Dacia osvježila Sandero, Sandero Stepway, Logan i Logan MCV

0
106
- Advertisement -

Dacia je ove godine obnovila gotovo cijelu svoju paletu automobila. Novi Sandero, novi Sandero Stepway, novi Logan i novi Logan MCV sada krase nova unutrašnjost i novi dizajn vanjskog izgleda kojima ostavljaju još suvremeniji dojam. Dokker, Dokker Van i Lodgy također se mogu pohvaliti nekim od tih novih odlika. Paleta modela Dacia sada je još privlačnija, ali je zadržala pristupačnost.

Vanjski izgled ističe snažan dojam Novi Sandero, novi Sandero Stepway, novi Logan i novi Logan MCV krasi novi izgled prednjeg kraja. Odlikuju se novim svjetlosnim potpisom sprijeda i straga2 koji im daje dinamičniji i suvremeniji izgled. Nova LED dnevna svjetla prerađena su i sada izgledaju još suvremenije. Izgledom podsjećaju na četiri složena pravokutnika koji su postali Dacijin novi svjetlosni potpis. Sve modele krasi širi prednji kraj koji im daje sportskiji izgled. Stražnji svjetlosni potpis također čine četiri osvjetljena pravokutnika. Novi dizajn prednjeg odbojnika s kromiranim profilima usisnika zraka i obrubima svjetala za maglu dodatno ističe njihove mišićave linije. Ti novi elementi dizajna krase i novi Sandero Stepway. Dizajn prednjeg dijela tog modela nadahnut je dizajnom modela Duster. Crne nijanse odbojnika elegantno se nadopunjuju s kromiranim pravokutnicima prednje maske i prednjem kraju vozila daju dinamičan izgled. Povišeni razmak od tla, zaštite podvozja sprijeda i straga od mat kroma te uzdužni krovni nosači ističu karakter SUV-a. Kromirana ispušna cijev naglašava čvrst i odvažan karakter vozila. Bogatija je i ponuda pokrova kotača i aluminijskih naplataka (ovisno o pojedinim tržištima i modelima). Elegantan profil automobila istaknut je ugradnjom naplataka Flex.

- Advertisement -

Suvremena unutrašnjost nenametljiva izgleda
Unutrašnjosti novih modela sada izgledaju luksuznije zahvaljujući mat kromiranim umetcima upravljača, obrubima ventilacijskih otvora, instrumentima i armaturnoj ploči te ručicama vrata i ručice mjenjača. Truba se na novome upravljaču s četiri kraka nalazi u sredini i na njoj se ponosno ističe logotip marke Dacia. Upravljač u vrhunskim inačicama krasi ekskluzivna Soft Feel završna obrada koja je iznimno izdržljiva i mekša na dodir. Svi su modeli dostupni s novim presvlakama koje unutrašnjosti daju svjež izgled i pridonose većoj udobnosti. Presvlake novog Sandera Stepway krasi 3D uzorak za veći dojam dubine, dodatno naglašen ukrasnim šavovima. Ukupan dojam? Još dinamičniji izgled.

Dacia je prva marka iz Grupe koja kupcima nudi posve novi atmosferski benzinski motor SCe 75. Taj jednolitreni trocilindarski motor koji razvija 75 KS i 97 Nm okretnog momenta osnovni je motor u ponudi. Smanjuje emisije CO2 za gotovo 10 posto i troši manje goriva od prethodnika, motora 1.2 16V sa 75 KS. Ta je ušteda ostvarena smanjenjem mase motora za 20 kilograma zahvaljujući posve aluminijskom bloku i naprednoj tehnologiji koja uključuje: – pumpu za ulje promjenjiva obujma, – podizače ventila presvučene ugljikom strukturom nalik na dijamant, i klipove presvučene grafitom, Dvostruka bregasta osovina s varijabilnom fazom otvaranja ventila (VVT) donosi još više užitka u vožnji. Motor SCe 75 u potpunosti ispunjuje standarde kvalitete Alijanse Renault-Nissan. Ovaj moderan, štedljiv i pristupačan motor u skladu je s Dacijinim temeljnim vrijednostima, a prodaja počinje početkom 2017. (ovisno o tržištu). Uz osnovni motor SCe 75, Dacia u svojim najvažnijim modelima nudi i široku paletu kombinacija motora i mjenjača: – Benzinski motori: TCe 90 s funkcijom Stop&Start (S&S) / TCe 90 S&S LPG i TCe 90 S&S spojeni s robotiziranim ručnim mjenjačem Easy-R. – Dizelski motori: dCi 75 S&S i dCi 90 S&S s ručnim mjenjačem ili robotiziranim ručnim mjenjačem Easy-R. Cijela je paleta Dacijinih modela odsad dostupna s motorima pokretanima na plin.

U razdoblju od 12 godina udjel automobila s automatskim mjenjačem na europskom je tržištu porastao za šest posto na 18 % 2015. godine. Dacijin automatski mjenjač s dvostrukom spojkom EDC alternativa je ručnim mjenjačima. Duster je s mjenjačem EDC dostupan u kombinaciji s dizelskim motorom dCi 110 4×2 S&S. Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom EDC spaja udobnost i uglađenost automatskog mjenjača s potrošnjom i niskim emisijama CO2 usporedivim s ručnim mjenjačem. Mjenjač EDC upotrebljava dvije spojke: jedna spojka upravlja neparnim stupnjevima prijenosa (prvim, trećim i petim), a druga parnim (drugim, četvrtim i šestim) te stupnjem prijenosa za vožnju unazad. Promjenama stupnjeva upravljaju elektronički pokretači kojima upravlja nadzorna jedinica koja odabire odgovarajući stupanj prijenosa, ovisno o komandama vozača. Stupnjevi se mijenjaju prijenosom snage s jedne spojke na drugu. Prva se spojka otvara, a druga istovremeno zatvara, što jamči neprekidni pogon tijekom promjena stupnja prijenosa bez gubitaka energije. Sustav osigurava brzo mijenjanje stupnjeva prijenosa do najvišeg mogućeg stupnja za određenu brzinu vožnje, čime se smanjuju potrošnja goriva i emisije CO2. Tehnologija mjenjača EDC donosi više udobnosti i brže reakcije. EDC uključuje i pomoć pri kretanju na uzbrdici.

- Advertisement -