uklanjanje rezultiralo još suvremenijom i pro?iš?enijom armaturnom plo?om koja se doima kao da lebdi.

Novi Austral ima kliznu središnju konzolu koja ugla?enim i modernim dizajnom suptilno razdvaja voza?a od suputnika. U njoj se nalazi ergonomski dizajniran naslon za ruku koji se može pomicati naprijed i nazad što znatno olakšava upotrebu multimedijskog sustava i klavirskih tipki u podnožju. Na konzoli se tako?er nalazi i drža? pametnog telefona s induktivnim punja?em i prakti?ni pretinac za odlaganje stvari.

Ovisno o razini opreme i odabranoj dodatnoj opremi, unutrašnjost novog Australa može uklju?ivati pravo drvo, kožu, Alcantaru, podstavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izra?ene i na dodir ugodne materijale koji se savršeno kombiniraju s umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog kroma. Materijali vrhunske kvalitete pove?avaju dojam topline i prestiža u unutrašnjosti. Sve je to naglašeno dodavanjem podesivog ambijentalnog sustava osvjetljenja nazvanog LIVING LIGHTS.

Poput mnogih drugih „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu povijest, i Novi je Austral dizajniran za udobnost cijele obitelji. Putnici na stražnjoj klupi imaju 27,4 cm prostora za koljena što je me?u najboljim vrijednostima na tržištu.

Brojni prakti?ni pretinci smješteni su posvuda u kabini i svima dostupni, pa Novi Austral nudi oko 35 litara obujma prostora za pohranu. Neke od modularnih i svestranih ina?ica novog Australa imaju i stražnju klupu djeljivu u omjeru 2/3 : 1/3. Svaki se dio može individualno pomicati naprijed ili natrag za ?ak 16 cm.

Obujam prtljažnika u ina?icama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 dm3. U ina?icama s kliznom stražnjom klupom, obujam prtljažnika može se pove?ati na ?ak 575 dm3 prema normi VDA do 1525 dm3 s preklopljenom stražnjom klupom

Novi Renault Austral Esprit Alpine: nova luksuzna ina?ica marke Renault

Prvi puta na nekom Renaultovom vozilu, Novi Austral dolazi u ekskluzivnoj ina?ici Esprit Alpine u sportskom stilu nadahnutom jedinstvenim sportskim duhom Renaultove marke Alpine.

Novi Austral Esprit Alpine krasi još smjeliji dizajn te nova, posebno dizajnirana siva boja karoserije Schist. Ta ekskluzivna polusjajna boja posebno je formulirana da se osigura iznimna izdržljivost.

Sportski karakter naglašen je umetkom na prednjoj masci i aerodinami?nim prednjim spojlerom oboje mat sive boje, 20-in?nim aluminijskim naplatcima Daytona s oznakom marke Alpine, mat crnim krovnim nosa?ima te sjajno crnim ukrasima na karoseriji. Na bo?nim stranama nalaze se dvije oznake „Esprit Alpine” koje upotpunjuju niz jedinstvenih dodataka ove ina?ice.

Iznutra, Esprit Alpine tako?er skriva brojne specifi?ne elemente: presvlake u kombinaciji Alcantare i tkanine u imitaciji uglji?nih vlakana, prošivene dvostrukim plavim šavovima Alpine, upravlja? presvu?en Nappa kožom ukrašen umetcima od Alcantare i šavovima u crvenoj, bijeloj i plavoj boji, aluminijske papu?ice i kvake na vratima tako?er s ‘Alpine’ oznakom.

PLATFORMA I MOTORI: MANJE EMISIJA CO2 ZA VE?I UŽITAK U VOŽNJI

Nova platforma, nove performanse. Novi Renault Austral prvi je Renaultov model utemeljen na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse. Šasija novog Australa dostupna je u dvije izvedbe: s torzijskom osovinom za ina?ice s upravljanjem dvama kota?a ili multi-link stražnjim ovjesom sa sustavom 4CONTROL Advanced za ina?ice s upravljanjem ?etirima kota?ima.

Krug okretanja ina?ica s upravljanjem ?etirima kota?ima iznosi svega 10,1 m pa je manevriranje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!

Novi Austral ima pomno osmišljenu i krutu šasiju koja savršeno uravnotežuje vozne osobine, udobnost i upravljivost za potpuni užitak u vožnji.

Motori s najnižom potrošnjom goriva i najmanjim emisijama zaga?iva?a

Novi Renault Austral dostupan je s paletom inovativnih elektrificiranih motora kojom ?e pokriti sve vrste uporabe pri kojoj voza?i ne?e morati mijenjati navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) s maksimalnom snagom do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.

U Novom Australu bit ?e predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Rije? je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove su prednosti bolje performanse, ve?i užitak u vožnji te smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunja?em kombiniranom s elektri?nim motorom, 1,7 kWh / 400V litij-ionskom baterijom i 7-stupanjskim mjenja?em. Razvija kombiniranu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenuta?na isporuka okretnog momenta i automatsko pokretanje u elektri?nom na?inu rada, ?ime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna posve elektri?nih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizira razinu potrošnje goriva i razinu emisija CO2 (po?etne vrijednosti potrošnje kre?u se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) te se odlikuje jednim od najnižih uporabnih troškova u segmentu hibridnih SUV-ova

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced)…

… premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizelski motor. Pogon kombinira najnoviji 1,2-litreni trocilindarski benzinski turbomotor, 48 V litij-ionsku bateriju i elektropokreta?. Zbog motora snage 130 KS i ru?nog mjenja?a, Novi Austral ugodan je za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljoj razini u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Razli?ita podešenja na tom pogonu dovela su do maksimalne energetske u?inkovitosti i 20 % manje potrošnje goriva u usporedbi s potrošnjom ekvivalentnog termi?kog motora

Blagi hibridni motor prva je razina hibridizacije dostupna za Novi Austral. Temelji se na 1,3-litrenom ?etverocilindarskom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem ve? dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokreta? i 12 V litij-ionska baterija. Motori s dvjema opcijama snage (140 KS i 160 KS) kombinirani su s automatskim mjenja?em X-TRONIC, dok je ina?ica snage 140 KS dostupna i sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em. Ina?ica sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrijednostima emisija CO2 (136 g/km) u mješovitom ciklusu vožnje.

Elektrifikacijska tehnologija i funkcije za ekološku vožnju

Kao dodatak najnovijoj generaciji E-TECH tehnologije, uz novi benzinski motor, optimizirani prijenos i pove?ani kapacitet baterija (od 240V do 400V) novi je model opremljen još dvjema inovacijama. Sustav klima-ure?aja ima inovativni rashladni mehanizam za optimalni rad u svim klimatskim uvjetima.

Sva tri elektri?na motora Novog Australa imaju funkciju regenerativnog ko?enja. Voza? može birati izme?u ?etiri na?ina rada s pomo?u gumba iza upravlja?a.

U ina?ici s hibridnim motorom E-TECH, sve informacije o energiji prikupljenoj otpuštanjem papu?ice gasa ili ko?enjem prikazuju se izravno na zaslonu instrumentne plo?e.

Funkcija intuitivne ekološke vožnje pomaže voza?u da vozi štedljivije tako što mu na zaslonu instrumentne plo?e ili na 9,3-in?nom head-up zaslonu daje do znanja kada treba otpustiti pritisak s papu?ice gasa (npr. prilikom ulaska u oštri zavoj, kružni tok, u slu?aju nižeg ograni?enja brzine, približavanja postaji za naplatu cestarine ili raskrižjima sa znakom obveznog zaustavljanja ili znakom križanja s cestom s prednoš?u prolaska). U ina?ici s E-TECH hibridnim motorom, pomo?nik za ekološku vožnju kombiniran je s pomo?nikom za intuitivnu hibridnu vožnju što olakšava planiranje vožnje na elektri?ni pogon.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com