Klini?ka testiranja: glas kupaca

0
287

U istraživanjima pod nazivom „klini?ka testiranja”, potencijalni kupci imaju priliku u potpunoj tajnosti isprobati prvi prototip nekog budu?eg modela. Renaultovi projektni timovi na taj na?in stje?u uvid u prve dojmove kupaca, prikupljaju njihova mišljenja i donose klju?ne odluke ?ak tri godine prije predstavljanja novog modela. Za timove proizvo?a?a automobila koji mjesecima rade na takvom projektu, kao što je slu?aj s Renaultovim timovima, to je odlu?uju?i trenutak koji im omogu?uje da provjere jesu li potencijalni kupci u potpunosti shvatili vrijednost koju generira vozilo. Céline, voditeljica Odjela za prikupljanje informacija o potroša?ima i stru?njakinja za mišljenje kupaca u Renault Grupi, povjerila nam je kako zapravo izgledaju klini?ka testiranja potencijalnih kupaca.

Pojam „klini?ki” poznat nam je iz medicine, a potje?e od gr?ke rije?i za brigu o pacijentima u bolesni?koj postelji. Me?utim, u kontekstu automobilske industrije, kupci preuzimaju ulogu pacijenata kao predmeta prou?avanja.

KLINI?KA TESTIRANJA MOGU U POTPUNOSTI PROMIJENITI SMJER RAZVOJA PROJEKTA
Prije samo godinu dana predstavljen je Renaulution, strateški plan Renault Grupe ?iji je cilj u što kra?em vremenu razviti vozila i usluge koje generiraju još ve?u vrijednost za kupce. Stavljanje na tržište još naprednijih automobila u relativno kratkom roku nije mogu?e bez ve?eg uvažavanja zahtjeva i potreba kupaca. Klini?ka testiranja izravno se nadovezuju na takav pristup.

Osmišljena su da pobude i pomognu analizirati reakcije potencijalnih kupaca koji prototip novog vozila uspore?uju s nekim konkurentnim modelom. Testovi uklju?uju prikupljanje i analizu mišljenja, reakcija i emocija, kako verbalnih tako i neverbalnih, a sve kako bi se provjerilo ispunjava li novi model sve elemente klju?ne da bi ostvario uspjeh prije nego što bude pušten u prodaju. Uvjerljiv koncept, privla?an dizajn, bolji dojam modela u odnosu na konkurentna vozila i dostupnost usluga po prihvatljivoj cijeni kriteriji su koji se temeljito prou?avaju. Cilj je utvrditi nailazi li razvojni model na dobar odjek kod kupaca, što je dodatna potvrda za projektne timove i rukovoditelje projekta.

Céline dodaje kako su „klini?ka testiranja faza razvoja automobila kojoj se projektni timovi posebno vesele, ali i više od toga. To je trenutak istine u kojem saznajemo pravu vrijednost razvojnog modela”.

Renault Grupa odlu?ila je predstaviti 24 nova modela do 2025., uklju?uju?i 10 elektri?nih modela obuhva?enih strateškim planom Renaulution. Uspješnost i rezultati klini?kih testiranja, kojih se godišnje provodi od pet do deset, u tom svjetlu postaju još važniji. Timovi Odjela za prikupljanje informacija o potroša?ima i specijalizirane agencije zato neprestano rade na ostvarivanju ambicioznih i perspektivnih proizvodnih planova. Céline dodaje kako „?injenica da su prototipi gotovo svih modela za 2024. testirani i predstavljeni ve? 2021. godine dovoljno govori o kolektivnom iš?ekivanju i brzom tempu koji trenuta?no održavamo”.

OSIGURAVANJE NAJBOLJIH UVJETA ZA SUDIONIKE TESTIRANJA, TIMOVE I VOZILA
Klini?ka testiranja obuhva?aju osam tjedana planiranja i organizacije. Vode?i se strogim popisom specifikacija koji je sastavio Odjel za prikupljanje informacija o potroša?ima, specijalizirane agencije za istraživanje tržišta oblikuju i nadziru sve aspekte testiranja: od odabira sudionika i lokacija, pripreme i logistike, planiranja i vo?enja testiranja preko prikupljanja i tuma?enja podataka pa sve do izrade završnog izvješ?a i zastupanja kupaca tijekom savjetovanja i donošenja odluka.

Predanost i kreativnost nužni su kada je u pitanju implementacija pravih resursa za neometano odvijanje testa. Kako se ne bi utjecalo na mišljenje sudionika i izazvala pristranost, pazi se na baš svaki detalj, uklju?uju?i i na?in na koji su vozila izložena u prostoru. Posljednje, ali nipošto i manje važno, potrebno je zajam?iti potpunu povjerljivost u svakoj fazi testiranja. Curenje bilo kakvih povjerljivih informacija moglo bi imati neželjene posljedice za Renault Grupu i agenciju koja provodi testiranje. Kako bi se to sprije?ilo, timovi Odjela za prevenciju i zaštitu Renault Grupe uklju?eni su u svaku fazu pripreme ovih testiranja, a samu provedbu testiranja nadziru sigurnosni službenici.

Od pet godina koliko je potrebno za razvoj automobila, klini?ka testiranja provode se tri godine prije nego što bude pušten u prodaju, što je više od polovice razdoblja predvi?enog za njegov razvoj. Neovisno o potrebama tvrtke, za to joj je vrijeme na raspolaganju obi?no samo jedan prototip. S obzirom na to, raspored klini?kih testiranja strogo je odre?en dostupnoš?u tog oskudnog resursa, pri ?emu se vodi ra?una o tome da bude na raspolaganju i za ostale potrebe tvrtke. Odjel za prikupljanje informacija o potroša?ima nedavno je udvostru?io (a u nekim slu?ajevima i utrostru?io!) broj zemalja uklju?enih u klini?ka testiranja kako bi prikupio što raznolikija mišljenja. ?itav bi postupak stoga trebao te?i glatko. No, treba imati na umu da jedan prototip ne može istovremeno biti predstavljen u više zemalja, budu?i da se s jedne ispitne lokacije na drugu mora prevesti na siguran na?in i u tajnosti. Svaki prototip tretira se kao najdragocjenija rukotvorina. Kada stigne na ispitnu lokaciju, vozilo mora biti u savršenom stanju i zašti?eno od potencijalnih ošte?enja. Pogreškama jednostavno nema mjesta.
Céline isti?e kako „novo vozilo treba prezentirati uz bok s drugima, kao u izložbenom salonu. Da bi stekli pravi prvi dojam, sudionici testiranja moraju biti svjesni proporcija prototipa i razumjeti njegove karakteristike. Tako?er, moraju ga mo?i usporediti sa stvarnim i poznatim mjerilima”.

Projektni timovi, okupljeni u posebnoj prostoriji, slušaju reakcije sudionika. Prva saznanja obi?no uzrokuju napetost i uzbu?enje me?u njima, a to ubrzo preraste u zanimljive, strastvene i unosne rasprave. Ako sudionicima treba predugo da shvate koncept ili na njega reagiraju na neo?ekivan na?in, prostorijom ?e zavladati napetost. No ako su prve reakcije pozitivne, pronijet ?e se val olakšanja. Svaka povratna informacija ima mo? da izazove burne reakcije i potakne spontanu raspravu me?u ?lanovima projektnog tima. Osim toga, niti jedno testiranje ne prolazi bez komentara poput: „Rekao sam ti da to ne?e uspjeti” ili „Vidiš, s pravom smo vjerovali u to i inzistirali na tome”. Sudionici ?esto daju ?udne primjedbe, zbog ?ega ?itav projektni tim zna prasnuti u itekako zaslužen smijeh. Svaki ?lan tima doživljava klini?ko testiranje kao da o njemu ovisi održivost cijelog projekta. Zato ne ?udi da ulažu toliki napor u njegovu provedbu.

REZULTATI TESTIRANJA S KOJIMA SE TEŠKO POMIRITI ILI KOJE JE TEŠKO UKLJU?ITI U PROJEKT
Prema op?em pravilu, sve analize iz klini?kog testiranja trebale bi postati dostupne šest tjedana nakon njegove provedbe. No, na glavni zaklju?ak i eventualne prepreke trebalo bi ukazati i ranije. Vrijeme je od klju?ne važnosti, posebno s obzirom na ?injenicu da u rasporedu treba predvidjeti vrijeme za razradu bilo kakvih protumjera s obzirom na rezultate testiranja.

Osim ako nije rije? o nepopravljivoj pogrešci, timovi ne moraju kretati ispo?etka ili mijenjati ?itavu strukturu vozila nakon klini?kih testiranja. Ipak, Céline se sje?a i projekata koje je trebalo naglo prekinuti. Timovi bi katkad morali odgoditi testiranja ili se pridržavati vrlo tijesnih rasporeda za provedbu nužnih prilagodbi. Klini?ko testiranje sada se provodi prije finalizacije dizajna vozila. Renault Grupa nedavno je uklju?ila ovaj korak u raspored projekta kako bi stvorila prostor za korektivne mjere koje ranije nije bilo mogu?e uklju?iti. Bez obzira na to radi li se o promjeni dizajna karoserije ili elemenata stražnjeg kraja, dodavanju novih dijelova bez kojih dizajn nije potpun (primjerice panoramskih prozora) i redizajniranju dijelova unutrašnjosti s pomo?u elemenata koji su ranije nedostajali ili pak nisu bili zadovoljavaju?i, svakako je dobro imati vremena za popravke – osobito kada se treba uhvatiti ukoštac s ve?im površinama koje zahtijevaju opsežne preinake.

KLINI?KA TESTIRANJA UKAZUJU NA NOVE VJETROVE U AUTOMOBILSKOJ INDUSTRIJI
Sva testiranja, uklju?uju?i i ona klini?ka, u zadnje nam vrijeme donose nove i zanimljive informacije. Primjerice, kupci imaju vrlo zrela i jasna o?ekivanja od elektri?nih vozila. Doseg, performanse, ekonomi?nost i infrastruktura punionica neka su od pitanja koja ih brinu i o kojima raspravljamo. Elektri?na i elektrificirana vozila sve su prisutnija na europskom tržištu, a posebice u Renaultovoj ponudi. Zato je još važnije da održimo dana obe?anja.

Iako takva pitanja tek odnedavno mu?e automobilsku industriju i naše kupce, ona nisu novost za Renault Grupu. Zahvaljuju?i bogatom iskustvu i dobroj perspektivi, Grupa je spremna odgovoriti na nove teme i izazove koji iz njih proizlaze.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com