Ovi automobili najmanje gube na vrijednosti

0
6640

Tradicija našeg tržišta, ali i zemalja u okruženju, je da su rabljeni automobili koji najbolje drže cijenu ve? godinama isti. U tu skupinu spadaju svi modeli Audija, BMW-a i Mercedes-Benza, poneki model iz Volkswagen Grupe te Japanci, prvenstveno Toyota, a samo malo lošije cijenu drže Honda i Mazda.

Dobro je zapamtiti lekciju koju su na teži na?in nau?ili vlasnici kineskih skutera. Kako bi prošli povoljnije nego u slu?aju kupnje Piaggia, Aprilije, Honde ili Yamahe, odlu?ili su se za neprovjerene proizvo?a?e. Prvim kvarovima po?eli su veliki problemi sa servisima i rezervnim djelovima, a ubrzo su i shvatili kako tržište rabljenih uop?e ne postoji. Ili se daju na poklon ili za nekoliko postotaka po?etne cijene.

Naravno, u slu?aju automobila pad vrijednosti nikad nije toliko drasti?an. Matematika je tu prili?no jasna. Ve? prilikom izlaska iz salona novi automobil je izgubio oko 15 posto po?etne cijene, dok nakon otprilike 4,5 godine vrijedi svega 50 posto cijene novog. Taj gubitak nije isti za sve proizvo?a?e.

Vlasnici svih modela Audija, BMW-a i Mercedes-Benza mogu biti zadovoljni, jer su njihovi automobili traženi i kao rabljeni pa ?e lako posti?i zadovoljavaju?u cijenu. Tradicionalno, jedan od najtraženijih svakako je Volkswagen Golf, a dobro drži cijenu i Passat. Velika potražnja za Škodom Octavijom nije iznena?uju?a, obzirom da je nebrojeno puta dokazala da je jednako kvalitetna kao i Volkswagen.

Opel drži zlatnu sredinu, Toyota najbolje drži cijenu od svih Japanaca, a slijede Honda i Mazda. Brži pad vrijednosti modela Forda prili?no je teško objasniti, ali kupci rabljenih mogu profitirati, jer ?e za 20-ak posto manju cijenu od Volkswagen Passata mo?i kupiti rabljeni Ford Mondeo, koji je jednako dobar automobil. Svi Francuzi tako?er brže gube na cijeni pa su i oni dobra prilika za kupnju.

Kod izbora rabljenog automobila više klase obavezno treba provjeriti podrijetlo, a za sve vrijedi da je servisna knjižica i više nego poželjan dokument. Naravno, op?e stanje automobila najbolje je provjeriti u ovlaštenom servisu. Kod dizelaša s više od 200.000 kilometara potreban je dodatan oprez, jer su dijelovi poput turbopunja?a, brizgaljki i dvomasenog zamašnjaka iznimno skupi. Prilikom kupnje rabljenog automobila najbolje se fokusirati na slabije opremljene s baznim motorom. Primjerice, isplativije je kupiti osnovni Volkswagen Passat, nego bogato opremljeni Volkswagen Golf.

Svi modeli koje su i proizvo?a?i donekle proglasili neuspješnim te brzo povukli iz prodaje najbrže gube cijenu pa se poneki od njih name?u kao dobra kupnja u slu?aju rabljenog. U tu grupu spadaju: Chrysler 300 C, Citroën C6, Fiat Croma, Lancia Delta, Saab 9-5, Chevolet Lacetti…

Obzirom na deprecijaciju cijene s ekonomskog je stajališta najbolje kupiti rabljeni automobil star pet godina, jer mu se cijena ve? stabilizirala, a izgubio je više od 50 posto po?etne, te ga voziti dvije do najviše tri godine i potom prodati.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com