Dizelaši odlaze u povijest, ovih 13 proizvo?a?a ih više nema u ponudi

0
678

Dizelašima je definitivno odzvonilo i na dobrom su putu da zauvijek oti?u u povijest, a da je to gola ?injenica dokazuje podatak kako ih ?ak 13 proizvo?a?a više nema u ponudi.

Mnogi stru?njaci zazivaju novu renesansu dizelaša, pozivaju?i se pritom na teorije urote interesnih lobija, no, istina je dijametralno suprotna.

Prodajne brojke ne lažu, a statistike prodaje novih automobila u EU pokazale su kako je u prvih šest mjeseci ove godine u usporedbi s prvih šest mjeseci 2017. godine udio dizelaša me?u novoregistriranim automobilima smanjen sa 42,5 na 36,5 posto. U Njema?koj se prodaja dizelaša ve? po?etkom ove godine strmoglavila pa je u sije?nju zabilježen pad od 17, u velja?i od 19, a u ožujku od ?ak 25 posto. Taj podatak nikoga nije iznenadio, obzirom da je tamošnji sud donio odluku da gradovi smiju zabraniti ulaz dizelašima.

Premda je Alfa Romeo bio pionir suvremenih dizelskih motora, jer su njihovi stru?njaci izmislili common-rail ubrizgavanje koje je potom koristio cijeli svijet, u petogodišnjem planu FCA Grupe predvi?eno je odustajanje od proizvodnje dizelskih motora i usmjeravanje na hibridnu i elektri?nu tehnologiju. Ista stvar odnosi se na Fiat, Jeep i Maserati.

Lexus je od korištenja dizelaša odustao još 2013. godine, preusmjerio se hibridnoj tehnologiji i nije požalio. Mitsubishi i Suzuki ve? su povukli dizelaše s tržišta EU, što je bio i ekonomski opravdan potez, jer je udio dizelaša u prodaji Mitsubishija bio 30, a u prodaji Suzukija svega 10 posto.

Isti razlog u svojoj odluci o povla?enju dizelaša iz EU naveo je i Nissan, jer je svega 16 posto kupaca biralo modele s dizelskim motorom. Polestar, sportski brend Volva, koji sad nastupa samostalno u potpunosti je fokusiran na hibridnu i elektri?nu tehnologiju, pa u njihovom slu?aju dizelaši ne dolaze u obzir.

Nakon skandalozne afere Dieselgate Porsche je objavio kako odustaje od dizelaša. Fanovi su bili oduševljeni takvom najavom. Doduše iz druk?ijih poriva, ali efekt je postignut. Smart je tako?er dio grupe proizvo?a?a koji ne razmišljaju o dizelašima.

Tijekom salona automobila u Ženevi koji se održao u ožujku ove godine, Toyota je objavila kako odustaje od dizelskih motora. No, njima ?e prijelaz na ekološki prihvatljivije pogone biti ujedno i najjednostavniji, jer su ve? daleko odmakli u razvoju hibrida.

Volvo još uvijek koristi dizelske motore, ali svi budu?i modeli ?e ih odbaciti.

Dodatno ulje na vatru stiglo je od strane Europskog parlamenta koji je pokazao palac dolje za dizelaše, a u prilog njihovom daljnjem razvoju ne idu niti odluke pojedinih gradova o zabranama. Stuttgart zabranjuje starijim dizelašima ulaz u centar ve? od 2019. godine, Rim s tom praksom kre?e od 2024. godine

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com