Facebook
Prijavite se
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Prijavite se
Dobrodošli!Prijavite se na svoj račun
Zaboravili ste zaporku?
Privatnost
Oporavak lozinke
Obnovite lozinku
Pretraži
Facebook
  • Prijavite se / Pridružite se
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Prijavite se
Dobrodošli! Prijavite se na svoj račun
Zaboravili ste zaporku? Pomoć
Privatnost
Oporavak lozinke
Obnovite lozinku
Lozinka će vam biti poslana e-poštom.
AutopressHR
  • Početna
  • Aktualno
  • Test
  • Tehnika
  • Servis
  • Tuning
  • Sport
  • Lifestyle
  • Povijest
Naslovna Aktualno Novi Nissanov logotip uvertira je u novu ere marke
  • Aktualno

Novi Nissanov logotip uvertira je u novu ere marke

By
Autopress.hr
-
17/07/2020
0
298
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila marke i mnogo više od toga. Djelovao je kao znak raspoznavanja, posjetnica, stisak ruke i prvi znak dobrodošlice kupcu koji se sprema otkriti uzbu?enje koje pružaju Nissanova vozila. Nissanov logotip više je od desetlje?a odražavao filozofiju osniva?a Yoshisukea Aikawe koja glasi: „Shisei tenjitsu o tsuranuku” odnosno „Ako je vaše uvjerenje ?vrsto i nepokolebljivo, prodrijet ?e ?ak i u Sunce”.

    Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran toj tradiciji, a dijelom odražava zna?ajne promjene koje su se tijekom posljednja dva desetlje?a zbile u našem društvu. Prepoznatljivi logotip obnovljen je kako bi ozna?io zaokret marke prema budu?nosti i njezinu neprekidnu povezanost s vlastitim bogatim naslje?em i tradicijom inovacije. Naziv tvrtke ostaje središnjim dijelom logotipa kao prepoznatljivi izraz marke koji istovremeno evocira uspomene na prošla postignu?a i najavljuje novu evoluciju.

    Kako se kalio novi logotip
    Sve je po?elo još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn, krenuo istraživati nove mogu?nosti vizualnog identiteta marke i izgleda logotipa. Zadužio je dizajnerski tim koji je predvodio Tsutomu Matsuo, zamjenik glavnog direktora Nissanova odjela za napredni dizajn, da ispita sve mogu?nosti novog dizajna, po?evši od neznatnih preinaka do potpune obnove izgleda. Albaisa je zatim uputio tim predvo?en Matsuom da izradi logotip koji je istovremeno „uzak, svijetao i fleksibilan”.
    „Nadahnula su me revolucionarna otkri?a u podru?ju znanosti, tehnologije i povezanosti koja su zna?ajno promijenila živote kupaca”, rekao je Albaisa. Kao što možete pretpostaviti, u našim su se glavama po?ele ra?ati zamisli o digitalnom vizualnom identitetu.”
    Tijekom sljede?e dvije godine dizajnerski tim marljivo je skicirao i razvijao nekoliko verzija logotipa, imaju?i na umu Aikawine rije?i: „Budite strastveni, budite inovativni, usudite se izazvati.”

    Tim je morao ispitati nekoliko varijabli, uklju?uju?i i odluku da na budu?im elektri?nim modelima logotip bude osvijetljen, donesenu u ranoj fazi razvoja. To je donijelo odre?ene tehni?ke izazove. Na primjer, bilo je potrebno pažljivo procijeniti debljinu vanjskog ruba logotipa kako bi djelovao upe?atljivo kada se osvijetli, kao i osigurati da bude uskla?en s vladinim propisima u pogledu osvijetljenih dijelova automobila. Logotip je trebao ostavljati snažan dojam i kada nije osvijetljen, primjerice u tiskanom ili digitalnom izdanju.

    Neovisno o mediju, novi logotip trebao je nedvosmisleno i snažno isticati marku.
    Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip. Budu?i da je više djelovao kao da je dizajniran, a manje kao da je proizveden, bio je prikladan za uporabu u virtualnom i stvarnom svijetu. Proces je zapo?et u tri dimenzije, a nastavljen je u dvije. Najprije smo skicirali logotip ?iji je osvijetljeni dio trebao predstavljati marku u dvodimenzionalnoj formi.

    Novi dizajn omogu?io je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se ozna?ava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvo?a?a tradicionalnih automobila.
    „Novi Nissanov logotip prenosi našu glavnu poruku koja je sadržana i u njegovim prethodnim verzijama: Ako je vaše uvjerenje ?vrsto i nepokolebljivo, prodrijet ?e ?ak i u Sunce”, rekao je Matsuo. „?vrsta vjera u snagu postignu?a nikada nas nije napustila. To se najbolje vidi u našim revolucionarnim nastojanjima da potaknemo elektrifikaciju, razvijemo sustave za pomo? u vožnji i u?inimo svoja vozila još umreženijima. Naš logotip svjedo?i o svemu tome ve? na prvi pogled, isti?u?i našu predanost kupcima, zaposlenicima i društvu u cjelini.”

    Snažna prisutnost koja dopire do kupaca
    Digitalno i fizi?ko izdanje novog logotipa bit ?e predstavljeno u srpnju. Nissanova elektri?na vozila sadržavat ?e ekskluzivni logotip osvijetljen s pomo?u 20 LED svjetlosnih elemenata (koji ozna?avaju 20 godina od predstavljanja prethodnog logotipa) u znak Nissanove okrenutosti elektri?noj budu?nosti.
    Nakon toga novi logotip bit ?e predstavljen u razli?itim medijima: od zaglavlja u tiskanim medijima preko oznaka u koncesijama do društvenih mreža i digitalnog oglašavanja. Jedna od naše ?etiri verzije logotipa bit ?e prilago?ena za uporabu u najrazli?itijim komunikacijskim kanalima.

    U pojedinim digitalnim zapisima i videozapisima naš ?e logotip „oživjeti” tako što ?e se pomicati i pulsirati na razli?itim pozadinama kako bi ozna?io neprestano mijenjanje svijeta oko nas i prilagodljivost koja je potrebna kako bismo i dalje bili uzbudljivi, relevantni i zanimljivi.

    Nedavno predstavljeni prvi elektri?ni crossover marke, Nissan Ariya, prvo je Nissanovo vozilo koje ?e krasiti novi logotip. Ariya je ikoni?no vozilo koje utjelovljuje tri stupa Nissanove inteligentne mobilnosti: inteligentnu vožnju, inteligentnu snagu i inteligentnu integraciju. Treba istaknuti da Ariya nije samo nositelj logotipa, ve? i njegovo glavno nadahnu?e.

    „Nissan Ariya naš je najnoviji elektri?ni automobil s pregršt napredne tehnologije”, rekao je Albaisa. „Savršena je platforma za naš novi logotip.”
    Budu?i Nissanovi modeli tako?er ?e sadržavati novi logotip kojim se obilježava novo poglavlje marke.

    • OZNAKE
    • logotip
    • Nissan
    • Nissan logo
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Prethodni članakŠto južnije to tužnije, Hrvatsku (-54%), Španjolsku i Portugal najteže pogodila kriza automobilskog tržišta
      Sljedeći članakPogoršanje stanja sigurnosti u prometu na cestama – što je uzrok?
      Autopress.hr
      Autopress.hr
      https://www.autopress.hr/

      POVEZANI ČLANCIVIŠE OD AUTORA

      Ovo su najčešći prometni prekršaji u Hrvatskoj i visine kazni

      Porsche struji okreće leđa i iz temelja mijenja stragetiju razvoja budućih modela

      Otkačena nova Dacia nudi četiri sjedala i 500 L prtljažnika u tri metra dužine

      Povežimo se

      86,315FansLike

      Zadnje objave

      Što je sve uvijek dobro imati u automobilu?

      Autopress.hr - 26/10/2025 0

      Ovo su najčešći prometni prekršaji u Hrvatskoj i visine kazni

      Autopress.hr - 26/10/2025 0

      Kada je potrebna zamjena kompresora klime?

      Autopress.hr - 26/10/2025 0

      Razvoj suvremenih auto lakova

      Autopress.hr - 26/10/2025 0

      ODABIR UREDNIKA

      Što je sve uvijek dobro imati u automobilu?

      26/10/2025

      Ovo su najčešći prometni prekršaji u Hrvatskoj i visine kazni

      26/10/2025

      Kada je potrebna zamjena kompresora klime?

      26/10/2025

      POPULARNE OBJAVE

      Možete natočiti samo 30 litara! Nova ograničenja točenja goriva?

      23/10/2022

      Čuvajte se Slovenije, dosjetili se kako da uzmu još novca vozačima!

      23/04/2022

      Ovih 5 proizvođača guma valja zaobilaziti u širokom luku

      10/10/2025

      POPULARNE KATEGORIJE

      • Aktualno7797
      • Izbor uredništva1580
      • Tehnika682
      • Lifestyle457
      • Sport318
      • Tuning315
      • Povijest253
      • Test168
      • Servis94
      O NAMA
      PRATITE NAS
      Facebook
      • Početna
      • Aktualno
      • Test
      • Tehnika
      • Servis
      • Tuning
      • Sport
      • Lifestyle
      • Povijest
      © Autopress - Sva prava pridržana.
      We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy