Kako izvesti ?iš?enje akumulatora i na kojim automobilima je to nepotrebno?

0
561

Nije preporuka da se kod današnjih vozila odvajaju kleme jer nepoznavanjem servisne procedure mogu?e je oštetiti elektroniku vozila, prenosi RevijaHAK.

O potrebi za ?iš?enjem akumulatora piše HAK-ov tehni?ki savjetnik Marin Morava. Kleme akumulatora nekad su se puno više ?istile i s današnjim tehnologijama akumulatora mala je potreba ?istiti ih, osim kad servis izvodi redovnu zamijenu akumulatora. Današnje tehnologije akumulatora imaju bolji na?in odzra?ivanja akumulatora preko separatora koji odvaja iz plina teku?inu i ne dozvoljava da izlazi kao nekad u okolinu. Nekad su to bile pare koje sadrže kiselinu pa su kleme akumulatora zbog tog efekta bile prve na udaru što je rezultiralo jakom oksidacijom klema i potrebom za održavanjem klema.

Nije preporuka da se kod današnjih vozila odvajaju kleme jer nepoznavanjem servisne procedure mogu?e je oštetiti elektroniku vozila pa je preporuka, ako se uo?i oksidacija na klemama, da se odradi ?iš?enje u servisu. Ako ste korisnici starijih vozila bez klima ure?aja i s malo elektronike te ako vozilo koristi tip akumulatora kojeg je potrebno održavati zbog kontrole i stanja elektrolita preko servisnih ?epova tada ?e vjerovatno biti potrebno ?eš?e ?iš?enje klema.

Prije odvajanja klema potrebno je u?initi sljede?e:
– isklju?ite vozilo iz kontakta
– isklju?ite alarm ako ga vozilo ima
– podignite poklopac motora ako je akumulator u motornom prostoru
– isklju?ite sva el. trošila u vozilu
– izvadite klju?eve iz vozila, spustitite jedno staklo vozila ako je mogu?e straga, s ru?nim podiza?em i zatvorite vrata
– pri?ekajte 10 min prije odvajanja minus kleme kako bi osigurali da se sva el.trošila isklju?e

Za ?iš?enje klema koristite jednokratne rukavice jer oksidacija na klemama može nadražiti kožu i ne dirajte lice rukama jer oksidacija s klema može biti iritantna za kožu. Tako?er, zaštitne nao?ale za o?i su obavezne kao i pridržavanja svih onih sigurnosnih mijera koje je proizvo?a? priložio uz akumulator kako bi se održala ispravna zaštita na radu.

Odstranjivanje debelih naslaga oksida može prvo zapo?eti polijevanjem vodom ili špricanjem s sprejem za ?iš?enje kontakta kako bi se prvo otopile debele naslage oksida, da se, potom, odvojene kleme mogu mehani?ki o?istiti brusnim papirom ži?anom ?etkom. Dostupne su i ?etke koje su svojim oblikom namijenjene za ?iš?enje klema akumulatora.

Završetkom ?iš?enje klema spojite plus pa završno minus na akumulator i ne mažite mast na spojeve akumulatora jer je mast izolator. Spojene kleme na akumulator se mogu konzervirati izvana s masti kako bi se smanjilo oksidiranje. Svakako kod novijih akumulatora na kiselinu bez potrebe za održavanjem (bez ?epova za kontrolu elektrolita) nije potrebno konzervirati kleme izvana jer prilikom zamjene akumulatora vašem serviseru stvarate nepotreban posao odmaš?ivanja klema.

Svakako ne zaboravimo, nestru?nim rukovanjem u ovoj radnji možemo izazvati veliku štetu na vozilu i mogu?e je izazvati eksploziju akumulatora s velikim posljedicama za vaše zdravlje. Razmislite, ako niste sigurni u ono što izvodite na vozilu, bolje je odustati.

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com