Nova Ford Kuga iz litre goriva izvlači gotovo 30% veći doseg

0
844

Uspoređujući pojedinačne nove Kuga pogonske sklopove s njihovim usporedivim dosadašnjim motorizacijama, potrošnja goriva je poboljšana do 28 posto (NEDC). Osim toga, potpuno novom Kuga Plug-In Hybridu s nultom emisijom, s mogućnošću vožnje u potpuno električnom modu, prosječna potrošnja goriva je poboljšana za 31 posto.
Kuga Plug-in hibrid i Kuga EcoBlue Hybrid (48-voltni blagi hibrid) prvi put uvode elektrificirane pogonske sklopove u model Kuga i dostupni su od početka ove godine. Kuga Hybrid sa samopunjenjem baterije na tržište će stići uskoro.
Kupcima su na raspolaganju i sofisticirani Ford EcoBlue dizelski i EcoBoost benzinski motori.

Osmišljena učinkovitost
Potpuno nova Kuga prvi je SUV koji se temelji na novoj Fordovoj globalnoj fleksibilnoj arhitekturi pogona na prednje kotače koja donosi bolju aerodinamiku za bolju potrošnju goriva i smanjenje mase. U usporedbi sa sličnim dosadašnjim modelima masa je manja do 80 kg.

Veće korištenje aluminija smanjilo je masu Kuge, u čemu aluminijski dijelovi ovjesa sami učestvuju sa 6,8 kg, kompozitno-aluminijski odbojnik dalje je donio uštedu od 6,1 kg i lakši kočioni sustav dodatno je još uštedio 0,8 kg.
Dodatne uštede na masi uključuju lakše tepihe, olakšane amortizere pa su tako čak i zvučnici audio sustava napravljeni od lakog materijala neodimija.
Bez obzira na veće dimenzije nove Kuge, u usporedbi s odlaznim modelom aerodinamika je poboljšana. Optimizirana zaštita podvozja, brtve na vratima i krovni nosači koji se lagano sklapaju, doprinijeli su dramatičnom smanjenju otpora zraka od gotovo 4 posto.

Različite vrste pogona

Kuga Plug-In Hybrid:
• Kombinira 2,5-litarski benzinski motor Atkinsonova ciklusa, električni motor i generator s litij-ionskom baterijom kapaciteta 14,4 kWh.
• Baterija se može napuniti pomoću priključka za punjenje montiranog na prednji blatobran i automatski se puni u vožnji pomoću tehnologije regenerativnog kočenja.
• Vozači mogu birati kada i na koji način koristiti električnu energiju iz baterije koristeći jedan od modova vožnje – EV Auto, EV Now (sada), EV Later (kasnije) i EV Charge (punjenje). Kad se baterija isprazni na najmanju razinu, Kuga se automatski vraća u mod vožnje EV Auto – dopunjavajući snagu benzinskog motora električnim, koristeći obnovljenu energiju kočenja za optimiziranu potrošnju goriva.

Kuga EcoBlue Hybrid:
• Unaprjeđuje Fordov 2,0-litreni EcoBlue dizelski motor od 150 KS s 48-voltnom tehnologijom blagog hibrida.
• Integrirani starter/generator (BISG) s pogonskim remenom zamjenjuje standardni alternator, omogućavajući oporavak energije tijekom usporavanja vozila i punjenje 48-voltnog litij-ionskog zrakom hlađenog paketa baterija.
• BISG također djeluje kao motor, koristeći pohranjenu energiju za električni okretni moment za pomoć dizelskom motoru pri normalnoj vožnji i ubrzanju, kao i za pokretanje električnih pomoćnih trošila u automobilu. 48-voltni sustav omogućuje Kuginoj auto start-stop tehnologiji pokretanje u većem broju situacija radi dodatne uštede goriva.

Kuga EcoBoost:
• Dostupan u rasponu od 120 do 150 KS, Fordov 1,5-litreni EcoBoost benzinski motor opremljen je Fordovim sustavom deaktivacije cilindra, prvim takvim sustavom predstavljenim u trocilindarskom motoru na tržištu, koji omogućava deaktiviranje jednog cilindra pri laganom opterećenju motora.

Kuga EcoBlue:
• 2,0-litreni EcoBlue sa 190 KS i 1,5-litreni EcoBlue dizelski motori optimiziraju potrošnju goriva i emisije značajkama koje uključujući visokotlačno ubrizgavanje goriva i integrirani usisni razvodnik.

Kuga Hybrid:
• Očekuje se na tržištu tijekom godine, a koristi samopunjivi hibridni pogonski sklop koji omogućuje potpuno čistu električnu vožnju i kombinira 2,5-litreni Atkinsonov benzinski motor, električni motor, generator; litij-ionsku bateriju i u Fordu razvijen automatski mjenjač s raspodjelom snage.

Ford je najavio da će elektrificirati sva buduća putnička vozila koja dolaze na tržište, a predstavit će 18 elektrificiranih vozila u Europi do kraja sljedeće godine.

Vodeća učinkovitost u klasi:

• Kuga Plug-In Hybrid s potrošnjom od 1.2 l/100 km i CO2 emisijom od 26 g/km prema NEDC-u (od 1.4 l/100 km i 32 g/km prema WLTP-u) s potpuno čistom električnom vožnjom od 72 km prema NEDC-u (56 km prema WLTP-u).
• Kuga EcoBlue Hybrid s potrošnjom 4.3 l/100 km i CO2 emisijom od 111 g/km prema NEDC-u (od 5.0 l/100 km i 132 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 1.5-litreni EcoBoost s potrošnjom od 5.5 l/100 km i CO2 emisijom od 125 g/km prema prema NEDC-u (od 6.6 l/100 km i 150 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 1.5-litre EcoBlue dizel s potrošnjom od 4.2 l/100 km i CO2 emisijom od 109 g/km prema NEDC-u (od 5.1 l/100 km i 133 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 2.0-litre EcoBlue dizel s potrošnjom od 4.8 l/100 kmi CO2 emisijom od 127 g/km prema NEDC-u (od 5.9 l/100 km i 155 g/km prema WLTP-u).