MG F ima središnje smješteni motor i koristi stražnji pogon, a platneni sklopivi krov dodatni je element u formuli klasi?nog britanskog dvosjeda. Ovaj roadster iz 1990-ih nastao je kao nasljednik sportskih modela nekadašnjeg British Leyland konglomerata; razvijan je dok je Rover bio u vlasništvu British Aerospace, a prva generacija/Mk 1 (1995. – 1999.) je prodavana nakon što ga je kupio BMW.
Ja?a verzija 1.8 rednog ?etverocilindarskog motora koristila je varijablino upravljanje ventilima i davala 147 KS. Radi se o Roverovoj K-seriji motora s poznatim problemom dihtunga glave i pregrijavanja, a kao mogu?e rješenje pokazalo se premještanje termostata i ugradnja kvalitetnijih brtvi. Ipak, taj je motor korišten u brojnim britanskim, a kasnije i kineskim automobilima (budu?i da su kineske tvrtke preuzele vlasništvo sredinom 2000-ih).
Stjepan trenutno prodaje svoj MG F iz 1997., na kojem je brušena glava motora prilikom obavljanja potrebnih servisa, a oglas možete pogledati ovdje.
Foto: Tomislav Keglevi?