Dacia – nova strategija

0
501

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia ?e snažno pove?ati u?inkovitost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i proširiti ponudu. Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj utjecaj na tržište vozila C-segmenta.

„Dacia ostaje vjerna sebi, stoga nudi pouzdana i autenti?na vozila koja pametnim kupcima jam?e najbolji omjer cijene i kvalitete.” Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ?emo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B te pove?ati u?inkovitost, konkurentnost, kvalitetu i privla?nost naših proizvoda. Imat ?emo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome ?e nam posebno pomo?i konceptno vozilo Bigster Concept.” Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution

Robustan poslovni model, jedinstven koliko i u?inkovit
Dacia je tijekom posljednjih 15 godina neprestano stvarala suvremena, jednostavna i privla?na vozila. Oslanjaju?i se na zavidno iskustvo i stru?nost, Dacia iskorištava dokazana tehnološka rješenja Grupe Renault i Alijanse Renault Nissan Mitsubishi.
Zahvaljuju?i optimiziranom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje s ukupno 7 milijuna prodanih vozila i brojnim uspješnicama. Sandero i Duster ve? su niz godina najprodavanije osobno vozilo i SUV na tržištu za privatne kupce u Europi.
Dacia pomno prati trendove me?u novom generacijom kupaca kako bi uvijek ponudila najbolja rješenja. U želji da osnaži svoju ulogu i ponudi vozila koja istovremeno odgovaraju na potrebe kupaca i kretanja u industriji, Dacia se oslanja na:
• jednostavan i odmjeren dizajn kako bi se smanjili troškovi razvoja vozila
• poslovnu jedinicu Dacia-Lada koju podupire globalna automobilska grupacija uz ciljanu tehnološku podršku kako bi se pove?ao i iskoristio potencijal sinergije unutar poslovne jedinice
• novu, povoljnu i iznimno fleksibilnu Alijansinu platformu CMF-B koja omogu?uje Daciji i Ladi da smanje broj platformi (s 4 na 1) i karoserija (s 18 na 11) u uporabi
• vozila temeljena na platformi koja podržava alternativne izvore energije i hibridne motore, u skladu s najnovijim propisima i razli?itim na?inima uporabe
• ponudu konkurentnih vozila koju ?e ove godine obogatiti novi i suvremeni Sandero, Logan i Dacia Spring, najpristupa?niji elektri?ni gradski automobil u Europi, dok je za 2025. godinu najavljeno predstavljanje još triju modela
• proboj u C-segment vozila konceptnim vozilom Bigster Concept

Bigster Concept: Dacia je zakora?ila u C-segment s cool terenskim modelom
Vjeran Dacijinu stilu, Bigster Concept prostrano je i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom, prašnjave ceste i otkrivanje nepoznatog. Model utjelovljuje samu srž 4,6-metarskog SUV-a opremljenog samo onim najvažnijim.
Bigster Concept Dacijin je na?in da C-segment u?ini pristupa?nim ve?em broju kupaca. Naime, kupcima ?e biti dostupan po cijeni vozila iz nižeg segmenta.
„Dacia Bigster Concept utjelovljuje evoluciju marke. Esencijalan, cool i pustolovan, dokazuje da i pristupa?no vozilo može biti sasvim privla?no. Da u Daciji zaista vjerujemo u to najbolje dokazuje ovaj automobil.” Alejandro Mesonero-Romanos, direktor Dacijina Odjela za dizajn

DNK modela Bigster Concept protkan je snažnim vrijednostima marke; upravo onima koji su Daciji pomogli da zadrži dugogodišnju vjernost kupaca i s vremenom oko sebe stvori krug istinskih ljubitelja: jednostavnost, iskrenost i autenti?nost.
Dimenzije modela Dacia Bigster Concept istovremeno su suvremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do znanja da je rije? o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulijevaju povjerenje. Nema ni?eg obmanjuju?eg na njemu. Kupci dobivaju ono što vide.
Izdašne vanjske dimenzije obe?anje su iznimno prostrane unutrašnjosti. Svjetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila upe?atljivost i odvažan stav SUV-a.
Tamnozelena boja naglašava pustolovni duh.
Bez suvišne opreme, bez kromiranih umetaka i dodataka u imitaciji aluminija, Bigster Concept originalno je vozilo sazdano na na?elima vjerodostojnosti. Zato su, primjerice, vanjske zaštitne obloge izra?ene isklju?ivo od reciklirane plastike.
Budu?a perjanica Dacijine ponude bit ?e dostupna s pogonom na alternativne izvore energije i hibridnim motorima. Marka na taj na?in pokazuje da je spremna prilagoditi se novim propisima i o?ekivanjima svojih kupaca.
Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za bijeg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja. Dacia više no ikad utjelovljuje slobodu kretanja i predano radi na ispunjenju temeljnih potreba i želja svojih kupaca. Kupovina s dušom. Dacia: uvijek esencijalna, uvijek privla?nija.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com