Dacia osvježila Sandero, Sandero Stepway, Logan i Logan MCV

0
321

Dacia je ove godine obnovila gotovo cijelu svoju paletu automobila. Novi Sandero, novi Sandero Stepway, novi Logan i novi Logan MCV sada krase nova unutrašnjost i novi dizajn vanjskog izgleda kojima ostavljaju još suvremeniji dojam. Dokker, Dokker Van i Lodgy tako?er se mogu pohvaliti nekim od tih novih odlika. Paleta modela Dacia sada je još privla?nija, ali je zadržala pristupa?nost.

Vanjski izgled isti?e snažan dojam Novi Sandero, novi Sandero Stepway, novi Logan i novi Logan MCV krasi novi izgled prednjeg kraja. Odlikuju se novim svjetlosnim potpisom sprijeda i straga2 koji im daje dinami?niji i suvremeniji izgled. Nova LED dnevna svjetla prera?ena su i sada izgledaju još suvremenije. Izgledom podsje?aju na ?etiri složena pravokutnika koji su postali Dacijin novi svjetlosni potpis. Sve modele krasi širi prednji kraj koji im daje sportskiji izgled. Stražnji svjetlosni potpis tako?er ?ine ?etiri osvjetljena pravokutnika. Novi dizajn prednjeg odbojnika s kromiranim profilima usisnika zraka i obrubima svjetala za maglu dodatno isti?e njihove miši?ave linije. Ti novi elementi dizajna krase i novi Sandero Stepway. Dizajn prednjeg dijela tog modela nadahnut je dizajnom modela Duster. Crne nijanse odbojnika elegantno se nadopunjuju s kromiranim pravokutnicima prednje maske i prednjem kraju vozila daju dinami?an izgled. Povišeni razmak od tla, zaštite podvozja sprijeda i straga od mat kroma te uzdužni krovni nosa?i isti?u karakter SUV-a. Kromirana ispušna cijev naglašava ?vrst i odvažan karakter vozila. Bogatija je i ponuda pokrova kota?a i aluminijskih naplataka (ovisno o pojedinim tržištima i modelima). Elegantan profil automobila istaknut je ugradnjom naplataka Flex.

Suvremena unutrašnjost nenametljiva izgleda
Unutrašnjosti novih modela sada izgledaju luksuznije zahvaljuju?i mat kromiranim umetcima upravlja?a, obrubima ventilacijskih otvora, instrumentima i armaturnoj plo?i te ru?icama vrata i ru?ice mjenja?a. Truba se na novome upravlja?u s ?etiri kraka nalazi u sredini i na njoj se ponosno isti?e logotip marke Dacia. Upravlja? u vrhunskim ina?icama krasi ekskluzivna Soft Feel završna obrada koja je iznimno izdržljiva i mekša na dodir. Svi su modeli dostupni s novim presvlakama koje unutrašnjosti daju svjež izgled i pridonose ve?oj udobnosti. Presvlake novog Sandera Stepway krasi 3D uzorak za ve?i dojam dubine, dodatno naglašen ukrasnim šavovima. Ukupan dojam? Još dinami?niji izgled.

Dacia je prva marka iz Grupe koja kupcima nudi posve novi atmosferski benzinski motor SCe 75. Taj jednolitreni trocilindarski motor koji razvija 75 KS i 97 Nm okretnog momenta osnovni je motor u ponudi. Smanjuje emisije CO2 za gotovo 10 posto i troši manje goriva od prethodnika, motora 1.2 16V sa 75 KS. Ta je ušteda ostvarena smanjenjem mase motora za 20 kilograma zahvaljuju?i posve aluminijskom bloku i naprednoj tehnologiji koja uklju?uje: – pumpu za ulje promjenjiva obujma, – podiza?e ventila presvu?ene ugljikom strukturom nalik na dijamant, i klipove presvu?ene grafitom, Dvostruka bregasta osovina s varijabilnom fazom otvaranja ventila (VVT) donosi još više užitka u vožnji. Motor SCe 75 u potpunosti ispunjuje standarde kvalitete Alijanse Renault-Nissan. Ovaj moderan, štedljiv i pristupa?an motor u skladu je s Dacijinim temeljnim vrijednostima, a prodaja po?inje po?etkom 2017. (ovisno o tržištu). Uz osnovni motor SCe 75, Dacia u svojim najvažnijim modelima nudi i široku paletu kombinacija motora i mjenja?a: – Benzinski motori: TCe 90 s funkcijom Stop&Start (S&S) / TCe 90 S&S LPG i TCe 90 S&S spojeni s robotiziranim ru?nim mjenja?em Easy-R. – Dizelski motori: dCi 75 S&S i dCi 90 S&S s ru?nim mjenja?em ili robotiziranim ru?nim mjenja?em Easy-R. Cijela je paleta Dacijinih modela odsad dostupna s motorima pokretanima na plin.

U razdoblju od 12 godina udjel automobila s automatskim mjenja?em na europskom je tržištu porastao za šest posto na 18 % 2015. godine. Dacijin automatski mjenja? s dvostrukom spojkom EDC alternativa je ru?nim mjenja?ima. Duster je s mjenja?em EDC dostupan u kombinaciji s dizelskim motorom dCi 110 4×2 S&S. Automatski mjenja? s dvostrukom spojkom EDC spaja udobnost i ugla?enost automatskog mjenja?a s potrošnjom i niskim emisijama CO2 usporedivim s ru?nim mjenja?em. Mjenja? EDC upotrebljava dvije spojke: jedna spojka upravlja neparnim stupnjevima prijenosa (prvim, tre?im i petim), a druga parnim (drugim, ?etvrtim i šestim) te stupnjem prijenosa za vožnju unazad. Promjenama stupnjeva upravljaju elektroni?ki pokreta?i kojima upravlja nadzorna jedinica koja odabire odgovaraju?i stupanj prijenosa, ovisno o komandama voza?a. Stupnjevi se mijenjaju prijenosom snage s jedne spojke na drugu. Prva se spojka otvara, a druga istovremeno zatvara, što jam?i neprekidni pogon tijekom promjena stupnja prijenosa bez gubitaka energije. Sustav osigurava brzo mijenjanje stupnjeva prijenosa do najvišeg mogu?eg stupnja za odre?enu brzinu vožnje, ?ime se smanjuju potrošnja goriva i emisije CO2. Tehnologija mjenja?a EDC donosi više udobnosti i brže reakcije. EDC uklju?uje i pomo? pri kretanju na uzbrdici.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com