Dacijino tajno oružje protiv ogrebotina

0
493

Najjednostavnije zamisli ?esto su i najbolje. Kako bi lakše odolijevali ogrebotinama u svakodnevnoj vožnji, novi Dacia Sandero Stepway i novi Dacia Duster sada su opremljeni posebnom zaštitom podvozja za ?iju je dugotrajnost zaslužna tehnika bojenja u masi. Sanam, direktorica Dacijina odjela za dizajn boja i ukrasnih elemenata, otkrila nam je malo više o privla?nosti, ekonomi?nosti i ekološkoj isplativosti ove proizvodne tehnike.

Za po?etak – nekoliko rije?i o zaštiti podvozja! Zaštita podvozja zapravo je komad plastike koji se ugra?uje ispod prednjeg i stražnjeg odbojnika kako bi se podvozje zaštitilo od svakodnevnog trošenja. No, ovaj element ima i estetsku funkciju. Zahvaljuju?i njemu, odbojnik djeluje privla?nije. Kreativna i predana neprestanom istraživanju svega onog što vozilo ?ini esencijalnim, Dacia je osmislila nov na?in izrade zaštite podvozja od plastike obojene u masi.

„Obojena zaštita podvozja s vremenom mijenja svoj izgled, a tehnikom bojenja u masi osiguravamo joj dugotrajnost.” Sanam, direktorica Dacijina odjela za dizajn boja i ukrasnih elemenata

NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE UZ JEDNAKO PRIVLA?AN IZGLED
Sanam, 31, direktorica Dacijina odjela za dizajn boja i ukrasnih elemenata, objašnjava sve što trebamo znati o Dacijinoj zaštiti podvozja: „Posebnim dizajnom zaštite podvozja na novom Sanderu Stepwayu i novom Dusteru željeli smo ponuditi pametna i jednostavna rješenja s najboljim omjerom cijene i kvalitete, ali i zadržati privla?an izgled! Da bismo to postigli, razvili smo u?inkovite i ekološki osviještene proizvodne postupke.”

Tradicionalni postupak izrade zaštite podvozja sastoji se od dva koraka. Plasti?ni materijal odnosno polipropilen ubrizgava se u kalup kako bi se oblikovao. Nakon toga se boji ili oblaže komadom slobodno oblikovane kovine (primjerice kromom) kako bi poprimio kona?an izgled

BOJA KOJA NE BLIJEDI
Me?utim, Dacia se odlu?ila za alternativnu metodu izrade. Novi Dacia Sandero Stepway i novi Dacia Duster sada se mogu pohvaliti zaštitom podvozja koja je prethodno obojena u masi! To zna?i da je plasti?ni materijal od kojeg se izra?uje zaštita podvozja obojen prije oblikovanja! Za razliku od tradicionalno obojenih zaštita podvozja, njegova se boja nikada ne mijenja.

Sanam dodaje: „?ak i ako pri bojenju vanjskog dijela (kao što je zaštita podvozja) koristite visoko otporne boje, treba imati na umu da ?e udarci i ogrebotine koje nastanu pri svakodnevnoj vožnji s vremenom izmijeniti izgled boje ili je potpuno uništiti. Tehnikom bojenja tih dijelova u masi postižemo dugotrajnost boje.”

Eventualni udarci i ogrebotine na zaštiti podvozja svakako ?e ostaviti trag, no taj ?e trag biti prakti?ki nevidljiv jer ne?e do?i do ošte?enja boje

JEDNOSTAVNA, VELI?ANSTVENA I U?INKOVITA METODA
Ovaj proizvodni postupak jam?i dugotrajnost boje zaštite podvozja i olakšava prilagodbu njezina izgleda (primjerice, crne je dijelove mogu?e zamijeniti sivima). Nove zaštite podjednako su izdržljive, ne podrazumijevaju dodatne troškove i djeluju mnogo elegantnije.

Ne treba zaboraviti ni potencijalne uštede za vlasnike vozila koji više ne?e trebati mijenjati jedan dio nakon manje ogrebotine samo kako bi o?uvali cjelokupni izgled svog Sandera Stepwaya ili Duster.

Kada govorimo o proizvodnim postupcima, jednostavnost je ?esto klju? uspjeha. To dokazuje i zaštita podvozja koja se, za razliku od tradicionalne izrade koja uklju?uje najmanje dva koraka (bojenje, integracija razli?itih dijelova…), izra?uje u jednom koraku – ubrizgavanjem plastike. Takva metoda izrade zna?i i niže proizvodne troškove koji pogoduju krajnjem kupcu, dok sam postupak proizvodnje postaje ekološki prihvatljiviji.

Kada je rije? o okolišu, zaštita podvozja obojena tehnikom bojenja u masi nudi mnogo više. Sanam dodaje: „Dijelovi izra?eni od jednog materijala, u ovom slu?aju plastike, veoma su pogodni za recikliranje. Posebice usporedite li ih sa zaštitama koje su kombinirane s kromom ili nekim drugim materijalima, što donekle otežava postupak recikliranja. To je tema kojoj su Dacijini dizajneri danas posebno posve?eni“.

KRUŽNO GOSPODARSTVO KAO TEMELJNI PRISTUP
Kružno gospodarstvo jedan je od stupova na kojima po?iva Dacijina proizvodnja. „Zaštita podvozja obojena tehnikom bojenja u masi savršen je primjer onoga što kao marka želimo posti?i: stvoriti vrijednost za kupca i dizajnirati vozila jednostavnim, u?inkovitim, isplativim i naprednim proizvodnim postupcima, poštuju?i pritom na?ela kružnog gospodarstva i recikliranja – danas klju?nih to?aka u proizvodnji marke Dacia i Grupe Renault.“

U tom nam smislu konceptno vozilo Bigster Concept pokazuje kako ?e izgledati budu?nost marke Dacia. Sanam ne krije uzbu?enje: „Pred nama je vrlo uzbudljiva budu?nost. Ostat ?emo vjerni jednostavnom dizajnu, ali i u?initi svoje modele još robusnijima i prikladnijima za terensku vožnju. To zna?i i da ?emo pažljivo promisliti o tome kako upotrebljavamo materijale od kojih su sa?injeni naši modeli. Mnogo smo razmišljali o plastici i smatramo da ?emo korištenjem reciklirane plastike i plastike koja se može reciklirati osnažiti strategiju koju smo predstavili kroz konceptni automobil Bigster, ali i stvoriti modele koji ne gube na svježini i koji nude još bolji omjer cijene i kvalitete. ”

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com