Audi S4 i Audi S4 Avant dobivaju dizelaša sa 340 KS

0
152

Trend uvođenja dizelskog motora u sportske izvedbe oznake S proizvođač iz Ingolstadta nastavlja Audijem S4 i Audije S4 Avant.

Nakon modela S5, S6, S6 Avant i S7 Sportback izvedbu TDI dobiva i Audi S4. Radi se o identičnoj kombinaciji 3-litrenog dizelaša V6 TDI, koji s električno pokretanim kompresorom i 48-voltnom instalacijom nudi dobar koktel performansi, potrošnje i ekologije.

Radi se o 3-litrenom dizelašu V6 koji razvija 340 KS i 700 Nm. No, usmjerenost sportu izvedena je na ekološki prihvatljiv način obzirom da koristi 48-voltnu instalaciju i električno pokretan kompresor, koji se napaja litij-ionskim baterijama smještenim u prtljažniku ispod utovarnog prostora.

Takva vrsta elektrifikacije izabrana je kako bi se poboljšao odziv na gas, odnosno smanjila tzv. turbo rupa. Sustav EPC (Electric Powered Compressor) najveći doprinos daje pri brzinama vrtnje motora manjim od 1650/min, kad je brzina ispušnih plinova premala da bi turbopunjač disao punim plućima. Osim poboljšanja performansi, sustav EPC povoljno utječe i na potrošnju goriva koju u prosjeku smanjuje za oko 0,7 litara na 100 km.

Tako pogonjen Audi S4 do stotke stiže za 4,8 sekundi, dok je izvedba Avant sporija za jednu desetinku sekunde. Oba imaju najveću brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h.