Premijera: Ranger Raptor! Bogu hvala, ima još uvijek onih koji ne mogu bez V6 i benzina

0
490

Bravo Ford i Volkswagen! I prije dolaska klasi?nog Rangera, otkrivena je i verzija Raptor, na tržište dolaze u isto vrijeme. Kombinacija Volkswagena i Forda u ponudu je vratila i mo?an šesterocilindri?ni motor. Umjesto 3,2 nudi ‘samo’ tri litre obujma.

U prethodnoj generaciji najpopularnijeg pick upa, Ford Ranger Raptor uvjerio je mnoge europske kupce koji bi se ina?e odlu?ili za klasi?ni Ranger. I premda je nudio bogatu zalihu snage, mnogi su i dalje mislili da ?e šestocilindraš, kakav je Ford nudio kupcima u prvim godinama modela, stati ispod haube, no onda su ga obustavili proizvoditi.

Kao što je poznato, kombinacija Volkswagena i Forda navela je ameri?ku marku da u ponudu vrati šesterocilindri?ni motor. Umjesto 3,2 nudi ‘samo’ tri litre obujma, ali zato opslužuje ?ak dva turbo puhala i 288 ‘konja’ ili 212 kilovata snage. Benzinski, a ne dizel motor.

Povrh toga, bit ?e još 491 Nm okretnog momenta. Za ove brojke i rezultate pobrinuo se odjel Ford Performance.Blok motora jedna je od to?aka koje Ford radije isti?e. Izra?en je od legure željeza i grafita, što ga ?ini 75 posto ja?im i ja?im od klasi?nih blokova željeznih legura. Kao rezultat toga, tako?er mu omogu?uje ve?e optere?enje nego što ga zahtijevaju razli?iti ispušni programi.

Posebna pozornost motoru i ovjesu

Bit ?e ih ?etiri: Quiet (dizajniran za vožnju sa što manje buke), Normal (dizajniran za normalnu upotrebu), Sport (koji pruža malo otvoreniji ispušni sustav) i Baja. Prema Fordu, potonji je namijenjen samo za terensku upotrebu, ali omogu?uje voza?u da iskoristi maksimalan potencijal motora. Na primjer, inženjeri su osmislili sustav razvijen za GT sportaša, koji osigurava da se turbo punja?i rotiraju do tri sekunde nakon što voza? otpusti papu?icu gasa, što omogu?uje bržu isporuku snage prilikom, recimo, izlaska iz zavoja.

Na prvi pogled, Raptor (unato? crnoj haubi s velikim Fordovim natpisom) ne isti?e se toliko kao prethodnik s relativno diskretnim rubovima karoserije, ali je doživio radikalne promjene u izgledu – i konstrukciji.

Uz spomenutu dodatnu opremu dobio je niz poja?anja šasije, uklju?uju?i i poja?anje nosa?a rezervnih guma, C-stupova, karoserije i tako dalje. Izme?u ostalog nudi ja?e, ali ujedno i lakše aluminijske donje i nadlaktice oblika, redizajniranu Watt kariku na stražnjoj osovini i ovjes s dužim hodom.

Njegov središnji dio su aktivni amortizeri Fox Live Valve (prvi put predstavljeni u Fordu F-150 Raptor 2019.) koji omogu?uju gotovo trenutno podešavanje površine vožnje u suradnji s programima vožnje.off-road programima. Potonji ?e biti prilago?en za vožnju po kamenju, pijesku i snijegu, blatu te za najdinami?niju vožnju. Vozilo ?e tako?er prilagoditi rad motora, automatskog 10-stupanjskog ovjesnog mjenja?a kao i elektroni?ki upravljanog mjenja?a s dva stupnja prijenosa na zahtjev i blokadom prednjeg i stražnjeg diferencijala.

Naravno, udobnosti u kabini ne?e nedostajati jer ?e Raptor biti opremljen svim najboljim dodacima koje je Ford najavio u Rangeru, od 12-in?nog infotainment zaslona do Bang & Olufsen zvu?nog sustava, jantarne ambijentalne rasvjete, mnogih naran?asti elementi i, naravno, koža na svim sjedalima.

Ford je Raptor u prijašnju generaciju predstavio tek u drugoj polovici životnog vijeka, a ova se ‘greška’ ovoga puta ne?e ponoviti. Na odabranim europskim tržištima bit ?e dostupan prije kraja ove godine (na po?etku Rangerove prodaje), a tada ?e biti poznate i cijene.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com