Citroën Oli [all-ë]

0
133
- Advertisement -

Citroën ‘Oli’ [all-ë] upečatljiv je konceptualni manifest naprednih ideja koji preispituje status quo te pruža svestrano i ugodno iskustvo čiste električne mobilnosti koja ne samo da obogaćuje živote najrazličitijih ljudi, već i mijenja način na koji žive. Oli se temelji na inovativnom modelu Ami, a cilj mu je utrti put prema pristupačnoj, odgovornoj i višestruko korisnoj mobilnosti koja ispunjava radošću.

Njegova bi masa u konačnici trebala iznositi 1000 kg, s jednim punjenjem trebao bi prelaziti 400 km, najveća brzina bila bi ograničena na 110 km/h kako bi se postigla maksimalna učinkovitost, potrošnja energije iznosila bi 10 kWh/100 km, a punjenje od 20 % do 80 % kapaciteta trajalo bi otprilike 23 minute.

- Advertisement -

Njegov snažan karakter utjelovljuje pametan pristup industrijskom dizajnu i daje do znanja da je riječ o svestranom rješenju, prilagođenom za različite aktivnosti.

Identična prednja vrata, odbojnici, zaštitni elementi, ravne ploče i staklene površine te materijali male mase čine ga posebno učinkovitim.

Iznimno čvrst poklopac motora, krov i sanduci u stilu pick-upa na kojima je moguće stajati izrađeni su od recikliranog kartonskog saća.

Na jedinstvene čelične/aluminijske hibridne naplatke postavljene su napredne konceptne gume Goodyear Eagle GO. Prostrana i inovativna unutrašnjost s armaturnom pločom u obliku grede, projektor „Smartband” HMI i multimedijski sustav s podrškom za povezivanje s vlastitim uređajem. Udobna sjedala s mrežastim naslonom, periva podnica i materijali male mase koji se mogu reciklirati.

Za životnog se vijeka može višestruko obnavljati, nadograđivati i popravljati recikliranim dijelovima kako bi uvijek bio spreman za novog vlasnika.

Idejna rješenja prikazana u modelu oli, kao i elementi njegova dizajna te napredna rješenja za oblikovanje unutrašnjosti bit će zastupljeni i u budućim proizvodnim modelima.

Koncept na simboličan način donosi i novu interpretaciju logotipa marke Citroën u obliku dvostrukog ševrona koji će zaživjeti na budućim proizvodima marke i postati dijelom njezina korporativnog identiteta.

- Advertisement -