Bugatti se okre?e hibridima, a monumentalan turbobenzinac W16 odlazi u povijest

0
225

Još od kad je predstavljen Bugatti Veyron, 2005. godine, monumentalan benzinac 8.0 W16 sa ?etiri turbopunja?a probio je dvije psihološke barijere – imao je više od 1000 KS, a Veyron je jurio brže od 400 km/h.

Utrka u naoružavanju turbobenzinskim konjskim snagama nastavljena je modelom Bugatti Veyron Super Sport sa 1200 KS, koji je jurio 431 km/h. Bugatti Chiron, nasljednik Veyrona, predstavljen u Ženevi 2016. godine letvicu je podigao na 1500 KS, a u istom stilu nastavio je i nedavno predstavljen Bugatti Divo.

Predsjednik uprave Bugattija, Stephan Winkelman, potvrdio je medijima kako je Bugatti Divo posljednji model s motorom 8.0 W16. Priznao je kako ne odustaju od utrke za konjskim snagama i još ve?im brzinama, ali da se moraju usmjeriti prema suvremenim trendovima, tako da ?e odustati od daljnjeg razvoja tog motora i krenuti s uvo?enjem hibridne tehnologije.

Kombinacija zasad nepoznatog turbobenzinca i elektromotora prvi bi puta trebala biti predstavljena javnosti u konceptnoj izvedbi nasljednika Bugatti Chirona, koji bi premijeru trebao imati 2023. godine na salonu automobila u Ženevi.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com